Nu Online
Momenteel zijn er 14 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De start van alles: de feestzaal

  30-8-2011 13:45:12
Hallo allemaal,

ik begeef me met dit berichtje vanaf vandaag als nieuweling onder jullie, de waarschijnlijk al meer ervaren toekomstige bruiden en bruidegommen. :) Met veel enthousiasme heb ik al mijn eerste emails verzonden naar verschillende feestzalen met de vraag voor meer informatie. En aangezien het allemaal nog zo nieuw en spannend is, ben ik natuurlijk om de zoveel uren aan het checken of ik al antwoord heb of niet. Dat belooft voor de komende maanden... Ik heb ook al het gevoel een beetje verslaafd te worden aan dit forum.

Aangezien ervaringen van anderen die al een feest gehouden hebben of er één bijgewoond hebben in volgende feestzalen meer zeggen dan een infobrochure wou ik al eventjes polsen naar jullie mening. Wat zijn jullie positieve en negatieve ervaringen met:
- D'Hulhaege in Deinze (Hier liefst zo veel mogelijk ervaringen over want is min of meer mijn favoriet tot nu toe!)
- Caipirinha in Merelbeke (Over deze zaal niets dan lof maar al héél veel vrienden en familieleden zijn er getrouwd. Wordt dit dan geen grote déjà-vu voor hen?)
- Mantovani in Oudenaarde (Was één van de zalen in "Zo zijn wij getrouwd" en kreeg toen goede commentaar en vandaar zit deze er ook bij)
- Hof ten Daele in Herzele (Is eigenlijk al wat ver voor ons maar als ze goed is, hebben we het er voor over)

Alvast bedankt! Jaja, Jetzt geht's los! :)

Groetjes,
Nellie


Nellie
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1542


Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik30-8-2011 13:57:31

Haha, join the club! Ik ben ook sinds dag 1 zwaar verslaafd aan het forum ;-)

Succes met de zaal hè!
(Ik kan je niet echt helpen, wij trouwen in het Leuvense en onze zaal ligt in Waals-Brabant.)



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik30-8-2011 14:06:19

D'Hulhaege in Deinze is een klant van ons en ik kan alleen maar zeggen dat ze heel correct zijn!

Liefs,

Nathalie



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik30-8-2011 14:14:31

Hey Nellie,

bij mij heeft het iets langer geduurd, maar ook hier is de verslaving intussen helemaal toegeslagen :o) Wat de zalen betreft, ga ik nu eens een gedurfd statement maken ten opzichte van de positieve commentaren die je overal leest: ik ben al 2 maal in zaal Caipirinha geweest (we wonen er ook ongelooflijk dicht bij) en die zaal is toch echt mijn ding niet. De akoestiek zit helemaal niet goed, waardoor je tijdens het diner onaangenaam veel lawaai hebt van mensen die eigenlijk op een heel gewoon volume aan het praten zijn. De locatie van de dansvloer is ook niet optimaal. De meeste zalen maken de dansvloer centraal, zodat ook mensen die niet of minder graag dansen zich goed betrokken voelen bij het dansfeest (de muziek hoeft dan ook minder luid te staan). In de Caipirinha ligt de dansvloer helemaal opzij, dit vond ik beide keren niet bevorderlijk voor de ambiance.
Persoonlijk vind ik ook dat de zaal weinig charme heeft, maar dat is natuurlijk helemaal een kwestie van smaak, dus daar valt niet over te discussiëren.

Veel plezier met het kiezen van jullie feestzaal!

Groetjes,
Hanne



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik30-8-2011 14:45:07

Dat gevoel kennen we idd al allemaal!
Elke dag kijk ik wel eens wat er allemaal geschreven is en waar ik kan reageren!
Ik zie dat je ook 'pas' trouwt in 2013. Dan heb je zeker ook nog voldoende tijd om alles te regelen hé! ;-)
Veel succes nog! x



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik30-8-2011 14:52:14

ja hoor, veel verslaafden samen hier
en zelfs al veel bruidjes voor 2013 !!

ik ken zelf geen van de zalen die op jouw lijstje staan aangezien wij in Vl-Brabant zitten.
maar inderdaad, eerst informatie vragen per email en voor je t weet ga je een zaal bezoeken voor extra info.
wij gaan straks onze favoriet bezoeken : De Venkel in Kortenberg. Joepie !!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik30-8-2011 15:31:37

Hey

Wij geven ons feest in Salon Caipirinha... We hebben 10 zalen bezocht en vonden deze meteen in orde. Erg vriendelijke mensen,we hebben zelfs de keuken enzo mogen zien. Ook al heel erg veel goed over gelezen. Maar zoals je zegt,als je er al veel feesten gehad hebt mss wat minder leuk.

