Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP...plannen die veranderen!

  21-6-2006 19:09:14
Hey Bruidjes! Ik ben 'n beetje teleurgesteld...
De uitnodigingen zijn allemaal al verstuurd, maar er zijn zo van die mensen (veelal familie aan schoonouders-zijde) die dan toch nog durven te zeggen tegen mijn schoonouders dat ze die en die ook nog naar het feest zouden meenemen, en mijn schoonmama zegt daar dan maar overal 'ja' op, ook al kom ik met het argument af dat ik die helemaal niet heb meegerekend in de gastenlijst (eerder al definitief opgesteld!). Met gevolg dat we nu al aan het aantal personen zitten dat max. in onze feestzaal kan! De feestzaal heeft er wel een oplossing voor, maar sowieso zullen we ons dansfeest in een aparte zaal (juist aan de overkant van ons zaaltje) moeten doen én dat wilde ik helemaal niet, omdat dat precies de ambiance niet op gang zal brengen (vrees ik). Maar ja, nu dat er iets meer volk zal komen dan normaal berekend, kan het niet anders.
De tafelafroeping moet nu ook anders gebeuren, want mijn idee was om op Disney-muziek (van alle tekenfilms die we uitgekozen hadden) de gasten aan tafel te laten gaan. Mijn vriend heeft me vorig jaar ten huwelijk gevraagd in Eurodisney en daarom wilden we dat thema op tafel zetten. Ik heb gebeld met de DJ hoe ze dat praktisch oplossen, gezien ze de muziekinstallatie moeten opstellen in die zaal die dan omgetoverd wordt tot danszaal, en die zei dat er wel sfeermuziek gespeeld wordt door de feestzaal zelf, maar dat er geen muziek kan gespeeld worden door hem om de mensen aan tafel te laten gaan...

Pfff... Ik schoot helemaal in paniek, want ik was nu net zo goed op weg en alles was al zo'n beetje goed geregeld, en nu dit dus. Mijn schoonouders snappen het probleem dan weer niet, dus dat frustreert me wel een beetje. Die zien helemaal niet waarom ik mij zo opboei, terwijl wij ons wel moeten schikken naar hen, gewoon omdat zij ook sponsors zijn van ons trouwfeest... Echt wel klote. (Sorry voor mijn taalgebruik!)
:-S
sorry dat ik hier mijn hartje uitstort, maar dit moest er echt wel even uit!

Het enige dat wél heel leuk was, was dat mijn trouwkleedje nog perfect paste vorig weekend bij mijn pasbeurt. Het was nog altijd even mooi als toen ik het voor het eerst zag. :-)

Groetjes van een paniekerige bruid-in-spé,
Inge
05.08.2006

Inge
5-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 374


gretel
11-8-2006
 Meld misbruik21-6-2006 19:15:23

Dit is inderdaad niet zo leuk voor jullie, en van lastig doende schoonouders, kan er van mee spreken...
Hopelijk vinden jullie toch nog een oplossing voor het aan tafel gaan en zo,

veel succes in alle geval!

Gretel
11/08/2006



Inge
5-8-2006
 Meld misbruik21-6-2006 19:31:43

We gaan waarschijnlijk het Disney-thema behouden, maar gewoon kaartjes afgeven aan de mensen die aan die tafel moeten zitten... Heel spijtig dat het zonder muziek is, want die CD had ik ook al helemaal klaar.
Heb jij ook last van lastige schoonouders?
Zijn ze misschien ook sponsors van jullie trouwfeest?

Nog bedankt voor je oppep-bericht in ieder geval en héél veel succes met jullie voorbereidingen! Waar trouwen jullie?
Groetjes,
Inge
05.08.2006



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik21-6-2006 19:45:01

Hey,

Ik zou die muziek toch gebruiken. Als de cd af is kan je gewoon een draagbare radio met cd speler meenemen en die laten bedienen op het moment dat de mensen aan tafel gaan.

Je hebt nu al je werk in die voorbereiding gestoken en ik zou eens proberen wat dat geeft.

Groetjes Peggy
23/06/07



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-6-2006 19:55:30

Hey

Amai, dat klinkt niet leuk. Ik zou toch eens spreken met je schoonmoeder en haar duidelijk maken dat dit niet kan. En spreek eens met je vriend, dat hij het anders tegen zijn moeder zegt!

Groetjs

Vicky
09.09.06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-6-2006 20:02:41

Hey,

ja, relaties met schoonmoeders zijn niet altijd zo evident. Erg hé, dat er zo vaak mensen vergeten dat het eigenlijk jullie dag is. Maar ik weet zeker dat jullie wel een oplossing vinden!

Groetjes,
Lieve



Inge
5-8-2006
 Meld misbruik21-6-2006 21:48:57

Bedankt voor al jullie lieve reacties... Ik ga overmorgen eens met de manager van de feestzaal overlopen wat er allemaal nog zou kunnen en wat niet. En hoe we het praktisch aanpakken. Mijn ouders hebben me al een beetje gerustgesteld, die zeiden van misschien eens te vragen of we toch de CD met al die liedjes kunnen laten afspelen, al is het natuurlijk niet via DJ, maar dan met de CD-speler van de feestzaal die dan wordt bediend door de manager (of door iemand anders). Zo is het misschien toch nog een oplossing voor al mijn werk, dat anders toch maar verloren is...
Bedankt, ik voel me al een beetje beter, al zit het me nog niet helemaal lekker...

Heel veel succes gewenst voor iedereen die nog volop met de voorbereidingen bezig is!
Groetjes,

Inge
05.08.2006



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik22-6-2006 8:53:15

Ja, amai, leuk is anders!

Wij hebben dat probleem niet omdat we alles zelf moeten bekostigen. Onze ouders willen hun wel een beetje "moeien", maar dan in de positieve zin hoor.

Maar ik begrijp wel dat als je schoonouders het feest bekostigen dat zij wel graag de mensen uitnodigen die zíj willen.

Eerst vond ik het echt erg dat wij voor alles zelf moeten opdraaien, maar als ik dat nu hoor bij sommige bruidjes, mogen wij echt blij zijn, want het zal wel naar ónze zin zijn. 't Is tenslotte onze dag hé.

Ik zou toch nog eens met je schoonouders babbelen en hen uitleggen dat het je echt ongelukkig maakt dat alles anders loopt dan dat je het je voorgesteld had. Als ze je graag zien, moéten ze gewoonweg jullie gevoel respecteren.

Veel succes nog meid!
Fieke
7/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...