Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

  6-9-2011 9:24:00
hebben jullie ook zo 1 of 2 koppels die je echt nérgens bijgezet krijgt ? Wat doe je daar dan mee ?
ik probeer zoveel mogelijk om mensen die elkaar kennen of niet kennen maar iets gemeendschappelijks hebben bij elkaar te zetten. Maar er zijn 2 koppels die ik echt niét maar dan ook niét geplaatst krijg, hoe ik de lijst ook draai of keer en ze bij elkaar zetten is ook een absolute non-match tussen die 4 personen.
En dan heb je andere koppels die je aan élke tafel bij zou willen schuiven ;o)
ha ik dan eindelijk alles zo'n beetje min of meer in orde, op die 2 koppels na maar nu liet 1 koppel vrijdag weten alsnog aanwezig te kunnen zijn (annulatie seminariedeelname en wij zijn dus superblij dat ze toch kunnen komen) en een ander dat ze jammer genoeg toch niet aanwezig kunnen zijn. Spijtig genoeg 2 totaal verschillende koppels dus we kunnen de plaats van de ene niet aan de andere geven.
Bovendien hebben mijn aanstaande en ik allebei een nieuwe werknemer aangeworven en voelen we ons ambetant dat die dan als enige niet gevraagd zouden zijn dus we gaan hen vandaag vragen of ze ook naar de trouw willen komen.
gevolg : de hele tafelschikking is van nul te herbeginnen... en ik moet morgen wel alles aan de zaal doorgeven, aiaiai.


Brenda
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1491


Sara
10-9-2011
 Meld misbruik6-9-2011 9:40:16

Hey!

Ik ken dat probleem...
Maar ik heb me eigenlijk niet veel aangetrokken van gemeenschappelijke band ofzo...
Om comfortabel te zitten kunnen er max 8 personen aan een ronde tafel... En de meeste tafels waren met 7/8. Ik heb ze gewoon bij de 'schoonfamilie' gezet waar nog maar 6 plaatsen bezet waren. Ik kan toch moeilijk een tafel van 2 nemen hé :)
Voor 's avonds (enkel dessertbuffet) heb ik soms wel 9 mensen aan een tafel gezet maar bij dessertenbuffet heb je iets minder plaats nodig dan bij een menu denk ik dan :)
Ook al kennen ze elkaar niet... ze moeten elkaar maar leren kennen hé ;)

Groetjes (nu kort het echt af hé :D)



marinka
7-7-2012
 Meld misbruik6-9-2011 10:19:46

ik maak het mezelf helemaal gemakkelijk want ik heb zo een paar van die "gevallen"
de mensen mogen van mij gaan zitten waar ze zelf willen, geen tafelschikking en geen naambordjes. er worden toch meestal groepjes gemaakt en die zullen dan blij zijn dat ze na de receptie samen kunnen zitten en de mensen van de eretafel weten al op voorhand dat zij bij ons komen te zitten
groetjes



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik6-9-2011 15:38:18

Hey Brenda,

Zelf zijn we al twee maal op een trouwfeest geweest waarbij we zo goed als niemand kenden (huwelijk van de ex van mijn verloofde - gek dat die ons uitnodigde! - en een andere keer van mijn "carpoolpartner" van op het werk, die voor een totaal andere afdeling werkt). Je weet zelf als je daar naartoe gaat, dat je niemand kent. Dus dan is het aan het koppel zelf om sociaal te wezen hé! Wij hebben beide keren echt een leuke avond gehad met de mensen aan onze tafel, die elkaar vaak wel al kenden. En ook als het was tegengevallen, dan hadden we altijd nog elkaar, want uiteindelijk ga je nog altijd als koppel hé. Ik zou me er dus echt niet te druk in maken (al begrijp ik wel helemaal dat je je er wel zorgen om maakt).

Groetjes,
Hanne



Meg
24-9-2011
 Meld misbruik6-9-2011 18:58:07

tafelschikking 't is iets,

mijn originele schikking was wel ok, groepjes van 8 tot 10 personen, met eens een uitschieter van 12 maar goed...

maar nu de bevestigingen binnen zijn zijn er behoorlijk wat afmeldingen, een nonkel en een tante die ziek zijn en dus niet naar het feest kunnen komen (en de partners dus ook niet) dat is gelijk al vier man van 1 tafel weg! dus van die tafel blijft maar 4 man over, dan een andere tafel, twee nichten die in augustus/september bevallen zijn, en dus niet komen, hun mannen nog wel maar kom, dan is dat opeens ook een tafel van 6 ipv 8...

je kan ze dan wel wat meer bij elkaar zetten, maar dan heb je opeens hele grote tafels... pff moeilijk... daar ga ik toch nog eens hard moeten over nadenken...




Inge
17-9-2011
 Meld misbruik6-9-2011 22:17:01

Onze zaal laat 8,910 personen per tafel toe dus was soms ook eens zoeken om nonkels en tantes te splitsen bij wijze van spreken hahaha maar toch gelukt lol
Heb 1 tafel waar ze maar met 6 aan zitten en nog een kindertafel van 6 maja je kan geen oudere mensen aan een kindertafel zetten vind ik,de zaal heeft er niets van gezegd dus zal wel mogen zeker lol
Is even puzzelwerk geweest ze alle 172 gezet te krijgen maar ben tevreden over mijn werk :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...