Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag van onze droomdag + enkele foto's en filmpje

  7-9-2011 21:28:29
Beste bruidjes en gommetjes;

Ik ben nu reeds 5 dagen getrouwd. Het gevoel is nog altijd hetzelfde enkel zit er nu een schitterende ring rond mijn vinger!!

Hier volgt mijn verslagje:

De dag ervoor moest er nog vanalles gebeuren, nl. carport versieren voor onze vrijzinnige plechtigheid, stoelen ophalen, helium ophalen, balonnen vullen met lucht en helium, enz enz.

Om 22u is mijn toekomstie vertrokken naar huis, ik bleef bij mijn mama slapen samen met mijn dochtertje. Toen hebben we nog samen onze teennageltjes gelakt en nog enkele bloemstukjes gemaakt. Om 12u zijn we gaan slapen.
Ik sliep samen met mijn dochtertje op de kamer (mijn ouderlijke kamer) veel slapen is er niet van gekomen, ik denk dat ik wsl een 3tal uurtjes geslapen heb, veel te veel adrenaline in me.

Om 6u opgestaan, samen ontbeten met mijn ouders
Om 7u moest ik bij mijn kapster zijn, eerst mijn kapsel in orde maken, die was super (beter dan op de proef) om 7u30 is mijn fotograaf daar geariveerd om foto's te nemen van de make-up.
Om 8u15 (15min later dan gezegd, heel mijn planning overhoop, de stress kwam opborrelen) vertrokken naar mijn ouders.
Ik was nog maar pas binnen gekomen of ik zag al mijn schoonouders toekomen, aiaiai dat wil zeggen dat mijn toekomstige daar ook al was. Ik beetje in paniek want ik moest nog vanalles doen, vlug mijn kleed aangedaan, schoenen en juweeltjes. Om 8u45 hing de bel, samen met mijn dochtertje opengedaan en daar stond mijn ventje met een prachtig bruidsboeket, dit was echt een super zalig moment!
Om 9u15 vertrokken met de fotograaf richting Oostende, eerst nog mijn schoonbroer opgehaald want hij zou wat filmen.
Foto's genomen rond de vissershaven en op het strand.
Rond 11u30 waren we terug, nog wat foto's genomen met de familie in de tuin.
Om 12u kwam iedereen van de suite toe voor een hapje en een drankje, het was bloedheet toen.
Nog wat foto's genomen met iedereen en om 13.30 kwam onze auto toe (een audi cabrio, echt sjieke bak) toen zijn we vertrokken naar het stadhuis in gistel voor ons burgerlijk huwelijk. Dit duurde echt langer dat ik had verwacht.
Om 15u waren we terug bij mijn ouderlijk huis voor de ceremonie, maar iedereen had verschrikkelijke dorst door het warme weer dat we eerst iets hebben gedronken. De ceremonie was super, het was persoonlijk, de consulente heeft echt een prachtige tekst over ons geschreven, ook een vriendin van mij heeft een prachtige emotionele tekst geschreven (traantjes zijn gevloeid). Geloften uitgesproken (mijn geloften waren een zelfgemaakt boekjes met .... waarom ik van je hou) en de ringen gegeven, eindelijk!!!
Daarna nog wat handenvol rijst over ons gekregen voor de vruchbaarheid zeiden ze (jaja).
Erna nog snel iets gedronken en toen moeste we vertrekken naar de zaal voor onze eerste receptie.
Toen we in de zaal arriveerden was het eerst een beetje hectisch, we wisten niet waar we moesten zijn enzo. Ik wilde ons dochtertje te slapen leggen in een kamer van het hotel maar dit is niet gelukt (er stond een trampoline en dat was veel leuker ;-)
De recepties ging door in de tuin omdat het zo'n mooi weer was en dit was echt super, iedereen enthousiast de hapjes lekker de cava lekker iedereen blij.
Het avondeten was ook zeer lekker ook al hadden we beiden niet echt honger.
Dessertbuffet was ook zalig alleen was die rap weg.
Mijn schoonvader had nog een powerpoint in elkaar gestoken met genante foto's van ons, hilarisch natuurlijk.
Toen was het tijd voor onze openingsdans en die is héél goed gelukt, oef!! (zie filmpje)

Toen hebben we nog gedanst tot een uur of 4. Beetje vroeger dan ik had verwacht maar we waren toch wel versleten na zo'n lange emotionele dag.

