Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nooit gedacht stress te hebben.

  30-8-2011 10:33:24
Binnen 2 dagen is het zover. Normaal gezien ben ik vrij rustig en heb ik niet snel stress. Het merendeel is ook al in orde, dus daar kan ik geen stress over hebben. Maar nu begin ik last te krijgen van nachtmerries. Al 2 nachten na elkaar slecht geslapen. Alles is al misgegaan in mijn nachtmerries.... Bovendien begin ik wat ziekjes te worden (keelpijn, ...)
Tja als de dag maar vlug daar is dat we kunnen genieten!

joke
2-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 956


Eveline
11-8-2012
 Meld misbruik30-8-2011 10:48:10

Ik denk dat een beetje stress wel normaal is voor zo een groot gebeuren. En zoals je zelf al zegt, is het grootste deel al geregeld dus dat is al veel waard. Gewoon alles nog eens rustig overlopen.
Een goede nachtrust is deze dagen natuurlijk wel belangrijk om op je grote dag goed uitgerust te zijn zodat je volop kan genieten.
Als de stress echt niet beter zou worden, kan je misschien wat informatie vragen over een homeopathisch hulpmiddeltje om al wat rustiger te worden?



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 11:00:20

joke,

rustig het zal wel lukken.
Keelpijn : ga zo snel mogelijk medicatie halen, ik ben normaal tégen pillen en denk meestal 'het zal wel beteren' maar ik had vorige week ook keelpijn en daarna oorpijn, opgezwollen keel, snotvalling en hoest.
En ik hoor veel mensen in mijn omgeving hetzelfde zeggen.
dus neem geen risico !
veel succes en veel plezier vrijdag !



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik30-8-2011 11:50:43

hihi. Hier het omgekeerde...

Ben een stresskip tot en met. Voor onze dag was ik redelijk rustig (niet kalm maar beter als anders, op de ocasionele nachmerrie en slaapeloze nacht na) tot 24 uur voor onze dag toen begon het tot me door te dringen hoe belangrijk die dag wel was.

Ik had zo veel schrik voor onze dag dat ik zo stressy ging zijn en mn tranen niet zoukunnen bedwingen maar die dag was ik de innerlijke rust zelve. De adrenalinne stroomde door mn lijf maar heb geen moment stress gehad en geen traan gelaten.

Enkel genoten van elk moment.



Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 12:10:17

Hier de teller op 3 dagen, brrr!!!
Heb ondertussen ook al enkele weken serieus last van stress, al moet ik zeggen dat het wat betert naarmate de grote dag nadert.
Wat ook wel helpt is dat ik donderdag en vrijdag niet meer hoef te werken, dus kan ik indien nodig nog wat bijschaven aan de organisatie.
Wel neem ik elke avond voor het slapengaan een sedinal pilletjes (das op natuurlijke basis, niet verslavend) en sindsdien slaap ik heel goed en vaarwel nachtmerries.
Misschien kan dit voor jou ook interessant zijn? Gewoon bij de apotheek te verkrijgen!

Maak er een mooie dag van, ze geven schitterend weer uit, dus daarover hoef je allesinds al niet meer te stressen!
Veel succes!



Samira
2-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 16:07:11

Hier ook stress en slapeloze nachten. Maar mijn kleed hangt nu bij mij thuis (tot gisteren waren ze er nog aan bezig met de retouches) en ik hoop dat ik nu de nodige rust ga vinden.




Veel succes nog


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...