Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester wettelijke huwelijk?

22-6-2006 20:58:22
Hallo. Hebben jullie een ceremoniemeester voor jullie wettelijke huwelijk? Wij trouwen enkel voor de wet. Ik denk dat hij misschien alles iets meer in goede banen kan leiden? Wordt dit gedaan of is dit ongewoon? Graag jullie reacties!
Mercietjes,
Mieke

Mieke
15-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 385

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-6-2006 21:56:04

Hey,

ik weet zeker dat dit gedaan wordt, maar wij hebben hier niet voor gekozen. In het stadhuis is er een ceremoniemeester en voor de rest gaan we een vriendin vragen om alles een beetje in goede banen te leiden.

Groetjes,
Lieve

Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik22-6-2006 22:03:59

De ceremoniemeester die ons vervoer verzorgt heeft zelf gezegd dat het niet nodig is voor een wettelijk huwelijk alleen. In het stadhuis is er idd iemand die wel zegt hoe en wat en onze fotograaf neemt die taak ook een beetje op zich.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-6-2006 9:15:47

Hoi,

Idd, zoals de vorige dames al zeiden wordt dit niet echt gedaan omdat er meestal iemand vanop de gemeente zegt hoe en wat. Wij trouwen in de voormiddag voor de wet en in de namiddag voor de kerk. In de voormiddag maken wij ook geen gebruik van het ceremonievervoer en ceremoniemeester.

Debra
11/08/06

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik23-6-2006 12:11:15

Wij hadden zelfs geen ceremoniemeester voor de kerk.

Het kan perfect zonder hoor, bij ons hebben de chauffeurs spontaan voor ceremoniemeester gezorgd.

Ik zou het dus zeker niet doen!

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

carine
9-9-2006
 Meld misbruik23-6-2006 18:07:46

hoi,
wij hebben wel een ceremoniemeester en wij trouwen ook alleen maar voor de wet. hij zorgt ervoor dat alles goed verloopt en hij vangt eventuele problemen op. als er bij het buitengaan mensen staan met bloemen, zorgt hij dat we onze attenties bij de hand hebben en zorgt dat de bloemen en kadotjes niet verloren raken.
Wij staan volledig achter onze keuze en vinden dit toch een aanrader omdat uiteindelijk iedereen die anders naar de kerk zou komen nu naar het gemeentehuis komt met alle gevolgen vandien.
groetjes,
Carine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...