Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 februari

  29-8-2011 19:48:10
Hallo allemaal,

aangezien wij gekozen hebben om in de winter te trouwen en niet in de lente of de zomer, vroeg ik mij af of er nog een koppel is die op 18 februari 2012 trouwt?

Groetjes

Kirsten
18-2-2012
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1487


Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik29-8-2011 19:58:48

Hey,

Niet in februari maar ook een winterbruidje. :)
Vanwaar zijn jullie? Lukken de voorbereidingen?
Groetjes



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik29-8-2011 20:14:52

idem hier als Sarah
Veel plezier met je voorbereidingen! Loopt alles vlot?




Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik29-8-2011 20:35:38

Dag Sarah's :)

Wij zijn van Erps-Kwerps.... Jullie hebben nog minder tijd dan ons! Wij hebben nog 172 dagen op de teller staan, maar ook nog wel veel te doen. Bij ons is de zaal vastgelegd en de kerk, in september moeten we naar het gemeentehuis. We hebben al een afspraak met een dj, en we hebben ook al een fotograaf op het oog. Ik heb ook al iemand voor mijn haar en make-up. Voor de uitnodigingen moeten we nog wel gaan zien. We hebben zelf al iets ontworpen, maar zijn nog op zoek naar een drukker... Oh ja, de ringen zijn ook al besteld :)
Hoe lukt het bij jullie? Hebben jullie dingen "anders" gedaan omdat het een wintertrouw is?
Groetjes



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik29-8-2011 21:38:22

Wat is er anders,
* kleurenpalet is rijker en dieper dan een zomer palet ( koninklijk paars met zilver)
*in september ga ik met de bloemist samenzitten, want ik wil dat de bloemen toch een referentie hebben naar de winter
*menu zal zowiezo iets met wild zijn njam njam
* kerstbomen in de zaal
bij me thuis zal ook de kerstboom staan
*heb kerstballetjes en fluwelen lint in paars en zilver voor het vervoer te versieren
*veel kaarsen in de Kerk
*heb een jurk in een zware zijden stof
*gesloten schoenen
*bonten stola moet ik nog zoeken
*ik wou let it snow als uittredelied, maar ja als het niet sneeuwt is het ook redelijk dom...dus dit is onlangs gewijzigd
*als bedankjes gaan we ofwel koekjes geven in de vorm van een ster of chocostick voor warme chocolademelk...

Voor de rest loopt eigenlijk alles gesmeerd, ventje moet nu wel eens in actie schieten voor zijn kledij.
* Uitnodigingen zijn besteld, proefdruk al ontvangen
*ringen hebben we dit weekend gedaan, in oktober mag ik al eens gaan passen
*Jurk ben aan het wachten op telefoon om te mogen gaan passen
plus nog tal van kleine prutsen en last but not least het misboekje ... daar zit ik nu voor de helft.
Groetjes,
Sarah





Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik29-8-2011 21:38:28

Nog winterbruidjes ??? Leuk !!! Wij trouwen op 12 januari 2012.

Enneuh, de zon is zich aan het opsparen zodat ze in de winter goed gaat schijnen ;-)



Ils
14-1-2012
 Meld misbruik29-8-2011 21:49:34

Wij trouwen op 14 januari 2012! Ik dacht bijna het enige winterbruidje te zijn... ;)
Laat de zon maar schijnen, een zonnige winterdag kan zaaaaalig zijn!!



Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik29-8-2011 22:31:53

Toch nog redelijk wat winterbruidjes :) De Kerstmissfeer zal er bij ons wel niet meer in zitten :) Maar de Valentijnsfeer wel ;)

Langs de ene kant zou ik het super vinden als het sneeuwt, maar ik heb schrik dat er dan mensen gaan afbellen, of veel vroerger naar huis gaan... Ach ja, we zien wel...



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik30-8-2011 7:46:33

Ik hoop echt op sneeuw ervoor en dag zelf een prachtige zonnige dag. Dat licht is dan zoooo speciaal. Maar als het nu slecht weer is dan is het ook zo
om bij weg te dromen
http://www.stylemepretty.com/2010/09/10/michigan-winter-weddings-paisley-quill-lindsey-nartker/





sarah
17-12-2011
 Meld misbruik30-8-2011 7:48:53

en dit is echt een van mijn favorieten
http://www.stylemepretty.com/2010/08/02/rising-moon-wed...



Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik30-8-2011 8:57:34

Nog een vraagje aan de winterbruidjes: gaan jullie iets aan je kleurtje doen? Want langs de ene kant hoort het er natuurlijk bij dat we wat bleker zijn dan zomerbruidjes... Maar het is natuurlijk altijd wel mooi om een beetje kleur te hebben... Ik ben er nog niet uit. Jullie wel?



Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik30-8-2011 9:33:29

Hey winterbruidjes,
ik ben vorig jaar op 18 december getrouwd. En... wij hadden een stralend zonnige dag, met een prachtig sneeuwlandschap als decor ! De dagen ervoor had het immers pakken gesneeuwd, en op onze dag heeft de zon van 's ochtends tot 's avonds geschenen ('t is te zeggen, tot 16u30, want dan ging ze onder, haha). En iedereen vond onze trouwdag zo feeëriek, onze foto's werden in een park getrokken, het lijkt wel of er een sprookjesdecor achter ons gephotoshopt werd. Ook de sfeer met de kerstversiering in de kerk en in de zaal was heel speciaal.
Kortom : we hebben héél veel positieve reacties gekregen op onze wintertrouw. Natuurlijk, voor hetzelfde geld heb je een miezerige dag, maar dat kan in de zomer ook, zoasl we dit jaar gemerkt hebben.
En oh ja : hoewel er zo veel sneeuw lag ('s nachts heeft het nog bijgesneeuwd), heeft er toch niemand afgebeld.
Enige minpuntje was dat Zaventem en Heathrow sloten, zodat we een dag later op huwelijksreis zijn vertrokken. Maar toch : een wintertrouw : ik zou het zo overdoen !
Geniet er van !



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik30-8-2011 10:18:25

Hmm ik hoop ook zo op sneeuw!

Sarah, die foto's zijn prachtig he!

Ik ben stillekesaan begonnen met onder de zonnebank te gaan, ik bruin niet zo gemakkelijk en het duurd wel even eer ik een kleurtje heb.
Ik ben van mijzelf heel bleek en heb anders zo een -spook- uitzicht

Winter of niet, ik wil een mooi kleurtje!

Hebben jullie al iets om over je kleed aan te doen?



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik30-8-2011 12:32:28

Ik ben een superwitte zoals ze het zeggen en ik ben toch aan het overwegen om onder de zonnebank te gaan.
Superbruin word ik toch nooit, ben het type waar ze tegen zeggen was het slecht weer op vakantie?
Mijn jurk heeft al mouwen maar ik ga toch nog een bontje voorzien.



Sophie
11-2-2012
 Meld misbruik31-8-2011 10:28:01

hey,
wij trouwen op 11 februari...en ook ik hoop stiekem op sneeuw; met een stralend winterzonnetje! (maar dan weer niet te glad op de weg...'t is altijd iets hé :) )
kleed heb ik al, maar ga nu stilaan eens beginnen kijken naar een bolero of stola of zoiets, want ik heb altijd koud, haha
ik ga niet voor een bruin kleurtje, ik word nooit bruin en de mensen zouden mij misschien niet herkennen :p
we zijn nu bezig met de uitnodigingen en die zijn toch winters van stijl...voor de rest gaan we toch proberen enkele winterse elementen in de zaalversiering en zo te steken



Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik31-8-2011 17:51:49

Ik heb gewoon een kleed met korte mouwen en daarover een bijpassend vestje met 3-kwart mouwen... We gaan wel nog 2 fleece dekentje kopen voor als het echt koud moest zijn, zodat we die rond ons kunnen doen in de auto... Voor de rest sta je eigenlijk niet veel buiten he, en anders: ff op de tanden bijten :D



Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik1-9-2011 17:22:44

Wij trouwen op 25 februari.
Mijn kleed is besteld (Couture Ann te Aalst). Ze vertelde me dat er geen winterjurken bestaan. De meeste van haar trouwjurken zijn ook strapless. De schouderbandjes of mouwen worden er nadien bijgemaakt. Ik ben er benieuwd naar. Ik wil alleszins geen blote schouders, vind dit maar raar voor de winter eerlijk gezegd. Wat denken jullie?



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik1-9-2011 20:38:23

Hey evelien , ondanks dat ik mouwen heb ( die wel origineel bij de jurk horen) ,heb ik nog altijd wel blote schouders hoor. Persoonlijk vind ik blote schouders niet storend, als je dit dan combineert met een stola ofzo vind ik dit vaak zeer mooi.




Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik4-9-2011 20:30:43

Ik ben nog op zoek naar een bolero ofzo.

Ik heb nu ook de uitnodigingen gemaakt. Ze zijn wel niet winters ofzo.



Jessika
18-2-2012
 Meld misbruik21-9-2011 17:36:00

hey Kirsten,

Ik trouw ook op 18 februari 2012. Ik heb een zomers kleed maar heb me een stola uit mohair besteld, lekker warm. Ik ga toch wel een zonnebankje doen, denk ik. Zo een wit kleed op een bleke huid is toch ook niet mooi.
Als ik de andere reacties zo lees, is er bij mij nog veel werk aan de winkel.
Ik heb enkel volgende zaken al geregeld:
trouwjurk
zaal + traiteur
kerk en gemeentehuis
vervoer
dj
fotograaf
zangers kerk
Je ziet nog veel werk aan de winkel. Hopelijk sta jij al wat verder.

groeten,
Jessika



Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik25-9-2011 15:25:04

Hey Jessika,

leuk dat jullie ook 18 februari trouwen! Qua voorbereiding staan wij ongeveer even ver als jullie, alleen zijn wij ook al bezig met het ontwerp van de uitnodigingen... We weten ook al waar we ze gaan laten drukken... We zijn ook al links en rechts aan het kijken en zoeken voor bedankingen en versieringen... Het misboekje is helemaal nog niet af, maar ik heb hier wel al een aantal teksten voor geselecteerd...
Ook nog veel werk dus. Het worden nog 5 drukke maanden :)
Veel succes nog winterbruidjes! De zomer is gedaan, dus de winter is bijna in zicht :)
Groetjes,
Kirsten



Heidrun
18-2-2012
 Meld misbruik17-12-2011 16:01:47

Jaja hier nog eentje dat op 18 februari trouwt. Vanaf morgen nog 2 maanden! Spannend, nog veel werk voor de boeg.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...