Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen kestperiode

25-6-2006 15:16:08
Hallo, zijn er nog mensen die tijdens de kerstperiode getrouwd zijn of gaan trouwen en die leuke ideetjes hebben in dit kader ?

Katleen
23-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 370

Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik25-6-2006 17:00:56

Hey Katleen,

leuk, nóg een winterbruid erbij! Ja hoor, er zijn hier wel een paar ladies op het forum die ook rond kerst trouwen. Wij trouwen een weekje vroeger, op 16 december. Wij vinden allebei de kerstsfeer supergezellig, maar specifieke ideeën met het thema 'kerst' hebben we eigenlijk niet...

groetjes,

birgit
16.12.2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-6-2006 17:04:20

Hey

Ik heb al gehoord dat je dan het bedankingskaartje als kerstkaar kan doen. Twee vliegen in 1 klap! Of als geschenkje een kerstbal met jullie namen erop.

Er zijn veel leuke dingen die je rond kerst kan doen, het is zowiezo een heel gezellige periode.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Kris
20-5-2006
 Meld misbruik26-6-2006 12:27:25

Hoi,

Ik heb ooit gehoord van een koppeltje die voor de tafelschikking in kerstsfeer werkten. Op elke tafel lag een kerstbal in een bepaalde kleur. Iedereen die binnen kwam kreeg ook kerstbal in die bepaalde kleur. Zo kon iedereen gelijk zien aan welke tafel en bij wie ze gingen zitten.

Groetjes
ilse

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik28-6-2006 13:00:15

hallo,

Wij trouwen de vrijdag voor kerstmis, Op 22.12.2006 dus!

Leuke ideeën genoeg, onze receptie zal bv doorgaan als een kerstmarkt met volop kerstmuziek op de achtergrond. Onze gerechten gaan ook allemaal wat met kerst te maken hebben, maar dan niet de traditionele gevulde kalkoen maar wel bv rendier op het menu.

Zo hebben we nog enkele leuke ideetjes maar die houden we geheim ;-)

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...