Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bang!!!

  31-8-2011 21:59:17
Lieve trouwertjes...

2 dagen zegt mijn teller hier onderaan. Sinds begin deze week besef ik pas ECHT wat er voor de deur staat en sindsdien volgde een emotionele rollercoaster. Het is helemaal 'not done' om te schrijven wat ik nu wil schrijven, maar toch ga ik het doen...

Ben blij om met mijn ventje te mogen trouwen, dankbaar dat zo'n geweldige kerel mij zo graag ziet, ... en toch ook héél erg bang. Bang dat hij mij (zoals mijn ex) ooit gaat laten staan voor een andere vrouw en ik dan een gescheiden vrouw ga zijn. En ja, ik weet het, mijn schatteke is niet zoals mijn ex, maar toch, de schrik zit er opeens weer goed in.
Is dit nu de 'koudwatervrees' zoals ze zeggen? Is het nu echt zo dat je de dagen voor je huwelijk niet alleen maar gewoon kan genieten? Dit lijkt me te veel op van die melige Hollywoodfilms en ik vraag me af waarom IK dit weer moet meemaken...

Enfin, ik wil hier echt geen klaagzang beginnen hoor, maar moest dit ff kwijt...

Liefs,
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1883


Jessica

 Meld misbruik31-8-2011 22:03:29

Lieve Esther

Ik wens jou en X enorm veel liefde, geluk en alles wat jullie wensen toe. Niet nadenken over dat koudwatervrees, maar er gewoon doorlopen en samen genieten van elkaar!
Geniet ervan zaterdag!
Groetjes
Jessica



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik31-8-2011 22:10:01

Ik had die koudwatervrees eerder enkele maanden op voorhand. Zet het gewoon uit je hoofdje. Dit zal goed komen, want hij wil beloven aan heel veel volk dat hij je altijd trouw zal blijven.
Liefs, Ellen



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik31-8-2011 22:12:36

esther,

We zijn denk ik allemaal al wel eens keihard tegen de muur gelopen maar hebben ons hart daarna terug opengesteld voor een ander.
Vergelijk je ventje niet met je ex, elke persoon is anders.
als jij van hem houdt en hij van jou dan zal alles wel lopen zoals je het hoopt.
Geniet van die laatste 2 dagen en ik duim voor een gewèldige zaterdag met mooi weer en alles erop en eraan.
groetjes
brenda



tima
8-9-2012
 Meld misbruik1-9-2011 0:14:42

ik heb dit ook al had opeens een flits wat als nochtans zijn wij al 9 jaar samen kweet niet waarom maar het lijkt zoveel erger en een nog grotere vernedering als ze je uit elkaar gaat ik wil ook niet de zoveelste gescheiden vrouw zijn tis direct een label hé maar dan heb ik weer van die super intense momenten met mijn ventje en weet ik weer waarom we willen trouwen + dan zeg ok tegen mezelf mijn verloofde laat zich nooit forceren gaat altijd 100% voor iets en zou nooit iets doen dat hij niet wilt dus als hij gevraagd heeft om zijn vrouw te worden is het om er de volle 100%
dus troost je your not the only one
geniet van je dag



Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik1-9-2011 7:09:43

Esther ,

Ik hoop dat je u al wat beter voelt. Nu we weer een dagje verder zijn ! Je moet niet denken wat er fout kan lopen . gewoon altijd positief , en zoals men hier boven al vermeld . Elk persoon is anders. Geniet van jullie dag , dit is JULLIE moment . jullie beloftes voor elkaar . Ik hoop op het beste voor jou !

btw : mss een verslagje na jullie dag ? ?




Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik1-9-2011 8:22:24

Lieve Esther,

Er is een reden waarom jouw ventje je ten huwelijk gevraagd heeft, nl. omdat jullie samen een mooi koppel vormen en al een aantal engagementen hebben samen (samenwonen in jullie huisje/een kindje/...) maar hij wou meer en wil dat extra engagement (het huwelijk) met jou aangaan en voor al jullie vrienden en familie zeggen dat jij echt de ware voor hem bent en dat hij zich voor altijd wil verbinden aan jou (niet alleen emotioneel maar ook wettelijk). Denk je dan echt dat er ook maar 1 haar op die jongen zijn hoofd eraan denkt om weg te gaan bij jou?

Niet teveel zorgen maken! Het komt allemaal goed en je zal een supermooie dag beleven!

Veel liefs,

Nathalie



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik1-9-2011 8:26:49

Hey Esther,

Ik begrijp je volkomen maar inderdaad, je mag zo niet denken. Je mag geen vergelijkingen maken (ik weet waarvan ik spreek :-s), want dat levert niets op en dan zal je nooit vooruit gaan in het leven.
Kijk vooruit, niet achteruit! (dat is wat ik ook regelmatig te horen krijg...).
Ga er ten volle voor en geniet van je huidig leven.

Ik wens jou alvast alle geluk toe en een prachtige dag, zaterdag.

Groetjes,



Esther
3-9-2011
 Meld misbruik1-9-2011 9:16:32

Hey lieve meiden!

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik weet het wel hoor, ik mag niet vergelijken en eigenlijk deed ik dat ook nooit, maar denk dat de stress gewoon wat toegeslagen heeft

We zijn blij dat het zonnetje schijnt! En voor de rest zal ook wel alles in orde komen
En ja hoor, na onze dag volgt er zeker een verslagje met (hopelijk) mooie foto's!!!

Liefs
Esther



PartyDelight

 Meld misbruik1-9-2011 10:21:20

Helaba,
De stress slaat serieus toe he meid.
Vergelijken mag je niet doen zoals hierboven al een paar keer geschreven is.
Maar ja, ik heb gemakkelijk praten, ik ben nog steeds bij mijn eerste liefde en mijn grootste...
Zaterdag wordt het mooi weer en 's avonds gaan we der een lap op geven.




mieke
7-7-2012
 Meld misbruik1-9-2011 13:23:01

Hoi Esther,

Misschien is dit inderdaad koudwatervrees vlak voor je huwelijk maar als ik eerlijk mag zijn heb ik dat ook hoor. En mijn datum is nog ferm veraf.
Er is inderdaad een goede reden waarom je ventje je ten huwelijk heeft gevraagd.
Hij houdt van jou en wil zijn leven met je delen:-)
Niemand heeft een glazen bol en niemand weet wat de toekomst brengt.
Maar wees gelukkig dat je een prachtige vriend (bijna man) hebt die zielsveel van je houdt.
Sta niet stil bij het verleden maar kijk naar de toekomst.
Ik wens jullie een prachtige dag en toekomst toe en jullie hebben er alvast een mooie dag uitgekozen want het wordt prachtig weer.

een dikke proficiat!!!!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-9-2011 18:28:55

ik snap goed je verhaal. ik had dit eerder in het begin van ons samen zijn... ik wou toen ik mijn verloofde leerde kennen totaal nog geen nieuwe man, ik ging er nooit meer één nemen. maar vergelijk ze niet met elkaar! dat is ook mijn fout soms maar door alles samen te beleven sta je toch sterker als koppel. beide hebben waarschijnlijk wel moeilijke momenten ooit gekend maar daar leer je uit en je weet wat je nu aan elkaar hebt!



Ine
15-10-2011
 Meld misbruik1-9-2011 23:28:33

Wat moeilijk voor jou dat je je zo voelt, maar dat zal zeker wel met de stress en de zenuwen te maken hebben!
Iedereen twijfelt wel eens aan wat we hebben hé, ik ben ook iemand die vaak twijfelt, maar ga ervoor, geniet ervan en probeer je gedachten positief te houden. Het zal zonder twijfel een prachtige dag worden en geef uw ventje maar direct ne goeie knuffel, dan zal je die liefde wel voelen!
Veel geluk! xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...