Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Honeymoon!!!

  25-8-2011 6:26:27
Goeiemorgen trouwertjes!

Eigenlijk wilden wij pas volgend jaar in het voorjaar op huwelijksreis gaan, maar nu hebben we besloten om toch alvast de week na onze dag een reisje te doen. Mijn favoriete stad blijft toch Rome, dus gisteren onze vliegtickets en B&B geboekt!!! Zo blij hier mee dat ik dit toch even wou delen met jullie

Nog 8 daagjes tot W-day en dan lekker even er tussenuit! Zalig

Groetjes!
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1214


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik25-8-2011 6:59:06

Dag meid,

Jaaaa leuk hé! Ben zo blij voor jou! Ik ben zeker dat je je heel erg goed gaat amuseren in Rome, de stad van de liefde ;-)
Wiiiiiii feestje!!!

Groetjes
Filipa



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik25-8-2011 8:01:32

Oh heerlijk, Rome is inderdaad fantastisch. We hebben het er gisteren ook nog over gehad :-)

Geniet ervan!



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 8:08:18

Ik ben ook zo verliefd op Rome! Ben er ten huwelijk gevraagd op de Engelenbrug. Zoooooo'n mooie stad! Geniet ervan samen!

Liefs,

Nathalie



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 8:10:38

Spannend je grote dag komt eraan - geniet ervan !

liefs,
vero



Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 8:57:22

Misschien komen we elkaar dan wel tegen in het romantische Rome :)



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik25-8-2011 9:30:39

Leuk! Ik zeg al jaren hoe graag ik nog eens naar Rome zou gaan. Daarom zouden wij misschien na de trouw een korte citytrip plannen naar daar. Welke B&B hebben jullie gekozen?

Alleszins veel plezier op jullie dag en op jullie huwelijksreis! Geniet ervan!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...