Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 03-09-2011

  8-9-2011 13:02:17
Dag bruidjes allemaal!

Om jullie al wat te kunnen laten meegenieten, hierbij een kort verslagje van onze meest fantastische dag in ons leven!

Het begon heel vroeg 's morgens: opstaan om 5u15 en om 6uur aanwezig zijn bij de kapper.
Daar kwam mijn zus dan ook aan om 6u45.
Eens de haren in de plooi lagen, mocht ik om 8u voor de make-up.
Samen met mijn zus zijn we dan richting mijn ouderlijk huis gegaan voor het langverwachte moment (mijn trouwkleed)

Juist nipt klaar, of de deurbel ging! Mijn toekomstige! Wat zag hij er knap uit met een prachtig bruidsboeket gemaakt van rode rozen en witte parels. Hij was zelfs een beetje van slag toen hij mij zag, was zelfs vergeten te zeggen hoe prachtig ik er uitzag, (kreeg ik dan achteraf wel genoeg te horen ;))
Daarna richting Bellewaerde om foto's te nemen. Echt fantastisch, we kregen daar langs alle kanten applaus en felicitaties.

Om 11u moesten we terug zijn om de bus met alle familieleden en bruidsmeisjes te ontvangen met een glaasje bubbels en mini ontbijtkoekjes.
13u trouw van de wet
14u trouw voor de kerk. Heel veel mensen vonden het een hele mooie persoonlijke viering, doet wel goed om te horen, want daar is zeer veel tijd in gekropen tijdens de voorbereiding!
We hadden tijdens de offerande snoepjes voorzien om uit te delen (hartjes met onze naam en trouwdatum op) Bleek een leuke verrassing voor velen te zijn. Kon je makkelijk bestellen via de website www.jenaamerop.be

Daarna richting feestzaal met veel eten en drinken.
De muziek stopte om 5u en dan nog stond de dansvloer nog redelijk goed gevuld. Maar aan alle mooie liedjes komt helaas een eind, dus moesten we richting huis vertrekken.
Meteen gaan slapen zat er nog niet in, want ons vrienden hadden onze woning goed onder handen genomen.
Trap volgezet met bekers water, keukentafel in living met zetel erop, 3m³ tuinafval op onze oprit, vissen in ons bad,...

Het was een zeer geslaagde dag!
Iedereen zegt dat de dag voorbijvliegt en dit is echt niet gelogen, voor je het weet is het gepasseerd, dus toekomstige bruidjes geniet er van!

Ik zal ook nog eens kijken om jullie te kunnen laten meegenieten van enkele foto's, maar moet nog uitzoeken hoe dit werkt via facebook :p

Groetjes,
Ellen

Ellen
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1618


marinka
7-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 13:56:54

klinkt heel erg leuk en mooi. een hele dikke proficiat aan jullie beiden!
ben benieuwd naar de fototjes.
leuke vrienden hahahahaha ,heb al gezegd dat ik zal zorgen dat onze sleutels goed verstopt zijn zodat ze ons niet kunnen liggen hebben.hihi



Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik8-9-2011 15:36:00

Van ons hadden ze het heel sluw aangepakt!
Op de vrijgezellendag van mijn (ondertussen al) man, waren ze naar ons huis gekomen terwijl ik thuis was, achter de oude brandweerhelm van mijn man. Ik moest dus naar de zolder, en in die tijd hadden ze de sleutel al meegegraaid.
Wij hadden dit achteraf door en vroegen de sleutel terug.
Is gebeurd en gezworen dat hij niet was bijgemaakt, maar zo zie je maar, hoe goed je vrienden ook zijn, never ever trust them with your keys!!!



kathleen
9-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 14:45:08

Dikke proficiat! Je dag zag er super uit! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info