Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 11 dagen op de teller !

  29-8-2011 9:17:59
Hi,

Amai amai, het begint nu echt af te korten... Nog een weekje en half werken en dan ben ik thuis...
Maar ik heb het gevoel dat er iets niet in orde is... en ik weet niet wat.. Dat ik iets vergeten ben...
Maar ik ben eigenlijk altijd zo, maar dat maakt me nog meer zenuwachtig...
Ik hoop dat alles vlot verloopt !

Groetjes,
Annelies

Annelies
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1005


joke
2-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 9:20:20

Hier nog 3 dagen ... spannend! Voorlopig lijkt het of ik overal aan gedacht heb, maar wss zal er woensdag en donderdag nog wel wat te binnenschieten. Maar ja, relax...



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 9:46:01

annelies, hier is er nog VEEL niet in orde, amai...

maar ik probeer rustig te blijven...



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 9:53:49

Wat moet jij dan nog in orde krijgen?
En ze spreken hier vaak over een EHBO-kit, wat zit daar nu weer juist allemaal in?



Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik29-8-2011 10:19:59

veel succes allemaal ! en geniet van jullie dag , hopelijk zonder foutjes

groetjes



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik29-8-2011 11:37:06

Hey Annelies,
't komt allemaal wel in orde.
Ivm die EHBO-kit: meestal zit daar (ongeveer) het volgende in:
- motilium & immodium (voor "je weet maar nooit")
- iets tegen de hoofdpijn
- make up (om wat bij te werken)
- soms ook remover, maar ik denk dat je dan het best watjes neemt waar al remover op zit ipv een flesje, maar dat is dan tegen het lekken
- veiligheidsspelden om je jurk op te steken 's avonds
- naald & draad

Ik denk dat dat ongeveer de inhoud van mijn kitje gaat zijn. Ik ga aan m'n zus vragen om het bij te houden. Die staat (bijna letterlijk) te springen om als soort ceremoniemeester dienst te doen, dus die gaat dat met plezier bijhouden.



AN
10-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 22:48:35

Ja ik begin hier ook serieus te stressen...
- huwelijkskaars nog afhalen (net bericht gehad dat ze klaar is)
- ringen zaterdag ophalen (hadden vertraging..jeetje)
- naamkaartjes schrijven
- menukaarten afwerken
- snoepjes kinderen: er nog wat bijmaken
- nog schema maken hoe de mensen precies aan tafel zitten...
ik vraag me af of ik nu niets vergeten ben....hmmmm?
Veel succes nog dames met de laatste voorbereidingen!!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 9:45:52

Annelies,

met VEEL bedoel ik dat we vorige week besloten hebben om de details van ons feest zelf in handen te nemen ipv alles aan de zaal over te laten (we vroegen rode accenten en ze kwamen 2 weken voor de trouw nog steeds niet verder dan 'we gaan een bordeaux servet onder de champagneglazen leggen')
ik moet bijgevolg nog :
- rode stoelen huren voor de feestzaal , feestzaal nog verwittigen dat we zijn stoelen niet willen (maar die eigenaar is altijd maar met verlof dus je krijgt die amper vast), rode dassen zoeken voor de bediening, bloemen bestellen, rode stoffen servetten bestellen, hoge kandelaars bestellen, rode papieren servetten kopen voor de receptie
-afspraak maken met de chef om de presentatie van het dessertenbuffet te bekijken want heb daar geen vertrouwen (meer) in
verder wat er nog op de planning stond :
- enveloppendoos bestellen (logo doorgeven etc)
- bruidsboeket bestellen (weet nog altijd niet of ik er een wil)
- tafelschikking afwerken
- kaartjes maken voor bij de diverse gerechten op het dessertenbuffet (met ons logo op)
- menukaarten printen met ons logo (de kaarten van de zaal vinden we echt lelijk)
- papieren getuigen en huwelijkscontract binnensteken in het districtshuis
- draaiboek maken voor 10/9
dat zijn zowat de grootste dingen die moeten gebeuren...
los van het voorbereiden dat ik 2 weken weg ben op het werk en daar dus ook nog een draaiboek voor moet maken.



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 10:04:38

Oei oei, dat zijn nogal voorbereidingen dat je nog moet maken !
We hadden gisteren nog een gepsrek met onze ceremoniemeester, huwelijkskaars is afgehaald, ringen hebben we ook vorige week gehaald, ...

Ik hoop dat het voor jou ook in orde komt !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...