Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wedding cake!

  8-9-2011 13:43:40
We hebben nu endelijk een zaal gevonden de wij moi vinden en waar wij van alles zelf mogen maar niet moeten doen, perfect tus. Nu ben ik op zoek naar een gode bakker van bruilofts tarten de ook naar Leuven levert. Ik will echt so een grote moie bruiloftstart hebben voor 80 personen. Moet tus een special bakkerij zijn! In Duitsland kenn ik er veele maar in Belgie heb ik geen idee. Jammer dat ze meestal niet vor betaalbar naar Belgie levern.
Tus iemand een idee ? Liefts eentje die je kennt omdat ik toch ook all een paar lelijke gezien heb en toch niet 500 euro will betalen voor iets wat ik zelf ook kunt gedaan hebben.
Ik wil niet dat iets als hier gebeurt (pas op de website is verslavend ) ;)

Michaela
22-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1259


sarah
17-12-2011
 Meld misbruik8-9-2011 14:03:03

Hey Michaela,
http://www.petitgateau.be/
zelf nog niet gegeten
Deze is zeer gekend Delrey www.delrey.be
dat is voor duimen en vingers van af te likken . Heb ik al herhaaldelijk taarten/chocolade etc van gegeten en daar kan je zeker niet mis gaan. Zij versturen naar alle hoeken van de wereld, dus ik denk dat Leuven wel zou gaan.
Er zullen nog wel vele andere goede bakkers zijn.

Groetjes,
Sarah




Sara
6-10-2012
 Meld misbruik8-9-2011 14:26:58

Bakkerij manus. super mooie en gigantisch lekkere taarten.

ik vrees alleen met een budget van 500 euro dat je wat gaat moeten zoeken.



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik8-9-2011 17:16:28

Hey Michaela,

ik kan je geen tips geven voor een bakker. Ik wou enkel even posten dat die website "cakewrecks" werkelijk hilarisch is! En inderdaad verslavend :o)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...