Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning

  22-6-2006 19:06:00
Hallo! Wij gaan zaterdag naar de drukker om onze uitnodigingen te bestellen, en moeten dus nadenken over het uur waarop we de avondgasten ontvangen. We geven geen aparte receptie waarna mensen naar huis worden gestuurd. Na het diner nodigen we de collega's/vrienden uit voor het dessertbufffet. Graag had ik jullie mening over onze tijdsplanning (zie hieronder): is dit te ruim gerekend? Of is het net te nipt?

18u: ontvangen gasten op korte receptie
19u: aan tafel
19.15u: bedienen wijn
19.15-19.30u: voorgerecht
20.00-20.15u: bedienen wijn
20.15-21u: hoofgerecht
21.30-22.00u: ontvangen collega's met drankje
22.00-23.30: dessertbuffet
23.30u: openingsdans

De dame van de feestzaal raadde ons aan om de collega's een half uurtje eerder te ontvangen, omdat de mensen aan tafel na hun hoofdgerecht anders te lang zullen moeten wachten. Maar ik vrees dat wij (mezelf, aanstaande en ouders) ons dan zullen moeten haasten om ons hoofdgerecht binnen te krijgen. Ik wil genieten van elk moment en me niet moeten opjagen, snappie? Dus wat moeten we nu: het een halfuur verlaten voor de dessertgenodigden of niet?
De dame van de feestzaal zei ons ook dat 18u voor het avondfeest wel vroeg is. Maar ik wil niet dat ons dansfeest te laat begint. Ik vind het zelf niet leuk op een huwelijk waar we maar na middernacht kunnen beginnen dansen.
Hoe doen jullie het?

Hehe, dit was een heel epistel... Alvast bedankt voor jullie raad!!!

Benedikte
14/10/06

Benedikte
14-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 979


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik22-6-2006 19:28:41

Hey

Ik denk dat als je je hoofdgerecht hebt om 20.15 het zeker geen probleem is om de collega's te vragen om 21.00, tenslotte is 3 kwartier toch genoeg om het hoofdgerecht te eten zonde dat je je moet haasten. 1,5 uur voor het dessertbuffet lijkt me wel heel lang.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik22-6-2006 22:31:29

hey, dus eigenlijk is het:
19u eten
21.30u mensen van 't dansfeest komen.

(dat bedienen van wijnen en dergelijke .. is dat zo strik volgens schema en duurt dat een kwartier???? nu ook niet overdrijven met de dagindeling hé)

soit; wij hadden een koud en warm buffet en hadden van 18.30u tot 21u tijd (om 21u kwam rest vn't volk)
Ik vond dit juist goed .. tijd om te eten, maar daarna ook nog eventjes tijd om een praatje te maken met de mensen nog voor al de rest er is. (je moet ze ook het gevoel geven dat ze belangrijker zijn hé)
Wij hebben dan ook nog om 20.30u onze ouders een kadootje gegeven en dan om 21u kwam de rest

het was perfect!!
Mieke
13/05/06



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik22-6-2006 22:33:24

wij hadden ook wel onze openingsdans VOOR het dessertenbuffet (en idd. 1.5u is lang hoor)

voordeel vn VOOR dessert: de bomma's hebben dat ook nog kunnen meemaken, want die blijven niet meer zo laat en ik wou dat ze dat zeker nog konden meemaken.

en achteraf dan rustig dessertje eten en ondertussen kunnen de andere mensen al wat dansen etc ...

had er eerst ook wat schrik voor, maar eigenlijk was dat echt wel goeod!!

Mieke
13/05/06



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik23-6-2006 12:21:15

Hallo,

Ik denk dat een dessertenbuffet van anderhalf uur behoorlijk lang is. Voor de mensen die reeds vanaf de vroege avond aanwezig zijn, zit er 2.5 tot 3 uur tussen het hoofdgerecht en de openingsdans wat ik ook wel lang vind. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wij zitten niet graag lang aan tafel en hebben dus voor een vlugge formule gekozen waardoor we rond 22.00u zeker aan de openingsdans willen beginnen. Wij doen onze openingsdans ook voor het dessertenbuffet.

groetjes en succes ermee!

marjolijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...