Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

idëen vrijgezellenfeest

25-6-2006 22:03:10
Hoi bruidjes,

Binnenkort zal mijn vriendin trouwen en dus komt ook het vrijgezellenfeest dichterbij. We hebben echter nog niet genoeg opdrachten om haar de hele tijd mee bezig te houden. Hebben jullie nog enkele ideetjes voor ons?

Alvast bedankt,

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 392

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik25-6-2006 23:29:41

Hoi,

Heb al enkele vrijgezellen helpen mee organiseren en graag had ik geweten wat haar beroep of hooby's zijn? Zijn er bepaalde interesses? Zo kan je hieruit vetrekken en kan ik een opdracht verzinnen.

Debra
11/08/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-6-2006 7:24:51

Hey,

ik heb gisteren het programma van een vrijgezellendag voor ogen gekregen... Ik vond dat er een paar leuke opdrachtjes bij waren. Onder andere moest dat meisje (ze houdt veel van reizen) met een wegwerpcameraatje 7 foto's nemen van mannen van 7 verschillende nationaliteiten. Verder moest ze de hele dag met een klein treintje rondlopen met daarin een aantal steentjes die personen voorstelden. Op het einde van de dag moesten alle steentjes er nog in liggen. Ze moest ook de hele dag kleine dingen verkopen en met de winst daarvan werd 's avonds dan de drank betaald... Veel succes ermee.

Lieve

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik26-6-2006 11:33:20

hey
een vriendin van mij moest met hulp van onbekenden een ode aan haar toekomstige man schrijven, snoep van haar t shirt laten eten, etiketjes uit mannenonderbroeken verzamelen, de stof van haar broek verkopen (er waren figuurtjes opgetekend met een bedrag erin geschreven, die aan haar voeten kostten 1 euro, de bovenste kostten 5 euro)

veel plezier in elk geval
liefs

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik26-6-2006 16:05:11

Hey

Heb gisteren ook nog ideetjes gehoord.. Laat haar een boekje bijhouden waarin ze raad moet verzamelen over 't getrouwde leven. Van een getrouwde man, een gescheiden man, een single en 't zelfde van vrouwen.

Groetjes

Wendy

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik26-6-2006 21:19:43

Hoi Debra,

Mijn vriendin is leerkracht lager onderwijs. Ze houdt van mode, naar de film gaan, koken volgt danslessen, is aan het bouwen. Ze houdt wel niet van extreme dingen.

Weet je iets? In ieder geval al erg bedankt om je hulp!!!

Groetjes,

Sadia

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik26-6-2006 22:50:17

hey,

ik moest pannenkoeken bakken op de groenplaats in antwerpen!!

echt wel tof! en ze waren nog lekker ook!

de mensen mochten een vrije gift doen, en de meesten gaven allemaal 2 euro!

zo moest ik losgeld verdienen voor mijn pluche varken dat ze gekidnapt hadden en dat opgesloten zat in een locker in het centraal station

Mieke
13/05/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-6-2006 8:14:09

Hey,

als ik zo haar hobby's lees, dan heb ik wel een paar ideetjes, helemaal in het teken van wat zij graag doet. Dat idee van die pannekoeken vind ik wel leuk, iets koken of bakken en dan verkopen, misschien kan ze een paar mannen ten dans vragen op haar lievelingsmuziek, of kan ze 'figureren' in een dansfilm die jullie dan maken... Als ze van mode houdt, kan je haar laten naaien of zo en haar dan een modeshow laten geven. Iets laten knutselen dat ze dan de hele dag op haar hoofd moet houden?

Groetjes,
Lieve

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik27-6-2006 18:40:59

Hoi,

Ik heb reeds een vrijgezellenavond voor een vriendin georganiseerd. Zij kkokt ook graag. Ze kreeg 5 rebussen op papier, elke rebus was een naam van een restaurant in Damme. In elk restaurant moest ze een ingrediënt afhalen (op voorhand waren wij in die restaurants langs geweest en vroegen hen of ze wilden meehelpen die dag. De ingrediënten hebben wij aan de restaurants bezorgd)Als ze alle ingrediënten had kreeg ze van ons zo'n klein gasbrandertje en moest ze op de markt van Damme "Spek met eieren" klaarmaken. Dit kan je doen met de ingrediënten om pannekoeken te bakken en ze dan te verkopen, vind ik een heel goed idee enzo verdient ze een centje bij!

Je kan haar op één of ander groot plein of een markt bij jullie in de buurt een salsaintiatie laten doen. Ze moet bv 4 koppels verzamelen en hen enkel salsapasjes aanleren. Die moeten ze dan allemaal samen 2 maal herhalen!

Ik weet niet of jullie in de namiddag al op stap gaan of als het enkel 's avonds is maar je kan je vriendin kindjes laten verzamelen die ze voor 2 euro mag schminken.

Ik zal nog even verder denken.

Debra
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...