Hof ten Daele is voor ons helemaal niet ver,maar toch zijn we er niet langs geweest. Weinig goed over gehoord. Maar ik heb er dus zelf geen ervaring mee.

Wat voor jullie dan mss ook niet zo erg ver is, 't Hof van Nassau in Zottegem.
De roskam in Merelbeke,hof ten bosse in Heusden,...



Ine
26-5-2012
 Meld misbruik30-8-2011 16:14:42

Hoi Nellie

Dikke proficiat met je verloving! En ja hoor, dit forum is verslavend, wen er al maar aan ;-) Wij hebben ook verschillende zalen bezocht en zijn uiteindelijk gevallen voor Salons Mantovani in Oudenaarde. We hebben er zelf nog geen feest gevierd, maar we zijn gaan kijken en we waren meteen verliefd op de zaal Diana (da's die van 'Zo zijn wij getrouwd', hebben de uitzending pas gezien na ons bezoek). Chris, die de rondleiding gaf, was ook enorm vriendelijk en gaf veel uitleg en beantwoordde al onze vragen. We hebben een optie genomen, gaan zien of we die dag konden trouwen in het gemeentehuis en daarna meteen onze optie bevestigd! Zeker een bezoekje waard dus!
Nu we zo aan vrienden en familie vertellen dat we ons feest in die zaal organiseren, krijgen we er massaal veel positieve reacties op, mensen die er al zijn geweest of een feest hebben gevierd. Ze hebben niks dan lof over de bediening, het eten, de uistraling van de zaal, ...

Groetjes en veel succes met jullie zoektocht!
Ine



Kristien

 Meld misbruik30-8-2011 17:11:54




Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-8-2011 17:56:06

Heyhey,

Wij hebben ook gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke. We hebben een 10-tal zalen bezocht en deze sprak ons echt wel het meeste aan (ook al hebben we hier zelf nog geen feest meegemaakt). We vonden de zaal heel gezellig en mooi en de dansvloer aan de zijkant nemen we er graag bij aangezien het slechts in 1 van de 10 zalen uit onze regio mogelijk was om de dansvloer in het midden te hebben (en daar waren ze dan nog ongelooflijk onbeleefd).

Ik snap wel wat je bedoelt ivm het "dejavu-gevoel" van je gasten. In onze omgeving hebben we De Snip (in Moorsel) en daar is zowat elk familiefeest van ons doorgegaan... Ik vind het een zeer goeie zaal en we zijn ze ook gaan bezoeken, maar ik wou echt geen dejavu-gevoel geven aan de gasten (idem voor zaal Oud Gemeentehuis in Wichelen).

Hof ten Daele in Herzele zijn wij ook gaan bezoeken maar hebben wij niet gekozen omdat de tuin voor de receptie niet aan de feestzaal ligt en omdat het een ietswat "oudere" uitstraling had vonden wij persoonlijk (blijkt inderdaad niet uit de foto's op de site). Wij vonden het meer iets voor mijn mama haar trouwfeest (3 jaar geleden). De ontvangst was wel heel hartelijk, dus daar zeker geen opmerkingen over!

Andere zalen die wij bezocht hebben in onze regio:
Geuzenhof - Massemen
Hof ter Velden - Baasrode
Hof van Nassau - Zottegem
De Snip - Moorsel
Lozen Boer - Lochristi
Salons Roskam - Merelbeke

Groetjes!



aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik12-9-2011 15:39:57

Hoi!

Ik heb je een berichtje gestuurd.
Wij zijn getrouwd in D'Hulhaeghe en enorm tevreden over de service en de zaal.
Toen wij gingen kijken hadden wij ook echt iets van 'Dit is het!'. Heb je het al gezien als het donker is en met die verlichting van binnenuit? Echt mooi!
En een enorm pluspunt vind ik dat de dansvloer in het midden ligt, zo is iedereen bij het feest betrokken eenmaal het dansen begint.
Het eten was er overheerlijk! Meer info vind je in het berichtje

Groetjes en succes nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info