Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe het kan keren...

  7-9-2011 19:44:26
Hoe het allemaal kan lopen...
Toen mijn verloofde mij vorig jaar ten huwelijk vroeg, hadden we samen nog vier grootouders,
enkele maanden terug is mijn grootvader overleden,
vandaag is de grootvader van mijn verloofde overleden...

De voorbereidingen kunnen me momenteel gestolen worden, ook al is het zaterdag al zover.

Beste bruidjes; trek je niet te veel aan van alle problemen die je tegenkomt tijdens de voorbereidingen, maak je niet te veel zorgen, stress niet over details.

Sorry voor dit vreemde off topic postje, maar dit moest ik even kwijt :)

Els
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1385


Sara
30-6-2012
 Meld misbruik7-9-2011 19:47:10

Veel sterkte Els!
Probeer zaterdag toch nog te genieten, want weet dat jullie grootvaders toekijken van daarboven.

Groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-9-2011 19:49:04

Els, wat vreselijk voor jullie. Ik voel met je mee. Ik heb zelf al vaak het gevoel gehad dat "het leven" soms dingen wegneemt voor wat je krijgt in de plaats. Bij de geboorte van mijn 2 kindjes (4 jaar verschil) is telkens een paar maand na de geboorte één van onze grootouders gestorven. Ik kan je geen tips geven of passende woorden vinden. Ik hoop dat jullie nog een last-minute boost vinden en toch "jullie moment in het leven" kunnen vieren. Voor mij is een overledene er sowieso altijd bij op belangrijke momenten en dat in de kleine dingen (onverwachte zon bij slechte weersvoorspellingen vb). Veel sterkte!



marinka
7-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 20:29:51

heel veel sterkte , probeer toch maar te genieten van jullie dag! jullie grootvaders zouden niet willen dat jullie die dag treuren!



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik7-9-2011 20:43:05

Ach, dat jullie dit nu net aan de vooravond van je trouwdag moet overkomen... Heel jammer. Ook wij leven met jullie mee en delen in jullie verdriet. Makkelijk zal het vast niet zijn -of niet de hele dag- maar de grootvader terughalen kan helaas niet, ook al zijn jullie nog zo triest... Probeer er in de gegeven omstandigheden het beste van te maken en kijk af en toe eens naar de hemel op je trouwdag want jullie zou weleens een 'teken' kunnen zien van grootvader daarboven... Heel veel sterkte gewenst aan jullie en ook jullie familie en probeer er zo goed als het kan van te genieten. Heel veel liefs en oprechte deelneming,
Fredie & Michael



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik7-9-2011 20:56:27

Innige deelneming en veel sterkte. Ik hoop dat jullie toch gaan kunnen genieten van jullie grote dag.

Zelf vraag ik me ook al wie er van de grootouders er volgend jaar nog zal bij zijn. IK heb er nog 3 maar met mijn grootvader gaat het momenteel echt niet goed dus het wordt nog afwachten.

Groetjes Tine



Ine
15-10-2011
 Meld misbruik7-9-2011 22:54:46

Heel veel sterkte en veel moed. Het is heel erg en dat net voor jullie trouw! Inderdaad, geniet ervan en denk aan het leven dat jou toelacht.
Afscheid nemen is het moeilijkste wat er bestaat. Ik heb geen grootouders meer en ik heb er ook spijt van dat zij mijn grote dag niet zullen meemaken, maar in ons hart zijn ze aanwezig.

Veel succes! Ine.



Peter
14-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 7:09:21

Veel sterkte. Wat een mix van emoties voor jullie dan deze week. Hoop dat jullie er zaterdag toch een mooie dag van kunnen maken. Sterkte.



Els
10-9-2011
 Meld misbruik8-9-2011 9:33:48

Bedankt voor de lieve reacties allemaal !
We zullen er idd het beste van maken, heel de familie heeft beslist om toch te komen en niet snel naar huis te zullen gaan :)
& in ons hart zullen onze grootvaders erbij zijn...



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik8-9-2011 9:39:10

Heel veel sterkte.
Misschien heb je nog ergens tijd om ballonnen op te laten? Persoonlijk vind ik dat een heel mooie link met de mensen die er helaas niet meer bij kunnen zijn.

Ik hoop dat je ondanks dit prille verlies, toch nog van je dag kan genieten!

Liefs
Katrien



Els
10-9-2011
 Meld misbruik8-9-2011 15:15:10

Het toeval wil dat wij al ballonnen gingen oplaten, maar nu krijgt dit nog een extra betekenis natuurlijk :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...