Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's

  1-9-2011 9:14:28
Helaba,

Ik ben al een tijdje getrouwd, had beloofd hier een paar fotokes achter te laten wanneer ik er een paar van onze fotograaf (Photo4you) had geselecteerd, maar ik heb gewoon de tijd nog niet gehad om uit die 2500 foto's een keuze te maken.
Bij deze zet ik dus de foto's die ik van vrienden en familie heb gekregen en een paar die onze fotograf tege de avond in een kadoosje voor onze ouders had gezet.
Ondertussen zijn de meiden die hier komen waarschijnlijk veranderd en kennen jullie mij niet meer zo. Maar ik wilde het toch even met jullie delen... ;-)


Ik hoop op een dag deze van de fotograaf ook eens te kunnen laten zien, want er zitten echt pareltjes tussen...

Groetjes en nog veel trouwplezier

Tinneke

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2124


Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik1-9-2011 9:36:45

Proficiat met jullie huwelijk!! Jammergenoeg kan ik de foto's niet zien



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik1-9-2011 10:27:57

Normaal moet het lukken, kopiëren in een ander venster...



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-9-2011 10:49:35

Hey Tinneke,

Jullie zijn ook in Merchtem getrouwd zag ik? Hoe was de burgerlijke trouw? Niet te stijf?
Wij trouwen enkel voor de wet...dus ik hoop toch stiekem op een vlotte manier...

Ik heb via je profiel ook bloem-en-blad gevonden (waarvoor dank) en heb volgende week een afspraak bij haar!

En...morgen afspraak met Bart van photo4you...

Zeer leuke foto's trouwens - ik denk aan het station in Baasrode? Was het te doen qua locatie (niet te vuil of zo??).

Je zag er in elk geval stralend uit op je dag, mooi kleedje ook!

Geniet nog van elkaar en veel geluk in het leven!

groetjes!



renske
12-8-2011
 Meld misbruik1-9-2011 11:22:20

super mooie foto's geniet er nog van
dikke proficiat



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik1-9-2011 11:37:33

van harten
en geniet er van
wat een mooie jurk had je
mooie foto's
moet nog zo lang wachten

mvg francis



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik1-9-2011 11:43:39

eerst en vooral kom ik jullie ne dikke proficiat toewensen :)ik wou naar de fotokes komen kijken maar ik krijg ze spijtig genoeg niet open de links :( had graag eens komen piepen :)
grtz nanske



Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik1-9-2011 12:29:40

Ik kan de foto's ook niet bekijken...

Maar ben wel benieuwd naar de foto's van jullie fotograaf, wij hebben namelijk ook Bart geboekt voor onze trouw.

Groetjes

Tabita




mieke
7-7-2012
 Meld misbruik1-9-2011 13:18:50

Hey Tinneke,

Alvast een hele dikke proficiat!!!
Hele mooie foto's. Ik wens jullie een hele mooie toekomst samen!!!!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik1-9-2011 17:45:13

Hey,
Wat een super prachtige jurk (eentje van pronovias?) waaw wat was jij een fantastische bruid...heel heel mooi...

Nog heel veel geluk samen.

Veel veel groetjes Ellen



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-9-2011 18:34:17

proficiat met jullie trouw! geniet van het leven samen!
ik zie dat je soms een sluier droeg en soms niet : is dat gemakkelijk te verwisselen?



Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik1-9-2011 21:49:28

Prachtige foto's!! geniet van het getrouwde leven.
Waar hebben jullie die trekspeelgoedjes gehaald voor de bruidsjongetjes?

Groetjes



Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik1-9-2011 22:23:36

Joepii nu kan ik ze wel zien!! (foutje met mijn pc blijkbaar)
Het zijn echt prachtige foto's!! zo'n schoon kleed!!



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik5-9-2011 11:09:06

Merci iedereen!

@ Sandra: De trouw op het gemeentehuis was eigenlijk heel leuk. Mijn moeder kende de burgemeester al van vroeger, hij is speciaal uit zijn verlof teruggekomen om ons te trouwen en heeft een leuke anekdote verteld van toen zij nog zwanger was van mij en zo. 't Is heel relaxed en nadien krijg je nog een drankje. 't Gaat allemaal wel snel natuurlijk...
Ola, ben curieus hoe het bij Veerle en Bart gaat gaan! Laat je iets weten? ;-) We kunnen ze alleen maar aanraden!
De foto's zijn idd in Baasrode genomen. Ik heb wat spijt dat ik eigenlijk niet zoveel heb kunnen genieten van de shoot, omdat ik meer in de weer was met mijn kleed dan wat anders. Het is daar wat gescheurd, er staan braamstruiken en het is er idd vuil. Waardoor ik wat geremd was. Zou het graag nog eens overdoen ;-)

@ Tabita: als je de link kopieert in een ander tabblad zou je ze moeten kunnen zien... Er staan ook een paar foto's van Bart bij

@ Ellen: ja, mijn kleed is van Pronovias, de Fresno. ;-)

@ Dorien: Ik had geen sluier aan op het gemeentehuis, ben die als verrassing voor mijn man tussen het gemeentehuis en de kerk thuis gaan aandoen. Zo was ik toch wat anders dan hoe hij mij die ochtend had gezien. Ik heb hem nog aangehad tot na de receptie 's avonds. Het dragen viel wel mee, zat goed vast met een kammetje en mijn haar was goed opgestoken.

@ Sarah: De houten paardjes komen van een klein houtwinkeltje in de Hoogstraat in Brussel

Groetjes,

Tinneke



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-9-2011 11:25:31

Hoi Tinneke,

Vrijdag bij Bart langs geweest en dat ziet er goed uit!
Ik had zowiezo nog wel een andere afspraak gemaakt, dus die mensen zou ik toch ook graag zien. Maar Bart maakt zeker kans zene...het gaat er allemaal vlot aan toe é dus indien we hem nemen, gaan we ons zeker amuseren!
Ewel ja, voor dat vuil ben ik toch ook beetje bang...Ik wil in eerste instantie Diepensteyn, maar die mensen van De Palm kunnen maar een goei maand op voorhand zeggen of er geen event is (want dan kan je er geen foto's gaan nemen).

Wij zijn beide niet van Merchtem afkomstig...maar ik hoop toch ook op een leuke burgerlijke trouw :-). Heb jij trouwens in de zaal van het gemeentehuis ook iets voorzien van bloemen, ballonnen? Ik vind het op foto precies een vrij 'lege' zaal...?

Ik ga trouwens deze week ook langs bij Veerle van bloem-en-blad...ben benieuwd!! (ook via jouw topic gevonden!)

groetjes!!

Sandra





Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik5-9-2011 11:46:42

Dag Sandra,

We hebben zelf geen bloemen op het gemeentehuis gedaan, heb daar eerlijk gezegd echt niet aan gedacht. Het was ook maar voor effe en we hadden genoeg aan de kerk. Denk als je die zaal wat mooi wil maken dat je heel veel werk hebt! ;-)
Misschien kan je vragen om die lelijke oranje blinkdoeken van de tafels te doen? Ik verschoot echt toen ik die zag en heb mij eigenlijk daar meer mee beziggehouden dan met onze trouw ;-)
En doe Bart en Veerle de groetjes van ons! ;-)



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik13-9-2011 23:01:03

Mooie foto's... Geniet van jullie reis :)!

Doei


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...