Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aargh nog 5 dagen op de teller !

  5-9-2011 11:17:45
Amai amai het begint nogal te kriebelen en word zenuwachtig. Nog 2 daagjes werken... amai kan me nu al zo moeilijk concentreren op het werk !
Ik hoop maar dat alles goed gaat verlopen. Heb beetje 'schrik' voor het onbekende dat gaat komen. Zo in de aandacht staan en dergelijke is niet echt mn ding. En dan ook zo van: wat gaan de mensen denken over dit, of over dat...
Ik hoop ook nog altijd dat het weer gaat meevallen zaterdag !

Groetjes,
Annelies

Annelies
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 892


Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik5-9-2011 14:47:14

Hey Annelies,

het is gewoon een dag waar vooral jij en je bijna-man van moeten genieten. Wat mensen ervan denken, maakt niet uit. Als jullie je bij alles wat jullie geregeld hebben goed voelen dan zit het goed. Trouwens, voor iedereen goed doen is ook al heer erg moeilijk!!
Het enige waar je niets aan kan veranderen is het weer, maar voor de rest vooral genieten en als er iets fout gaat, trek het je niet aan en geniet gewoon verder!!
groetjes

sofie



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik5-9-2011 15:59:08

Hey,

Bedankt !
Mja, het weer... we zijn nog altijd op zoek naar een binnenlocatie...



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik5-9-2011 20:02:40

Hey,

Naar wat ik heb gehoord zal het weer in het weekend beter zijn. En volgens deze site ziet het er ook niet slecht uit :-)
http://www.accuweather.com/en-us/be/brussels/brussels/f...

Ik duim alvast mee voor het mooie weer. In welke regio trouw je?

groetjes

sofie



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik5-9-2011 21:23:31

Vooral genieten! ;-)



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik5-9-2011 23:05:18

van de KMI site :

' In het weekend lijkt het droog te blijven met zon en wolkenvelden. Het kwik stijgt tot boven 20 graden. '

yoehooeeee



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik6-9-2011 9:21:49

We trouwen regio Vlaams Brabant - Antwerpen : Baal (Tremelo) en Hulshout...
Ik hoop het echt zonder regen en met een zonnetje !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...