Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 maanden getrouwd :-)

  1-9-2011 17:24:30
Hallo bruidjes en -egommetjes!

Jaja, vandaag staan hier al 3 maandjes op de teller, in omgekeerde zin dan meestal het geval is het moment dat je hier op de site terechtkomt .

Het is al een fantastische periode geweest tot nu toe, écht! Ik kan niet echt veel aanhalen op een concrete manier, het ligt dan ook allemaal eerder gevoelsmatig hé.. Ergens heb ik een innerlijke rust gevonden, het valt moeilijk te omschrijven eigenlijk... Maar het belangrijkste is dat we een prachtige dag hebben gehad, waarvan we nog lang zullen nagenieten, en dat we nu verder onze weg samen afleggen en dat voelt heel goed!

Het nagenieten is na een weekje huwelijk wel even verstoord geworden door de aankondiging van mijn broer dat hij met zijn gezin voor een jaar naar Taiwan trekt. Bepaalde problemen liggen hiervan aan de basis, dus dit was natuurlijk geen leuk nieuws, zeker nu we met de 'angst' leven dat ze misschien nooit meer terugkeren met hun zoontje en dat mijn broer misschien zijn gezin volledig boven zijn eigen geluk stelt. Op zich is dit heel mooi, maar ook wel hard om te zien wat het met je broer doet...

Soit, het is niet mijn bedoeling hier verder over te schrijven, maar misschien is het wel een aanloop naar nog een tip voor zij die hun dag nog voor zich hebben: niet alleen genieten van de voorbereidingen en de dag zelf, maar ook ERNA !! Wij hebben dit echt gemist door alle discussies en verdriet...

Waarschijnlijk zal ik minder en minder op dit forum te vinden zijn, maar mijn account blijft wel. Dus, mochten jullie vragen of zo hebben, shoot gerust via een berichtje .

Veel geluk aan jullie allemaal ! Dit forum - of de gebruik(st)ers dan toch - is me heel na aan het hart komen te liggen de voorbije maanden, ook tijdens bepaalde cruciale momenten.

Tot nog eens!


Charlotte
1-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1925


Esther
3-9-2011
 Meld misbruik1-9-2011 17:37:13

Hey Charlotte!

Wat fijn dat iemand die al even getrouwd is nog iets komt posten... Vind ik super!
Hoop voor je dat het probleem met je broer toch mag opgelost worden en je hem dus niet voor meerdere jaren zal moeten missen...

Geniet nog verder van je huwelijksleven!

Liefs
Esther



Patrick

 Meld misbruik1-9-2011 18:52:16

Hallo,
Het is misschien wel mannenpraat maar ik vind u een toffe madam, je was hier op het forum heel veel aanwezig en u hebt veel goede raad gegeven en ook gevraagd heb ik gemerkt, alsook veel mensen een hart onder de riem gestoken en daar dient een forum voor, rechtstreeks heb ik hier ook niet veel te zoeken maar ik volg het forum dagelijks.
Het beste nog en je zal zien dat je nog meer komt kijken dan je denkt!!
Het beste tesamen.



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik1-9-2011 20:10:34

Hey Charlotte,

Wat een leuk berichtje. Dat bericht van je broer is misschien dan wel niet zo goed nieuws, maar misschien wordt hij er wel heel gelukkig!

En geloof me dit forum is verslavend. Sinds vorige week een jaar getrouwd en af en toe kan ik het niet laten om hier nog eens te komen piepen. Al die mooie verslagjes van andere bruiden en foto's.

groetjes

sofie



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-9-2011 20:26:32

Hoi Charlotte,

Geniet van het leven samen!!
Ik denk dat ik hier na mijn trouw ook nog zal rondhangen...ik hing hier ook al onopvallend rond, voor mijn verloving :-).

groetjes!!



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik1-9-2011 21:39:23

Ik word helemaal vrolijk van je berichtje, Charlotte! Leuk dat je hier af en toe nog eens komt piepen!

Veel sterkte met je broer. Is inderdaad nooit makkelijk als een familielid naar het buitenland verhuist.

Veel liefs,

Nathalie



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik1-9-2011 22:54:24

Dikke proficiat Charlotte, idd wel leuk dat je nog de toekomstige bruidjes nog wil helpen! Waar is die tijd naartoe dat ik ook met m'n vraagjes zat en me soms hielp.

Jammer van je broer, maar gelukkig bestaat er nog internet :)

groetjes
Severine



Ki
13-5-2011
 Meld misbruik2-9-2011 8:48:39

Dikke proficiat Charlotte,

ook hier is de trouw ondertussen al een tijdje achter de rug. En ja ik herken het gevoel gevoelsmatig ligt het toch wat anders nu. Ook ik heb precies innerlijke rust gevonden. Sinds de trouw ben ik precies gelukkiger en maak ik me minder zorgen of jaag ik me minder snel op. Het is ergens het zelfde als ervoor maar ergens toch weer niet...

Jammer ivm je broer. Ik snap dat het soms vreemd en raar doet om te zien wat een relatie met iemand kan doen. Hoe iemand kan veranderen. Je kan alleen maar hopen dat je broer gelukkig is...

groetjes
en geniet nog van het getrouwd zijn!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-9-2011 19:30:36

hallo charlotte

is dat al 3 maanden ? Wat vliegt de tijd he...
Jammer te horen dat je broer een beslissing nam waar de familie niet zo achterstaat, ik duim dat dat alsnog in orde komt en anders kan je zoals hierboven gezegd alleen maar hopen dat hij gelukkig is.
Ik denk elke keer als ik van mijn checklist iets naar beneden verschuif aan je, funny, nog eens bedankt voor de lijst, ze heeft me geweldig geholpen.
Nog 1 of 2 'ok' in kleur te zetten en te verschuiven en dan is het ook hier de grote dag.
Groetjes en tot pieps op dit forum,
brenda



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik4-9-2011 13:23:26

Ook ik kom hier af en toe nog wel piepen :) Ik vind het ook geweldig om getrouwd te zijn! Inderdaad hetzelfde maar toch voelt het net ietsje anders :) Wij tellen nog even af naar onze huwelijksreis nu, die is binnen 5 weken :)



tamara
20-5-2011
 Meld misbruik9-9-2011 0:30:43

Hey Charlotte,

Hier vant zelfde.
Ik weet niet wat het is, maar ik kan het ook niet laten om hier af en toe nog is het forum af te schuimen en wat raad/ tips te geven.
Je krijgt zo'n band met dit forum en met de gebruiksters.
Hier ondertussen ook al een dikke 3 maand getrouwd.
Voor de rest is het hier hetzelfde gevoel al Kim hierboven, wij zitten vol spanning af te tellen naar 17 september, zodat wij eindelijk op onze langverwachte huwelijksreis kunnen vertrekken en volop gaan kunnen nagenieten nog :)
Heel veel groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...