Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk bruidsmeisje opgehaald !

  7-9-2011 11:06:32
ik ben daarnet het jurkje voor mijn bruidsmeisje gaan halen en ze is P R A C H T I G geworden, ik ben er onwezenlijk blij mee, kan niet wachten tot ik mijn metekindje erin zie rondlopen zaterdag !
die laatste dagen vliégen dus echt voorbij, niet normaal.er staan nog heel wat dingetjes op de checklist (bedankjes bakken en afwerken, snoepzakjes voor kids aan stadhuis etc) maar dat zal allemaal wel lukken als ik niet zoals gisteren weer 4hr kwijtraak door in file te staan rond a'pen.
Ben net naar de dokter geweest voor slaappilletjes, heb geen stress maar ben moeilijke slaper en merkte de voorbije 3 nachten dat ik niet kon doorslapen en uren wakker lag dus die trouw zal me onbewust toch uit mijn slaap houden denk ik.
duimen voor goed weer nu...

Brenda
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1097


Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik7-9-2011 11:44:35

Hey Brenda,
als ik me goed herinner, ben jij van Antwerpen (LO?).
Waar heb je je het jurkje gevonden? M'n dochtertje gaat ons bruidsmeisje zijn, en ik ben al eens aan het rondpiepen. :-) Kopen doe ik ten vroegste in januari (communie-collectie), want ze is weer eens een groeischeut aan het krijgen.

Geniet van jullie dag zaterdag!!

Katrien



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik7-9-2011 11:45:22

Hoi Brenda
Leuk dat alles zo goed meevalt.

Tot hiertoe geven ze ook redelijk goed weer voor zaterdag, ik duim in ieder geval!

Veel plezier op jullie grote dag!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik7-9-2011 12:34:44

katrien

ik heb een jurkje uit een volwassenencollectie laten namaken in het mini.
dan is het het 2de, 3de en 4de fotootje.
Het is in een soort zachtgroen en ze draagt er witte sandaaltjes met zilver onder. Ik heb pareltjes in exact hetzelfde groen van de jurk gevonden en ga nog een ketting maken voor haar met zilveren en groene pareltjes. Ze gaat stralen, ik weet het gewoon !
Het ontwerp van dit jurkje blijkt ondertussen effectief aan een kindermerk verkocht te zijn (ben wel vergeten welk...) en het jurkje zal dus in de volgende communiecollectie zitten dus je komt 'm ongetwijfeld ergens tegen.
groetjes
b



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik7-9-2011 13:00:26

Hey Brenda,

bedankt voor de info! En hopelijk krijgen we volgende week super-foto's van een stralend bruidskindje (en bruid ook, natuurlijk! :-) ).

Groetjes
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...