Na 4 dagen bekomen eindelijk tijd voor een verslagje...
7u opgestaan samen met ons 2n kindjes, mijn man heeft op de zetel geslapen

8u ik naar de kapper en daarna bij mijn buurvrouw voor mijn make-up
9u30 thuis omkleden en kurt gaat zich bij mijn buren klaarmaken
10u aankomst iedereen van de suite
10u15 kurt komt aan mijn deur... spannend en emotioneel, hij vond mijn kleed prachtig ik had er wel stress van omdat het geen traditioneel kleed was, het was met een donkerbruine rok en witte top
dna aperitiefje drinken en koffiekoeken eten en dan richting stadhuis
Wij reden mee met mijn broer en zijn vriendin die heeft een zeer mooie auto
11u getrouwd voor de wet, was wat saai en even een stressmoment toen mijn oudste zoon heel mijn rok vol fruitsap spoot

maar gelukkig geen vlekken te zien ...
11u30 foto's gaan nemen met ons 2 aan het kasteel van Laarne, was heel leuk, goede fotografe, een kennis dus losse sfeer en al wat fotokes mogen zien, het ziet er veelbelovend uit. Wij hadden haar enkel gevraagd voor een reportage niet voor gans de dag.
12u30 de suite erbij om foto's te nemen
13u15naar huis broodjes gaan eten
14u30getrouwd voor de kerk, was leuk, ook een losse sfeer, enkel gebedsviering en bij het buitenkomen stond de ijskar al klaar, schitterend met zo een warm weer...iedereen enthousiast
Dan weer wat stress, mijn pa was de autosleutels kwijt, een half uurtje lopen zoeken...

Dan even naar de b&b om onze sleutel, daar eentje gedronken onder ons 4(wij en mijn broer en zijn vriendin)en dan richting feestzaal....
17u eerste receptie, heel leuk, lekker gegeten, zalig buiten gezeten
19u aankomst avondgasten, iedereen was zeer enthousiast over de hapjes tijdens de receptie
20u al dansend de feestzaal in , wij met ons 2 kindjes en mijn 2 broers en zus en hun partners, was veel ambiance
Dan zeer lekker gegeten, niks op aan te merken en dan om 00u onze openingsdans ADELE MAKE YOU FEEL MY LOVE nadien nog met onze ouders en getuigen gedanst en dan is het feest losgebarsten... Rond half 2 heeft mijn broer eens overgenomen (is ook dj)en een uurtje platen gedraaid voor het jonge publiek amai eventjes vollen bak...

om dan rond 5u af te sluiten... kregen ze wel moeilijk buiten muziek stond al half uur af en ze bleven maar zingen...
Om 6u dan in bed....Het was een fantastische dag, zeer vermoeiend maar o zo leuk.... maar ben toch blij dat het voorbij is nu gewoon genieten vna het getrouwde leven....

Enkele namen vermelden:
feestzaal de Zevensterre in Laarne
bruidsmode Cony in St Maria Aalter zeer vriendelijk en goedkoper dan andere bruidswinkels heb ik gemerkt
DJ Kristoff 2000 uit Serskamp super goede dj en zeer prijselijk
make up : jolie peau Merelbeke
Fotokes kan je bekijken op mijn facebook Nicky De Graeve ik heb hem opengesteld voor iedereen ale ik denk toch dat het gelukt is anders laat maar weten...
En aan de bruidjes in spe nog veel succes en geniet er van...............
Daaaaaaaaaaaaaaaag..........xxx