Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

  8-9-2011 20:18:39
Hoi,

Even een vraagje... Waar hebben jullie de kledij voor de bruidskindjes gehaald?
Wij hebben 2 meisjes; eentje van 3 jaar en eentje van 7 en 1 jongetje van 6.
Ik had onlangs een discussie met men toekomstige over het feit of de twee meisjes wel of niet
dezelfde kledij aan moeten. Ze komen uit twee verschillende gezinnen en aangezien
hun leeftijd ook nogal wat verschilt...

Als iemand een idee heeft voor een leuke winkel in de buurt van Lommel - Hasselt.

Alvast bedankt!
Kim

Kim
21-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1309


Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik8-9-2011 20:26:55

Hallo Kim

Wat voor een stijl zou je willen? Je kan altijd eens bij Filou & Friends gaan kijken in Hasselt, daar zijn nog enkele leuke winkels in de buurt met kinderkleding.

Is kleurrijk en valt goed mee in prijs. Je kan met dezelfde kleuren werken voor de 2 meisjes en ook een beetje voor de jongen.

Anders gewoon eens de kinderwinkels aflopen, zij zullen u zeker wel kunnen helpen met het feit om hetzelfde te kopen of niet.
Hou er wel rekening mee, dat de collectie voor het kindje van 3 jaar heel vaak anders gaat zijn als de collectie voor het meisje van 7



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik8-9-2011 20:29:22

Heylah, ik denk dat wij bij Lieben gaan kijken in Genk. Maar tegen dan is er ook nog de communie collectie, dus we gaan nog afwachten...
Je hoeft niet persé hetzelfde te hebben voor beide meisjes, misschien wel in dezelfde kleur blijven...
Kijk ook eens op de site van humpiedump.nl!! Héél mooi kleedjes voor de bruidsmeisje!!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-9-2011 20:41:56

Hoi Kim,

Bij ons wordt dat ook nog een vraagteken...
Ik heb 2 meisjes: de jongste zal dan 4,5 zijn en de oudste 24...
Dus ik hoop ze wel in een zelfde 'kleurtint' te zien...niet dat de ene in het rood en de andere in het groen rondloopt...
Ik weet dat mijn nichtje, de oudste van 24, heel graag zwart ziet :-). Dus misschien stop ik de kleinste dan toch in klassiek wit. Wit-zwart combi valt nog mee natuurlijk...

Veel succes nog met de voorbereidingen!

groetjes



Jill
10-8-2012
 Meld misbruik8-9-2011 20:42:34

heyhey! ik ga eerlijk zijn, ik vind al die kinderboetieks veel te duur + ze groeien er toch snel uit! wij gaan kijke in den h&m of c&a voor kledij! ik vind da ze er ook enorm mooie kleertjes hebbe en heeel goed van prijs !



groetjes



Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik8-9-2011 21:34:13

Hey,

Wij gaan voor onze bruidskindjes ook gaan kijken bij petit filou, leuke kleurrijke kleertjes en je dan dezelfde kleuren combineren voor jongens en meisjes. En het kan erna ook nog gebruikt worden wat ik toch ook wel belangrijk vind.

succes met de zoektocht
Shanna



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik8-9-2011 23:02:49

onze meisjes zijn 14 en 5 , hebben hetzelfde kleedje aan en is echt supermooi
komt van humpiedumpie. Goede kwaliteit en supergoedkoop! echt de moeite om eens te kijken



Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik9-9-2011 9:50:34

Heej,

Wij gaan waarschijnlijk bij Filou&Friends en Fred&Ginger eens kijken. Ik meen ooit eens begrepen te hebben dat Fred&Ginger ook een hele mooie feestcollectie heeft. Gezien je eind oktober trouwt, is dat misschien nog interessant :-)

Succes, en hou ons maar op de hoogte ;-)

Groetjes



frida
6-2-2010
 Meld misbruik9-9-2011 10:15:38

He, het zelfde kleedje is toch mooi vind ik persoonlijk of anders zeker iets nemen waar de zelfde tint in zit..



Kim
21-10-2011
 Meld misbruik10-9-2011 9:29:34

Dank je wel voor de reacties! De zoektocht kan beginnen ...
Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Groetjes



gwendoline
22-10-2011
 Meld misbruik15-9-2011 20:03:40

hey
ik heb vandaag kleren besteld via humpiedump,e site van nederland.je kan er alles bestellen en ook voor belgie,en helemaal niet duur,integendeel
groeten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...