Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu

  23-6-2006 6:59:26
Hallo,

wij zijn gisteren alles gaan vastleggen voor het menu.Dat werd wel eens tijd want over 22 dagen is het al zover!
Ik moet zeggen het is daar zeer goed meegevallen. Er zijn 2 zalen en omdat we aanvankelijk met niet zoveel personen zouden zijn kozen we voor de kleinste. Nu zitten we toch al aan een 90 man voor het avondfeest en 130 voor de receptie! In de andere zaal is echter ook reeds een feestje gepland maar die groep is maar met 60 personen. En nu gaat die uitbater voor ons speciaal aan die mensen vragen of ze het goed vinden dat we van zaal wisselen en dat wij dus de ruimere zaal krijgen. Hij vermoedde dat dit geen probleem zou zijn aangezien hij die mensen persoonlijk kende. Dat noem ik dus nu eens een service sie!

Astrid
15.07.2006

Astrid
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 987


Elke
15-7-2006
 Meld misbruik23-6-2006 11:50:23

Dag Astrid,

wij trouwen ook 15 juli!!! Spannend hé. Van welke regio zijn jullie?
Moeten jullie nog veel doen voor de voorbereidingen?
Wij zijn nu de kleine details aan het afwerken.

Groetjes
Elke 15/07/06



Liesbeth
15-7-2006
 Meld misbruik23-6-2006 14:13:32

Hallo,

voor ons is het ook 15 juli, het meeste is wel geregeld, maar wij hebben ook geluk gehad dat ze overal supervriendelijk waren! Ik ben wel zenuwachtig!! We zijn wel nog bezig met het misboekje, dat is bijna af maar we zoeken nog een mooi dankwoord voor onze ouders!
Veel succes,
Groetjes,
Liesbeth



Elke
15-7-2006
 Meld misbruik23-6-2006 15:37:38

Hi Bruidjes,

ik vind het super om te vernemen dat er bruidjes zijn van dit forum die op dezelfde dag trouwen als wij!!!

Ons misboekje zal in de loop van volgende week af zijn. We zitten met 2 verschillende talen. Mijn familie is franstalig en die van mijn vriende nederlandstalig. Dus dat maakt het allemaal ingewikkelder.

Wat moeten jullie nog allemaal regelen? Zijn er vele dingen. 't Is gewoon om een gedacht te krijgen of we goe bezig zijn ;-).

Greetz
Elke
15/07/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...