Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes

  21-6-2006 9:02:04
Hallo allemaal,

Binnenkort is het zover en we willen onze misboekjes gaan maken.

We vinden het echter moeilijk om hier een aantal op te plakken. Wij verwachten wel veel volk in de kerk.

Hoeveel misboekjes voorzien jullie?

Alvast bedankt,
Guy en Veronique
29/7/06

Guy
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1011


Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik21-6-2006 9:11:51

Hallo,

Wij voorzien een 80 tal misboekjes.

Het hanft er natuurlijk vanaf of je per persoon een voorziet of per koppel.

Vorige week waren we op een huwelijk en daar hadden ze gewoon om de zoveel stoelen een boekje gelegd.

Soms twijfel ik ook nog maar ik weet ook wel dat koppels die we goed kennen dan wel eentje kunnen missen....later kunnen ze altijd nog een exemplaar krijgen.

Groetjes
Ann-Sophie
09.09.06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-6-2006 9:46:22

Hey

Wij hebben 200 boekjes, maar voorzien ook veel volk in de mis. In totaal (feest + 2 recepties) nodigen we 350 mensen uit. Ik wil er geen te kort hebben, vandaar beter te veel dan te weinig.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Caroline

 Meld misbruik21-6-2006 10:26:42

dag trouwers
ik las jullie mail en wilde even reageren, ik ben professionele schrijfster en hou me fulltime bezig met het zielsbeschrijven en vertellen van mensen, hoe ze elkaar ontmoetten, hoe ze tegen de wereld aanleunen, wat hen drijft, wat hen doet léven, enz..
uiteraard in dit perspectief gaat het om zowel huwelijks- als begrafenisplechtigheden,
het is een kado dat je krijgt in woorden , een mementum, voor altijd, door mijn beroep heb ik geleerd haarfijn aan te voelen hoe een 'ikje' in elkaar zit en functioneert en kan ik hen vertellen in trouwbeloftes die ik voor hen schrijf , in het uitwerken van plechtigheden, in het volledig schrijven ervan na een gesprek met jullie als koppel zodat ik perfect aanvoel hoe jullie het zien maar wel het kan vertalen in poëtische woorden,
wil je meer weten,
je mag me gerust contacteren op 0497 374 635, Caroline
en ben net zelf getrouwd vorige maand, doe al jaren ceremonies, dus ken alle plichtplegingen in kerken, alvast veel succes met alle voorbereidingen toegewenst
Caroline Hübner




sarah
15-7-2006
 Meld misbruik21-6-2006 13:40:46

hoi,
wij voorzien een 100-tal boekjes.ik heb ook wel schrik dat dat misschien niet genoeg is,maar dat is toch al een mooi aantal vind ik!
succes!
sarah
15/7/06



Veroniek

 Meld misbruik21-6-2006 16:02:37

Hoi

Mijn (toekomstige) schoonbroer is begin april getrouwd en had er 80, maar had er tekort... Het is dus beter wat teveel dan teweinig!

Veel succes!

Veroniek
20-07-2007



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik21-6-2006 18:08:56

Hoi,

Wij hadden ook geen idee hoeveel boekjes wij moesten voorzien en we hebben het de priester gevraagd. Hij vertelde ons dat we er 80 nodig hebben aangezien we op een vrijdag trouwen en er dan minder volk aanwezeig is dan op een zaterdag. Vond dit nogal weinig en heb er 20 bijgedaan zodat we nu een 100-tal boekjes hebben.

Debra
11/08/06



ilse
22-7-2006
 Meld misbruik25-6-2006 8:39:55

Hoi

Wij trouwen op 22/7/2006 en hebben 75 boekjes gemaakt. Volgens de ceremoniemeester is dit genoeg aangezien de familie er allemaal één krijgt en vrienden om de stoel één. Veel mensen werpen het weg achteraf en anderen sparen ze maar je moet éénmaal een keuze maken waar je stopt.
Hangt af hoeveel volk je kent en weet of ze naar de mis komen.
Groetjes Ilse 22/7/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...