Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijna geen trouwring voor mijn toekomstige

  26-8-2011 10:11:43
Dag bruidjes!
Zoals de titel al zegt had mijn toekomstige wederhelft bijna geen trouwring tegen 3/09!
Deze week stond hij op een avond naast mij aan het bed (ik lag al te slapen) Hij kwam mij vertellen dat hij zich vergist had van datum om zijn ring te tattoeëren, dacht dat het donderdag was, maar het was maandag!
Wij donderdag bellen naar de tattooshop, en wat bleek, ze waren van woensdag in verlof en stonden op punt om op reis te vertrekken,... brrr
Ik totaal in paniek in mijn middagpauze alle mogelijke tattooshops afbellen, tevergeefs, we zijn veel te laat om een afspraak te maken...
Gelukkig kwamen we via via terecht bij een tattooshop in ieper, iemand had net zijn afspraak afgebeld en mijn toekomstige mocht gisterenavond uiteindelijk toch om 17u gaan.
Eindresultaat is prachtig!

Gisterenavond moesten we dan naar de trouwzaal met ons gerief en gastenlijst en dergelijke...
Ik liep ondertussen al op de toppen van mijn tenen na zo'n dag. Toen we aankwamen in de feestzaal zagen we dat er een feest aan de gang was. Wat bleek, de zaakvoerders waren niet aanwezig, ze waren naar Frankrijk!
Om bijna een zenuwinzinking te krijgen! De maitre d'hôtel moest gezien hebben dat het mijn nog niet te veel aanstond, en heeft dan alles met ons nog eens overlopen en gezorgd dat de tafelschikking in orde kwam en dergelijke. Van hem kunnen we zeker niet klagen, hij heeft dit heel goed opgelost!

Ondertussen al 3kg afgevallen van de stress de laatste weken!
Gelukkig kan ik mij vanaf deze namiddag ontspannen want dan is mijn vrijgezellendag aangebroken!

En nu nog hopen op mooi weer 3 september!

Veel succes allemaal met de voorbereidingen!

Ellen
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1271


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-8-2011 10:27:28

Oef. Even spannend! Gelukkig is alles opgelost en kan je vanaf nu beginnen genieten!



nicky
3-9-2011
 Meld misbruik26-8-2011 11:05:36

Amai spannende tijden, ik heb hier ook al de nodige portie stress gehad. De kledij van mijn bruidskindjes komt maar niet goe, kwas gisteren teruggegaan om te ruilen en nu ben ik thuis gekomen met 2 donkrbruine en 1 zwart kostuum pff in de winkel viel da dus bijna niet op maar eens thuis onder het licht amai. Nu twijfel ik om terug te gaan aangezien dat zwart in een kleinere maat niet bestaat in die kleur dus dan zou ik een grotere maat nodig hebben pff zal blij zijn als de dag er eindelijk is ..die voorbereidingen ben ik zo beu........... nog veel succes en laat ons hopen op goe weer he

Groetjes



Inge
13-8-2011
 Meld misbruik26-8-2011 11:40:27

Ze geven fantastisch weer op 03/09! Alles zal perfect verlopen. Geniet ervan !!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik26-8-2011 19:40:14

goed dat dat in orde is gekomen!!!
mei en september zijn de laatste jaren al beter dan juli en augustus dus hopen maar!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...