Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oud leegstaand fabriek omgeving dendermonde

  2-6-2004 19:46:03
ik ben op zoek naar een leegstaand fabriek dat kan gebruikt worden als fotolokatie
wie kan mij helpen
dat in omgeving dendermonde, lochristi
dank u

liesbeth
19-6-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1037


Tinneke
30-12-1899
 Meld misbruik2-6-2004 20:28:34

Hoi Liesbeth,
ik weet eentje in Gent staan, de drongensesteenweg. Echt een ongelofelijk prachtig pand. Hopelijk is dit niet te ver voor jou. Ik heb er jammergenoeg geen idee van hoelang dit pand daar nog zal blijven staan, want het doet hier de ronde dat het afgebroken zal worden. Anders zou het voor ons volgend jaar zeker een fotolocatie zijn.
Veel succes nog met je zoektocht!!
Groetjes
Tinneke



Kelly
21-5-2004
 Meld misbruik10-6-2004 17:47:25

hey liesbeth,

Ik weet een leegstaande scheepswerf in Baasrode (deelgemeente dendermonde)
En u kan er ook voor foto's terecht want mijn zus heeft er ooit haar foto's laten nemen.
U moet maar eens op de website van baasrode kijken, daar zullen misschien enkele foto's staan van de scheepswerf.

Groetjes,
Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...