Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje en foto's van onze trouw 3/09/2011

  7-9-2011 14:24:50
Na 4 dagen bekomen eindelijk tijd voor een verslagje...

7u opgestaan samen met ons 2n kindjes, mijn man heeft op de zetel geslapen
8u ik naar de kapper en daarna bij mijn buurvrouw voor mijn make-up
9u30 thuis omkleden en kurt gaat zich bij mijn buren klaarmaken
10u aankomst iedereen van de suite
10u15 kurt komt aan mijn deur... spannend en emotioneel, hij vond mijn kleed prachtig ik had er wel stress van omdat het geen traditioneel kleed was, het was met een donkerbruine rok en witte top
dna aperitiefje drinken en koffiekoeken eten en dan richting stadhuis
Wij reden mee met mijn broer en zijn vriendin die heeft een zeer mooie auto
11u getrouwd voor de wet, was wat saai en even een stressmoment toen mijn oudste zoon heel mijn rok vol fruitsap spoot maar gelukkig geen vlekken te zien ...
11u30 foto's gaan nemen met ons 2 aan het kasteel van Laarne, was heel leuk, goede fotografe, een kennis dus losse sfeer en al wat fotokes mogen zien, het ziet er veelbelovend uit. Wij hadden haar enkel gevraagd voor een reportage niet voor gans de dag.
12u30 de suite erbij om foto's te nemen
13u15naar huis broodjes gaan eten
14u30getrouwd voor de kerk, was leuk, ook een losse sfeer, enkel gebedsviering en bij het buitenkomen stond de ijskar al klaar, schitterend met zo een warm weer...iedereen enthousiast
Dan weer wat stress, mijn pa was de autosleutels kwijt, een half uurtje lopen zoeken...
Dan even naar de b&b om onze sleutel, daar eentje gedronken onder ons 4(wij en mijn broer en zijn vriendin)en dan richting feestzaal....
17u eerste receptie, heel leuk, lekker gegeten, zalig buiten gezeten
19u aankomst avondgasten, iedereen was zeer enthousiast over de hapjes tijdens de receptie
20u al dansend de feestzaal in , wij met ons 2 kindjes en mijn 2 broers en zus en hun partners, was veel ambiance
Dan zeer lekker gegeten, niks op aan te merken en dan om 00u onze openingsdans ADELE MAKE YOU FEEL MY LOVE nadien nog met onze ouders en getuigen gedanst en dan is het feest losgebarsten... Rond half 2 heeft mijn broer eens overgenomen (is ook dj)en een uurtje platen gedraaid voor het jonge publiek amai eventjes vollen bak... om dan rond 5u af te sluiten... kregen ze wel moeilijk buiten muziek stond al half uur af en ze bleven maar zingen...
Om 6u dan in bed....Het was een fantastische dag, zeer vermoeiend maar o zo leuk.... maar ben toch blij dat het voorbij is nu gewoon genieten vna het getrouwde leven....

Enkele namen vermelden:
feestzaal de Zevensterre in Laarne
bruidsmode Cony in St Maria Aalter zeer vriendelijk en goedkoper dan andere bruidswinkels heb ik gemerkt
DJ Kristoff 2000 uit Serskamp super goede dj en zeer prijselijk
make up : jolie peau Merelbeke

Fotokes kan je bekijken op mijn facebook Nicky De Graeve ik heb hem opengesteld voor iedereen ale ik denk toch dat het gelukt is anders laat maar weten...

En aan de bruidjes in spe nog veel succes en geniet er van...............

Daaaaaaaaaaaaaaaag..........xxx

nicky
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1765


Britt
23-6-2012
 Meld misbruik7-9-2011 14:28:38

Alvast een dikke proficiat!!
ik wou gaan kijken maar kan niet p de fb:(

groetjes



nicky
3-9-2011
 Meld misbruik7-9-2011 14:41:00

Ik heb me eens afgemeld en nu weer aangemeld ik denk dat het nu zou werken..groetjes



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik7-9-2011 14:43:52

Hejj proficiat met jullie trouw..

ik kan wel op je fb maar kan ook je foto's niet zien..

groetjes



nicky
3-9-2011
 Meld misbruik7-9-2011 15:09:09

Mss lukt het zo ik vind niet hoe ik mijn profiel kan openzetten voor iedereen.

hier een link



nicky
3-9-2011
 Meld misbruik7-9-2011 15:10:30

Is wel enkel van de kerkviering maar je ziet wel genoeg foto's... op die van de fotograaf is het nog even wachten.

Grtjs



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik7-9-2011 15:25:38

Hey,

Heel leuk jou jurk... Met dat donker stuk...

Heel veel geluk nog samen!

Veel groetjes Ellen



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik7-9-2011 15:26:03

ja die kan ik wel bekijken
zeer mooi !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info