Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau van bijna-man

  25-8-2011 6:21:15
Ej bruidjes,
Ik wil even mijn vreugde met jullie delen.. Hier is het nog welgeteld 1x slapen en dan is het zo ver!
Ondertussen heb ik een cadeau'tje gekregen van mijn bijna-man. Zijn oma is in juni dit jaar overleden na een moedige strijd in het ziekenhuis (2 hartoperaties op 2 weken tijd). Ik had een hele goede band met haar en zij had haar zegen al gegeven voor ons huwelijk. Nu heeft mijn bijna-man zo'n fingerprintjewel laten maken, zodat ze toch een beetje bij ons is morgen. Ik ben er helemaal van aangedaan, want ik had dit absoluut niet van hem verwacht.
Ik had natuurlijk al juweeltjes voor bij mijn kleedje, maar ik geef toch de voorkeur aan iets van emotionele waarde.
Wat denken jullie?

Groetjes,
Jessica

Jessica
26-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1264


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik25-8-2011 7:00:45

Ik denk dat je het absoluut moet doen! Ik zou ook zo aangedaan zijn als ik zoiets zou gekregen hebben van mijn aanstaande de dag voor de trouw!
Geniet er intens van morgen!

Groetjes
Filipa



Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik25-8-2011 7:44:29

@ Filipa, ja, ik ben er nog ondersteboven van.. :) Af en toe kan hij toch romantisch uit de hoek komen..

Groetjes,Jessica



monica
26-8-2011
 Meld misbruik25-8-2011 8:33:45

Ik zou het ook aan doen, want dat is niet zomaar iets...
Ik ook nog één nachtje slapen en dan de grote dag
Succes en groetjes
Monica



renske
12-8-2011
 Meld misbruik25-8-2011 8:47:08

niet twijfelen en zeker aan doen der zitten veel emotie's aan vast .
Geniet ervan wnt het klint afgezaagt maar de dag is idd zo om!

groetjes x



Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik25-8-2011 9:09:31

Oooooooh,lief van je bijna-man!!
Geniet van jullie dag morgen!!!!!!



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik25-8-2011 10:55:07

Ik zou het ook zeker aandoen!
nog meer emoties op de grote dag..

geniet ervan...

*



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik25-8-2011 11:25:11

Ik wist al dat ik het medaillon van mijn overleden oma zou dragen nog voor ik mijn jurk had uitgezocht. Zo belangrijk vond ik het om iets van haar bij me te hebben. In dit geval zou ik dus ook zeer opteren voor de emotionele waarde die er aan hangt.



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik25-8-2011 15:44:37

Heel attent van hem om je dit kado te doen ! Zelfs wanneer je je bruidsjuwelen al hebt, kan je het nog altijd beschouwen als "something new", he.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...