Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cold teeth!

  6-9-2011 21:25:27
Om ingewikkeld te beginnen:
Morgen kan ik zeggen: 'Overmorgen is het zover.'

Tot nu toe viel de stress zeer goed mee (ondanks dat mijn omgeving meer zenuwachtig rondloopt dan anders) en verloopt de planning (gelukkig) volgens euhm... mijn stappenplan.
Nog enkele zaken dienen afgevinkt (of was het nu aangevinkt?) te worden.

Tijdens de verloving is er hier 'teen en tander' gebeurd. Het belangrijkste is ongetwijfeld de geboorte van onze kleine prinses (met wie we overigens een deal hadden gemaakt, nl. dat ze zou kunnen lopen tegen 9/9/'11... Ze heeft duidelijk laten merken dat ze haar eigen weg volgt en voorlopig is dat al kruipend.)
Ik ben 2 keer meter geworden van 2 supercoole dudes. (Met wie we trouwens dezelfde afspraak hadden gemaakt als met onze dochter... Slecht de helft van het komische duo heeft naar 'zijn peet' geluisterd.)
Tot mijn grote spijt hebben mijn toekomstige en mijn mama wat 'ruzie' gehad in verband met de gastenlijst. Tot 2 'keikoppen' hebben elkaar al bijna 2 maanden niet meer gezien maar ik heb besloten om me er niets van aan te trekken, nah!

Om mijn laatste berichtje hier als niet-getrouwde dame af te sluiten, wil ik alle ladies hier bedanken voor de goeie tips, de goeie raad, de rustgevende woorden (toen ik weer maar eens de stresskip speelde) en de mooie/ontroerende/straffe verhalen!
Dus: ne welgemeende, dikke merci allemaal!

Groetjes,
An


An
9-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1165


Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik6-9-2011 21:34:38

Miljaar, ik krijg toch zo'n beetje stress als ik je berichtje lees, gelukkig heb ik eerst nog mijn vrijgezellenavond om naar uit te kijken...

Geniet ervan, ik hoop dat de keikoppigheid bekoeld is tegen morgen-overmorgen!
Ben al benieuwd naar verslag en foto's!!

Enjoy!!
groetjes!



Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik6-9-2011 22:28:22

Geniet ervan en proficiat alvast!



Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik7-9-2011 7:38:58

Geniet ervan!! en foto'kes volgen?? ;)



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik7-9-2011 10:37:09

Hihi, de overgang "kruipen-stappen" kan snel gaan, zene. Al is het dan misschien alleen maar aan 't handje.
Of misschien houdt jullie prinsesje haar truukje wel verborgen tot op jullie grote dag?

Geniet ervan!

Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...