Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maandstonden op trouwdag ...

  22-6-2006 8:17:25
Hallo trouwertjes,

Binnen exact 1 maand is het zover bij ons... MAAR ik heb eens zitten rekenen, exact op onze trouwdag zal ik met mijn maandstonden komen te zitten, ik heb daar altijd redelijk wat last van, humeurwisselingen, bijzonder emotioneel en hoofdpijn. Wat kan ik doen?? Mijn pil neem ik sedert enkele maanden al niet meer, zou ik terug ermee starten en tijdens onze trouw doornemen of toch maar gewoon zo laten?

Evy
22-07-2006

Evy
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1102


Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik22-6-2006 8:52:32

als je met je pil ok bent zou ik die toch gewoon een maandje nemen zodat je op je trouw niet met ongemakjes zit he. En voor de huwelijksnacht is het misschien toch ook prettiger.
Tja, als vrouw blijft het altijd een beetje puzzelen he...

Katrien



martine
5-5-2007
 Meld misbruik22-6-2006 10:34:53

Anders moet je de nuvaring eens proberen, met de pil had ik ook altijd hoofdpijn en voelde me er algemeen ook niet goed bij.Maar met de ring is het allemaal voorbij.Informeer eens bij je huisarts.En je kan deze ook doorgebruiken.


Martine
05/05/2007



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik22-6-2006 12:11:34

Oei! Dat is idd een probleem. Ik mag er niet aan denken dat ik mijn regels zou hebben tijdens mijn trouwdag of huwelijksreis. Gelukkig eb ik daar geen last van vermits ik mijn regels al 4 jaar niet meer heb door een spiraaltje te laten steken.

Kan je niet contact opnemen met je gynaecoloog en vragen of er niets bestaat dat je kan helpen? En anders zou ik ook terug eventjes de pil nemen, alhoewel ik niet zeker ben dat dit na 1 maand terug werkt.

Veel succes

Vicky
09.09.06



Sofie
14-8-2006
 Meld misbruik22-6-2006 12:29:24

Hallo,

Ik zit met net hetzelfde: mijn regels starten normaal gezien op de dag van onze trouw. Maar ik neem de pil wel, ga ze gewoon doornemen, ook tijdens de huwelijksreis (denk ik)

Grtjs
Sofie



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik22-6-2006 12:30:50

hey Evy,

ik zou er normaal ook mee gezeten hebben. maar 'k neem men ringetje (ipv pil) gewoon door. was ook van plan om er mee te stoppen maar heb gewacht tot na de trouw. niks is zo ongemakkelijk en lastig als op je eigen huwelijk met die probleempjes opgescheept te zitten.
ik zou het zekere voor het onzekere nemen...

grtjs
Heidi



Caroline
1-6-2007
 Meld misbruik22-6-2006 12:48:10

Hela,

Ik heb hetzelfde voor. Bij mij zal ik ook die dag mijn maandstonden hebben, als ik niet zwanger ben hé. Maar ja dat is dan maar zo. Neem iets mee tegen hoofdpijn en verder zal je waarschijnlijk geen tijd hebben om er veel last van te hebben .

Caro



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-6-2006 13:16:03

Hey,

als je je pil al een tijdje niet meer neemt, zou ik toch eerst eens het advies van je dokter vragen hoor...

Ik zit ook met dat probleem. Ik heb vorige maand een spiraaltje laten plaatsen en nu heb ik constant doorbloedingen. Hopelijk is dat voorbij tegen het huwelijk...

Groetjes,
Lieve



davida
7-9-2008
 Meld misbruik22-6-2006 16:22:45

hey bij mij hetzelfde probleem en omdat ik geen pil neem heb ik niet veel keuze dus ik zal een dafalgan nemen en er het beste van maken
grtjs



davine
31-3-2006
 Meld misbruik22-6-2006 23:12:24

Dag evy,

Ik weet nog toen ik enkele jaren geleden op kamp ging er meisjes waren die ook hun maandstonden gingen hebben. Zij gingen toen een pilletje vragen bij de dokter die hun maandstonden uit stelde. Wanneer ze er mee stopten hadden ze hun maanstonden.
Informeer eens bij de huisarts



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik23-6-2006 10:00:43

De ring is inderdaad makkelijk. Ik heb het probleem dat ik zo onregelmatig ben dat ik het dus helemaal niet kan voorspellen of ze komen of niet. Dus die dag moet ik sowiezo op alles voorzien zijn. Nu neem ik nog hormonen om alles stil te leggen maar ik stop er over 3 dagen mee in de hoop zo snel mogelijk zwanger te worden... En mss met drie te trouwen...



ilse
22-7-2006
 Meld misbruik25-6-2006 8:33:10

Evy
Voor het zelfde geldt heb je ze niet en ben je zwanger hé!!!! Net zoals bij ons nu het geval is. Pil gelaten sinds 1.5 jaar en zanger bij de trouw (3 mndn) En anders neem je een dafalgan heltp ook zeer goed. Die dag vergeet jet je humeur toch hoor!!!

Ilse 22/7/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...