Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotel Parijs

  5-9-2011 9:55:12
Hallo iedereen.

Aangezien we nog maar net terug zijn van een fantastische reis met ons tweetjes, hebben we beslist om toch niet op een verre en 'lange' huwelijksreis te gaan. Als alternatief zouden we graag een citytrip plannen naar Parijs. Weet iemand een leuk hotelletje?

Groetjes Caro

Caro
1-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1211


Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik5-9-2011 16:18:45

Hey!

Hangt af welke prijscategorie je verkiest! En ook welk Arrondissement dat je wil zitten (wil je bij de eifeltoren zitten of bij Montparnasse of bij de Sacre Coeur, ....)
Kijk eens op booking.com
Ee staan telkens commentaren bij van vorige gasten :)

Wij zijn al verschillende keren in Parijs geweest, boeken meestal een Ibis of Acor hotel.

Veel plezier in Parijs
(Prachtige stad én wij zijn daar verloofd, hihi!)



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik5-9-2011 21:38:12

Wij hebben toen een bongobon gekocht van Parijs waar leuke hotelletjes te boeken zijn. We hebben toen gekozen voor Hotel Montparnasse en was echt een aanrader! heel mooi verzorgd hotel en zijn 2 nachten gebleven met ontbijt! Is ook vlakbij een metro...

Hier kan je de foto's zien: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.69959362374.7...

Groetjes!



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik5-9-2011 21:39:33

Oei, zie net dat ik er geen van de kamer heb, zal eens zoeken :)



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik5-9-2011 21:54:20

http://www.hotel-paris-concorde.com/hotel-residence-la-...

een eenvoudig maar prima hotel op een ideale locatie, vlakbij het Louvre, dus je bent overal kort bij


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...