Terug naar overzicht
Dag Ann SophieIk zou ze gewoon uitnodigen zonder partner. Want als ze tegen dan wel een parnter hebben kunt ge al moeilijk spreken van een serieuze relatie hé. En dat zijn dan mensen die komen die ge nog nooit hebt gezien... Ze zullen dat wel begrijpen hoor, zeker als ge met plaatstekort zit.GroetjesVicky09.09.06
Hey Vicky,Alles ok ? We zitten in de laatste rechte lijn hé nu...Bedankt voor de reactie...ja eigenlijk heb je gelijk, die mensen die dan toch zouden meekomen kennen wij dan waarschijnlijk toch niet....maar ik dacht misschien dat sommigen dat vervelend zouden vinden dat ze dan hun eventuele partner niet kunnen meebrengen...Dan zet ik op de uitnodiging gewoon de naam van de genodigde ?Ann-Sophie09.09.06
HeyMet mij alles goe. 't Begint idd in te korten hé!Ik zou gewoon de naam van de genodigde zetten ja. En tis niet alsof ze daar geen andere mensen kennen hé, ze zullen dan wel 1 avondje zonder hun nieuwe vlam kunnen! En als ze het vragen kan je nadien nog altijd kijken of het mogelijk is met de tafelschikking en desnoods een uitzondering maken.GroetjesVicky
nog 79 dagen en het is zover ! Ik tel echt af...alé dat probleem van de uitnodigingen is dan ook weer van de baan. Ik kan vanavond lustig beginnen schrijven. Zijn die van jullie al af of klaar om te versturen ?Ann-Sophie
Hey,wij hebben ook zo'n mensen in onze gastenlijst en wij nodigen ook enkel die persoon uit. We willen voorkomen dat ze met een lief van één dag naar het feest komen :-). Neen, zij moeten ook wel begrijpen dat je moet plannen hé.Groetjes,Lieve
Hoi,Ik sluit me volledig aan bij Lieve. Waar stopt het anders nog en ze kunne deze week die hebben en den dag van den trouw een ander, die je nog nooit hebt gezien. Bij ons is het zo dat als ze op de dag dat ze de uitnodiging kregen geen partner habben dat ze dan ook zonder partner komen!Debra11/08/06
HeyOnze uitnodigingen zijn 'in progress'. Ik had gedacht dat die al lang af gingen zijn en dat ze weken op voorhand gingen klaarliggen, vermits ik van alles vroeg ben begonnen. Maar het is meer werk dan ik had verwacht en ben er nu nog volop mee bezig. Ik zal er nog 1,5 week werk mee hebben, en hoop ze dan de 2de week van juli te versturen. Kijk er al naar uit... Dan is het echt hé!GroetjesVicky09.09.06