Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingkaartjes een ramp

  4-9-2011 20:43:23
Hey allemaal,

morgen 100 dagen tgetrouwd en nog steeds aan het sukkele met de bedankingskaartjes. De bevriende hobbyfotograaf van ons ging deze maken, ik had gevraagd om zo soort collage te maken. Toen we de foto's kregen had hij maar 1 foto gebruikt. Grr ik niet goedgezind. Ik maak dus ontwerpje voor hem van kijk zo wil ik het. Stuurt hij mij een teleurstellend mailtje terug met een ontwerpje van hem. Hebben het helemaal afgekeurd en besloten dat van mij te nemen. Nu wil ik dit bestelle, maar blijkt de resolutie niet goed te zijn.. grrr we hebben allang spijt van onze fotograaf eerlijk gezegd zucht.

Weet iemand hoe ik de resolutie kan aanpassen zodat we alsnog onze kaartjes kunnen maken en opsturen? want binnen een maand ist de moeite niet meer (hoewel ik dat nu al niet meer vindt)

Grts

Sara
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1324


Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik4-9-2011 21:17:27

met de resolutie kan ik je niet helpen, maar ik blijf het wel de moeite vinden om iets te sturen. beter laat dan nooit geldt zeker bij bedankkaartjes!!!



Christ

 Meld misbruik4-9-2011 21:17:58

je moet hiervoor groot formaat foto's hebben om je kaartje te maken... met webresolutie (formaten) ben je niet veel...
ik lees dit hier toch vaak dat men problemen heeft met fotografen die enkel lage resolutie beelden afleveren... goeie afspraken maken, dat is dé gouden raad die ik jullie kan meegeven... niks voor niks is mijn contract waar ik mee werk 2 bladzijden lang... alles staat goed omschreven zodat de koppels gerust kunnen zijn...



Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik4-9-2011 21:31:14

Hey Sara,

Kop op meid, zeer vervelend en echt niet leuk. Kan je ook niet meteen helpen, sorry. Maar ik zou zeggen van even doorbijten meid.
Je gasten gaan het super leuk vinden om zo'n bedanking te krijgen en hun gaat die tijd niet zoveel maken, ze gaan het gewoon super hard appreciëren.

sterkte xxx



Sara
28-5-2011
 Meld misbruik4-9-2011 21:55:36

@ Christ, we zijn er alles behalve tevreden van,... nooit vragen we nog iets aan en bevriend iemand voor zoiets belangrijks...

Kheb em nu gemaild, ben benieuws naar zijn reactie. ben heel cru geweest tege em ma seg...

Mja mn man denkt dat ook dat tijd niet uitmaakt maar toch ...



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik4-9-2011 22:52:08

Stap eens naar een beroepsfotograaf en vraag of hij voor jullie iets moois kan maken tegen een zacht prijsje. Dat is althans wat ik zou doen want met een te lage resolutie kan je echt niet veel kanten op, vrees ik.



tanja
30-6-2012
 Meld misbruik6-9-2011 22:18:10

Resolutie kan je optrekken met photoshop maar je moet toch een goede basis hebben. Als het webafdrukken zijn van 75 dpi ga je er geen 600 van maken...



Leentje

 Meld misbruik7-9-2011 11:46:25

kunnen jullie de foto's niet in hoge resolutie aan jullie fotograaf vragen? ik neem toch aan dat hij zijn foto's heeft genomen in hoogst mogelijke resolutie? Als je met een lage resolutie moet vertrekken, dat krijg je nooit goed...

je moet gewoon high resolution opnames hebben, en dan kan je zelf aan de slag. Die moet hij gewoon geven eh!

Groetjes,

Leentje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...