Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gelukkig getrouwd

  22-6-2006 21:21:22
hallo beste bruidjes in spe,
hier spreekt een gelukkige bruid die op 3 juni getrouwd is.

Het werd een fantastische dag!
Mijn bruidegom stond 20 min voor de deur te wachten eer ik klaar was. Echter eens beneden is onze dag voorbij gevlogen.
Na het wettelijk huwelijk in Zaventem, gevolgd door een uitgereid fotosessie daar in de buurt, zijn we in Tienen een hapje gaan eten bij mijn ouders.
Vervolgens de enorm mooie huwelijksinzegening in de kerk.
Heel fijn om de ganse dag omringd te zijn door zoveel familie, vrienden en kennissen.
Enige fotootjes vind je op www.vepip.bruiloftsite.nl

Vele groetjes en succes aan de volgenden.
Véronique

Véronique
3-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 891


kristel
8-7-2006
 Meld misbruik22-6-2006 21:36:04

hey proficiat. wij trouwen binnen 16 dagen.
ik heb een beetje gekeken op je site. toffe foto's maar we zijn benieuwd naar meer.... groetjes en geniet er maar van nu als mevr. véronique.



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik23-6-2006 7:49:11

Gefeliciteerd, jullie zagen er prachtig uit!
En de bruidswagen, WAUW!!
Wat is dat voor een auto? En hoe ben je daar aan geraakt?

groetjes
Katrien
nog 99 dagen



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-6-2006 9:22:35

Hoi,

Proficiat maak er samen een heel mooi leven van en geniet van alle kleine dingen samen. Jullie zagen er prachtig uit!
Ik tel nu ook af naar onze dag want tis echt niet ver meer. Nog 48 dagen te gaan!

Debra
11/08/06



Karolien
3-6-2006
 Meld misbruik23-6-2006 12:22:28

Hoi Véronique!

Eerst en vooral: van harte gefeliciteerd!! Ik wens je een prachtige toekomst tesamen met je ventje! Mooie website trouwens.
Wij hebben blijkbaar een paar dingen gemeen :o)
1)wij trouwenden ook op 03/06/2006
2)ook wij zijn gelukkig getrouwd :o)
3)je bent op precies dezelfde dag als ik geboren!

groetjes,
Karolien



Véronique
3-6-2006
 Meld misbruik23-6-2006 20:13:40

hallo Katrien,
die auto is een Austin Healey uit de jaren 50.

Wij hebben hem gehuurd via een oldtimers club www.theclassicclub.com

Mijn man is in Sint-Genesius-Rode een auto gaan kiezen en dan hebben ze hem de avond voor de trouw bij hem gebracht.
Leuk was natuurlijk dat we er zelf mee mochten rijden.
groetjes



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik24-6-2006 9:29:07

Je meent het, Sint-Genesius-Rode?! Mijn vriend is van daar afkomstig. Ik ga het hem straks eens voorleggen zie, mss weet hij wel waar het is.
Ja, super, dat je er zelf mee kan rijden. Dat zou ik in ieder geval willen doen, in welke auto dan ook!

groetjes
Katrien



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik24-6-2006 9:31:46

Oh, en Veronique, nog een vraagje: iedereen kan daar een auto huren? Ik dacht, mss omdat het een club, dat je daar iemand moet kennen of zo?
En mag ik mss vragen hoeveel je daaraan hebt moeten besteden...?

Bedankt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...