Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze dag 27 augustus 2011!!!

  29-8-2011 11:54:13

Hey bruidjes

Zaterdag
27 augustus was onze grote dag ! Het was echt onvergetelijk en is voorbijgevlogen gelijk niets. 1,5 jaar voorbereiding kwam allemaal op z’n plaats terecht.

Hieronder een klein verslagje van onze dag + een lijst van mensen die ons geholpen hebben om deze dag onvergetelijk te maken.

Ik ben vroeg opgestaan samen met de zus en mama en we hebben gezellig ontbeten. Een half uurtje later stond de kapster en de visagiste er al..Deze hebben ons onder handen genomen en tegen half 10 waren we allemaal klaar. Ondertussenkwamen cameraman, fotograaf, bruidskindjes al toe. Dan zijn we mijn trouwkleed gaan aantrekken. Nog eventjes genieten van mijn losse slaapkleedje en dan mocht ik voor de rest van de dag lekker ‘ingesnoerd’ zitten in men trouwkleed J

Ik was best nerveus, wat zouden de mensen ervan vinden? Er zijn nog geen foto’s maar voor de nieuwsgierigen onder jullie, het was een jurk van Maggie Sottero (http://www.honeymoonshop.be/dames/trouwjurken/P1094/sha... ).

Ik was volledig klaar dus mijn bruidegom mocht komen J en hij was perfect op tijd, samen met 2 chrystler crème limousines. Ook hij zag er super uit. Hij was helemaal onder de indruk van de jurk en stond met tranen in de ogen (oef, hij vond het mooi).

Daarna na de kerk. Er stond veel volk buiten en voorlopig geen regen te bespeuren. De kerk was super romantisch versierd, grote kandelaars met bloemen en kaarsen stonden naast het gangpad, het was indrukwekkend en toch intiem. De mis was fantastisch, onze pastoor was modern, maakte grapjes, het was luchtig en heel persoonlijk. Wij hadden een zangeres en die was echt subliem! Bij elk liedje kreeg ik tranen in men ogen. Alles was perfect,van zo een mooie mis had ik nooit durven dromen. De reacties waren dan ook enorm positief, iedereen sprak er ons over aan.

We kwamen de kerk buiten en hopla het begon te onweren! Wat een timing, wel origineel met bliksem buitenkomen, het had ook zen charme. 10min later was het al voorbij.

Daarna hapje eten met dichte familie en hop fotootjes gaan trekken. Dat was ook super! Daarna naar de feestzaal en de receptie kon beginnen. Over het feest zal ik niet teveel uitwijden, het enige dat ik kan zeggen is dat het allemaal super super in orde was! Geen enkel punt op aan te merken en iedereen was héél tevreden over het eten, de service,… En het
feestje heeft nog tot half 5 geduurd. Dan lekker in de suite gaan slapen (deed deugd) en ja, onze dag was al voorbij… Wat gaat de tijd rap! Geniet er dus allemaal maar van!!!

Foto’s volgen uiteraard

Hieronder de mensen die we willen bedanken door er een beetje positieve reclame voor te maken

- Make-up:Naomi D’hondt van Colorvisign (Merelbeke) -> super mooi gedaan
- Kapsel: Elke Manssens, Looks Of Versailles -> ook heel mooi en onze haartjes zijn de hele dag blijven zitten
- Ceremoniemeester: Eric Hennaux (de zandkorrel). Hij heeft alles in goede banen geleid en was toch niet echt “aanwezig” Vele zeggen, ‘een ceremoniemeester is niet nodig (ik dacht dit ook)’ maar wacht tot je een goede hebt gehad. Hij doet zoveel dingen, dingen die je niet ziet, niet opvallen, maar die wel moeten gebeuren. Het was echt
geen versmeten geld!.
-Fotograaf: Wim van Fotoactief. Hij is echt super, hij stelt je echt op je gemak en is super enthousiast!
-Wagens: Westlimousine. Super service, héél vriendelijke chauffeurs, stipt en echt propere auto’s zowel vanbinnen als vanbuiten(met limo’s kan dit nogal eens tegenvallen)!

- Muziek kerk: DSO Music met zangeres Martine. Héél professioneel, stipt, correct en de zangeres
amai wat een stem echt waar!!! Kippevel!!! Ze hebben ook een liedje ingestudeerd op vraag van ons, dit was geen enkel probleem.

- Feestzaal: Kasteel van Saffelaere. Het was echt af, van begin tot einde. Wat een service, eten super lekker en genoeg, dessertbuffet ook fantastisch. We zijn écht op ons wenken bediend. Oudere mensen hun eten wordt in stukjes gesneden, als ze slecht te been zijn wordt hun dessert gebracht voor hen, ze zijn hulpvaardig voor mensen in een rolstoel,… niets is teveel!

Er is 1 ding dat is misgelopen/tegengevallen op ons feest, (en waar we vrij kwaad over zijn). Uit beleefdheid ga ik nog geen namen noemen, zolang we geen contact opgenomen hebben met die persoon.

Veel succes nog iedereen, ik heb aan dit forum veel goede tips overgehouden en kunnen gebruiken! Ik zal nog af en toe wel eens komen piepen.

Evi




Evi
27-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2010


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-8-2011 11:59:03

Mmmmooooi kleed!
Geniet nog maar lang na van je mooiste dag!!

groetjes!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-8-2011 14:21:41

proficiat! ben al benieuwd naar de volgende foto's :) x



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik30-8-2011 8:33:49

Prachtig kleed!

dikke proficiat, en geniet nog maar goed na!!
Kben ook benieuwd naar de foto's, tis echt een super mooi kleed!

groetjes.x



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik30-8-2011 15:39:44

Héél mooi kleed en leuk verslagje:-)
Alvast een hele dikke proficiat en een mooie toekomst samen!



shari
29-6-2013
 Meld misbruik9-10-2011 13:45:49

Hallo,

Nog een dikke proficiat!
Ik vroeg mij eigenlijk vooral af waar jullie kwaad om waren, altijd interessant om uit te leren.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info