Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

OZoHeppie

  3-9-2011 16:18:55
OZoHeppie, zo voel ik me al een ganse week! (En ik ben nochtans op donderdag terug gestart met werken :).)
Vorige week was het mijn Keigezellige Vrijgezellendag!

Om kwart voor 8 's morgens kwam mijn schoonzusje me halen. We vertrokken naar mijn beste vriendin (die tevens een geweldige collega is). Daar aangekomen was de auto van een andere collega aangekleed met hartjes, foto's van mijn vriend en mij EN met het logo 'An gaat trouwen' erop.
Ja lap, ik begon al gelijk te janken!

Buiten wachtten enkele vriendinnen en collega's (die tevens ook vriendinnen zijn :)) me op en moest ik enkele (zeer grappige) opdrachtjes uitvoeren.
Nadien vertrokken we naar de sauna (met zwembad, stoombad e.d.) ZALIG! 2 uurtjes genieten, lachen en cava slurpen .
De foto's spreken boekdelen (en mijn rood hoofd ook want na enkele cava'tjes besloot ik om water te drinken ;))

Tijdens de middag gingen we met z'n allen heerlijk lunchen. Ondertussen kwamen er nog een aantal vriendinnen en collega's. (Ik geloof dat we met 16 vrolijke dames waren.) Toen we met z'n allen aan tafel zaten, kreeg ik een heerlijk warm gevoel vanbinnen. (En nee, dat kwam niet door de cava.) Het klinkt zeer melig maar ik voelde me zo gelukkig om al mijn vriendinnen dicht bij me te hebben. Sinds er kindjes gekomen zijn, was het lang geleden dat we met z'n allen hebben samengezeten. En ondanks dat ik mijn dochtertje toch wel miste, was het een reuzeleuke namiddag!

In de 'late' namiddag gingen we een workshop volgen: pralines maken. HEERLIJK! De man die de workshop gaf, heeft wel even een knop moeten omdraaien want 16 gibberende vrouwen (waarvan er 14 in het onderwijs staan)... dat moet je aankunnen!
Na het binnenspelen van veel calorietjes (die soms letterlijk aan onze billen plakte :)) gingen we ons klaarmaken om op restaurant te gaan. (Mijn vriendinnen in het zwart met een rood sjaaltje, ik in het rood met een zwart sjaaltje.)
Het was (weer) heel erg fijn! Herinneringen ophalen van vroeger, 'oude' vriendinnen die tegen mijn 'nieuwe' vriendinnen grappige verhalen deden...

Na het dineren reden we nog verder naar een danscafé waar ik vroeger nogal eens kwam. Met z'n allen hebben we staan shaken tot in de vroege uurtjes!

Het was een geweldige dag en ik hoop dat alle meiden hier ook zo'n keigezellige dag gaan beleven!

Over welgeteld 5 dagen komt de (hopelijk) reuzekeimegagezellige dag eraan...

SPANNEND!

Groetjes,
An

An
9-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1195


wendy
7-7-2012
 Meld misbruik3-9-2011 16:35:35

Amai dat moet een geweldig vrijgezellenfeestje zijn geweest zo te lezen .
En nu hop naar de grote dag . Dat ook een geweldig zal worden.
groetjes wendy



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik3-9-2011 21:43:14

Klinkt als een hele leuke vrijgezellendag! Ik wens je heel veel succes voor je trouwdag binnen een paar dagen! Ik kijk echt uit naar je verslagje (je berichtjes zijn altijd zo leuk om te lezen!).

Liefs,

Nathalie



An
9-9-2011
 Meld misbruik4-9-2011 10:47:21

Dank je wel meiden!
De zenuwaanvalletjes beginnen de kop op te steken :)!



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik5-9-2011 9:25:51

't klinkt inderdaad als een keigezellige dag!! ik heb de mijne nu zaterdag (dan ben jij al getrouwd, spannend!!! :)) en ik hoop echt dat hij even leuk wordt, want op't moment heb ik er een beetje schrik voor...

afin, geniet nog na en maak er vrijdag een Geweldige trouwdag van!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...