Het gaat echt snel voorbij die dag, maar ik heb er echt van kunnen genieten, niet al teveel stress gehad.

Dit is de link voor de foto's:


Groetjes xxxx

Kim
2-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2093


marinka
7-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 22:02:01

ziet er leuk uit, is eens iets anders dan een romantische openingsdans. gefeliciteerd



romina
6-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 22:03:32

Hey hey

Allereerst een dikke proficiat met jullie huwelijk! Het weer zat toch al mee. Hoop dat wij dat geluk volgend jaar ook hebben.
De foto's zijn echt mooi. Zeker met jullie dochtertje. heb zelf 2 zoontjes die bruidskindjes zullen zijn :D
Heb filmpje ook gezien. Speciale openingsdans, mooi gedaan!
Geniet ervan!

Groetjes.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-9-2011 8:27:04

Dag, zo te zien hebben jullie samen met jullie kinderen er van genoten!!!
Leuke foto's en een speciale openingsdans!!!



Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik8-9-2011 9:30:43

Hey,

Super te zien hoe jullie stralen op de foto's.
En wat een geluk met het mooie weer om zo'n prachtige foto's te nemen op het strant!

En ja wat een speciale openingsdans super gedaan!

Klein vraagje de hartvormige papiertjes die jullie aan jullie wensboom hebben hangen waar hebben jullie die gevonden?

groetjes

Shanna



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 11:30:33

Hey Kim;

Allereerst een hele dikke proficiat met jullie huwelijk!
Jullie zagen er echt stralend uit! Jullie schattige dochtertje ook:-)
Echt super foto's!!!
Jullie openingsdans vond ik ook geweldige! Het is eens iets anders hé:-)
Ik wens jullie een prachtige toekomst toe en geniet nog van jullie honeymoon:-)

veel groetjes



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 12:21:50

hey kim , eerst en vooral wil ik jullie komen feliciteren met jullie huwelijk
ik wens je heel veel geluk samen
geniet ernog maar van
mooie jurk trouwens ,
leuk klipje
grtz nanske



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 13:22:40

Hey Kim,

Eerste en vooral dikke proficiat! Super leuke foto's. Mag ik vragen waar je je wensboom hebt gehaald of hoe je hem zelf gemaakt hebt?

Groetjes



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik8-9-2011 15:53:45

Proficiat met jullie huwelijk!
Mooie trouwjurk, waauw :-)

Veel succes nog in het verdere leventje en geniet ervan!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik8-9-2011 16:01:05

Hey,

Heel mooi met jou jurk, je hebt er een prachtig figuur in!!!

Heel veel geluk samen en geniet er nog maar van!

Groetjes Ellen



Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 20:45:30

Een dikke proficiat hé!! Mooie foto's hoor! Jullie dochtertje had een mooi kleedje aan ben ook op zoek achter zoiets voor mijn 2 dochtertjes! Waar heb je het gehaald als ik vragen mag?
Jullie schitterden!

Groetjes lotje



Kim
2-9-2011
 Meld misbruik8-9-2011 20:55:58

Bedankt iedereen voor de leuke lieve reacties!!
De vraag ivm de hartjes : die heb ik zelf uitgeknipt uit gekleurd dik papier.
@ Charlotte, mijn mama heeft het kleedje van mijn dochtertje gemaakt.
De wensboom is idd zelf gemaakt met kippengaas en papier maché.
Groetjes en succes iedereen met alle voorbereidingen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info