Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper te koop

  27-8-2011 13:16:37
Dag toekomstige bruidjes en -gommetjes,

onze dag zit er jammer genoeg al 3 weken op. Ik ben nog steeds aan het nagenieten, maar het is toch zo snel voorbij. Voor ons resten enkel nog de herinneringen.

Ondertussen staat hier bij ons op de logeerkamer de rode loper die we nu niet meer kunnen gebruiken. Vandaar dat we ook besloten hebben om deze te verkopen. Hij werd eenmaal (binnen) gebruikt en ziet er dus nog heel goed uit. We hebben hem voor het gemak in stukken moeten knippen. We hebben het volgenden liggen:

1 stuk van ongeveer 1,70m op 2m (hebben wij gebruikt vooraan bij de ceremonie)
1 stuk van 1,6m op 1m (heeft 3u buiten gelegen, maar het was droog toen dus je ziet er niks aan)
1 stuk van 4,5m op 1m (met nog een extra hoek aan)
1 stuk van 4,6m op 1m (met nog een extra hoek aan)
1 stuk van 11m op 1m (met een kleine hoek aan)

Deze is af te halen in Adegem.

Indien interesse, stuur een persoonlijk bericht!!

Groetjes,
Sharon

sharon
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1046


isabel
14-7-2012
 Meld misbruik27-8-2011 18:44:13

Hey Sharon,

ik ben van Wondelgem (deelgemeente Gent). Ik moet deze week bij de priester langs en ik zal dan even informeren of ze hier zelf een loper hebben mocht dit niet het geval zijn ben ik zeker geïnteresseerd.
Kan je me laten weten hoeveel je juist vraagt? mijn email is isabelleke1@hotmail.com
Dan laat ik je zo snel mogelijk iets weten.
Bedankt !



cindy
9-6-2012
 Meld misbruik1-10-2011 10:25:38

Hey Sharon,

Wij zijn nog op zoek naar een rode loper.
Kan je mij laten weten hoeveel je er voor vraagt. Het zou gaan om de langste rode loper die jullie hebben.

mijn email is: cindy.desmedt@live.be

Bedankt



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...