Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WIJ TROUWEN OP 3/09/2011 EN HET WEER VOORSPELT WEINIG GOEDS...

  29-8-2011 21:46:15
BRUIDJES DIE TROUWEN OP DEZE DAG?
HOE DENKEN JULLIE HIEROVER,

Virginie
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1400


Esther
3-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 22:06:17

Wij trouwen ook nu zaterdag en het weer ziet er inderdaad niet al te best uit... Maar ja, het is wat het is hé, we kunnen dit toch niet veranderen...

Groetjes!
Esther



Kim
2-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 22:19:46

momomo naar welk weerbericht kijken jullie?
ik trouw vrijdag en ze voorspellen toch goed weer (alé aan de kust toch)
Blijven duimen!!!
Veel succes met jullie dag en vooral enjoy!!



Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik29-8-2011 22:40:49

Ik zou me niet teveel druk maken in het weer hoor..
Wij zijn vorige vrijdag getrouwd (26 augustus)
Ze voorspelden al heel de week dat het vrijdag heel de dag zou onweren en hagelen.
Dat was inderdaad zo van 7 tot 8 u smorgens, en voor de rest van de dag zijn wij droog gebleven!
Het komt er gewoon op neer dat ze zoals gewoonlijk archislecht zijn in weersvoorspellingen..
Dus, nog niet teveel stressen! ;-)



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik29-8-2011 22:42:52

Beste buidjes,

volgens de website van meteoservices is het zaterdag best wel mooi weer. http://www.meteoservices.be/be/home/weer/belgie/belgie....

ik zal mee duimen voor jullie!!

vorig jaar toen wij trouwde was er ook geen goed weer. Maar net als bij buiten waren scheen de zon, waren we binnen vielen er regendruppels. Op de weerberichten moet je dus niet te hard afgaan!!

Wat het weer ook mag zijn, geniet er gewoon van!! Het is zo rap voorbij!! Wij waren gisteren 1 jaar getrouwd en zelfs dat ene jaar lijkt in maand om te zijn :-)

groetjes

sofie



nicky
3-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 22:50:10

hey

Voor hier in Laarne ziet het er wel goed uit zowel op hln als op meteovista slechts 15% kans op regen en 24 graden terwijl ze eergisteren nog regen en 19 graden voorspelden, ik denk dat we het pas woensdag met enige zekerheid gaan weten...

Blijven duimen he....

Groetjes



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 23:31:42

Idd als ik ook via meteovista kijk zou het zaterdag mooi weer worden,nuja heb ik specifiek voor harelbeke ingesteld waar wij wonen omzo in te gaten te houden hoe het weer naar 17september toe loopt jammergenoeg zal het nog even duren eer we dat zien hahaha
Maja mss maar best zie dat het regen aanduidt brr maar we zouden er toch door moeten hé
Dus kop op hier toont het mooi weer dus hopen voor jullie ook



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik30-8-2011 5:59:15

Niet druk maken!!! Is helemaal nergens voor nodig! Bij ons voorspelden ze ook een zondvloed en we hebben enkel 's morgens wat regen gehad toen we nog binnen zaten allemaal. Toen mijn lieve schat toekwam om mij op te halen regende het ook en dan hebben we de "eerste ontmoeting" maar binnen gedaan in plaats van buiten :-) Maar voor de rest was het de ganse dag droog! :-)

Rustig blijven, het komt goed voor jullie allemaal! :-) xxxx



rina
3-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 9:10:10

Ik trouw nu zaterdag ook en ik dacht dat ze zaterdag toch droog gaven en een 21graden Ik ben al heel tevreden als het droog blijft en hopelijk valt de wind ook een beetje mee da diene ni zo koud aanvoelt zoals de afgelope dagen En wij hebben gezegt dat we er het beste van zulle maken zodat we toch een mooie trouwdag zullen hebben

Rina



joke
2-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 9:36:52

Wij trouwen vrijdag en voor zover ik kan zien zal het vrijdag en zaterdag voorlopig toch vrij mooi weer zijn..... of mss hoop ik er zo hard op dat ik allemaal maar zonnetjes zie op het weerbericht



Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 13:37:29

Voor mij persoonlijk hoop ik enkel op droog weer en hopelijk een zonnetje in de voormiddag/'s middags, daarna is het vrijwel allemaal binnen te doen.
Dus ik maak mij er niet zo druk in :)
Genieten gaan we doen!



an
26-8-2011
 Meld misbruik30-8-2011 14:16:53

Hallo, daar moet je echt niet wakker van liggen. Wij zijn vorige week vrijdag 26 aug getrouwd. Het ging de de slechtste dag van de week zijn. En het was dik in orde. Het kon natuurlijk altijd nog beter maar het was droog. Enkel wat regen om 's morgens op onze bus te stappen maar eenmaal aangekomen aan Het gemeentehuis was het gedaan en het heeft van een hele dag niet meer geregend. Dus ik zou zeggen lig er zeker niet van Wakker en moesten de weergoden jullie toch niet gunstig gezind zijn, trek het Je niet aan. Want dat beetje regen kan je mooiste dag zeker niet verpesten. Het zou jammer zijn, maar er zijn ergere dingen. Geniet en veel succes x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...