Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

RINGEN FEDE DI ORO

  24-8-2011 23:03:21
Hey dames,
een klein beetje stress....we hebben nog steeds niets gehoord van onze trouwringen...
wie heeft er nog trouwringen bij fede di oro besteld? En wanneer hadden jullie deze in jullie bezit?
Het is tenslotte maar een kleine 3 weken meer....


AN
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1459


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik25-8-2011 7:37:25

Hallo,

Ik zou zeggen neem de telefoon en vraag even naar de stand van zaken. Dan weet je dadelijk hoever ze staan...

Groetjes
Annelies



marianne
10-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 8:16:59

Hela An,

Wij hebben onze ringen ook bij FDO in mei besteld en zoals je ziet trouwen wij ook op 10/09
Ze hadden ons gezegd dat ze eind augustus gingen klaar zijn.
Ik heb zelf vorige week al eens gebeld om de stand van zaken te horen en er was wat vertraging maar normaal gingen ze eind deze week gereed zijn.
Morgen ga ik ze terug bellen ....

Bel ze zelf ook eens dan ben je gerustgesteld. Als ze niet opnemen stuur ze dan een mailtje.
Ik heb op die manier steeds heel vlug antwoord van hun gekregen als ze niet kunnen opnemen omdat ze in het atelier aan het werken zijn.
Ik ben er van overtuigd dat ze steeds zorgen dat alles op tijd klaar geraakt hoor

Groetjes

Marianne



Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 9:00:12

Ik trouw een weekje voor jullie en heb ze in mij bezit sinds 13 augustus. Hebben toen 2 dagen op voorhand gebeld. Ze hadden mij op voorhand gezegd half augustus hoor je iets van ons.
Dus ze zullen jullie zeker nog opbellen :)
Maar inderdaad je kan ze altijd bellen en dan kunnen ze misschien al ineens een datum afspreken met jullie.



lies
27-8-2011
 Meld misbruik25-8-2011 9:43:18

Hoi hoi, dat was bij ons ook het geval, een kleine 3 weken voor de datum zijn ze pas klaar dus geen paniek en anders mailen of bellen!



AN
10-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 10:07:38

Mercie dames voor de reacties.
Mijnen toekomstigen had 2 weken geleden een mail gestuurd hoe het zat met de ringen...toen zeiden ze dat ze normaal gezien eind vorige week wel klaar gingen zijn...maar we zijn nu nog een week verder en nog steeds niets gehoord...als ik tegen vanavond niets gehoord heb dan ga ik morgen nog eens bellen!
Ik vraag me gewoon af wat als de ring te groot of te klein is...wat doen ze dan? Ze hebben dan toch niet echt de tijd meer om nog iets te doen veronderstel ik?



nicky
3-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 11:30:00

Aanpassen is maar een halve dag werk dus geen paniek. Ik ben er vorige week om geweest dus ook maar 2 weken voor de trouw...

Ik denk dat de mijne zal mogen aangepast worden maar ik doe het pas na de trouw het is een twijfelgeval, hij is nogal nipt maar ik ga het eens een maand uittesten en dan zie ik wel.

Groetjes



nathalie
10-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 12:04:48

wij mogen de 6 september achter onze ringen wij hadden dat zo afgesproken wij trouwen de 10 september voor de kerk. dus een dag na het wettelijk huwelijk. dit staat zelfs op onze papieren.
groeten



lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 12:59:10

Oei oei, wij trouwen pas 17 september en begin me ook al op te jagen dat we nog steeds niets gehoord hebben. Op zich is er nog tijd genoeg maar het is voor ons meer dan een uur rijden en we werken beiden fulltime. Die laatste weken zijn al hectisch genoeg dat ik toch graag volgende week om de ringen ga.

Ze hadden eerst beloofd begin augustus. Heb vorige week gebeld en toen waren ze bezig met de ringen van 3 en 10 september maar met de belofte dat we eind augustus om onze ringen konden. Laat je iets weten wanneer jullie er om mogen?



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 13:09:22

Ik begin me ook al af te vragen wanneer we een telefoontje mogen ontvangen want ook de 17de trouwen wij en ze hadden toen we ze gingen bestellen gezegd halfweg augustus en idd we zijn al eind augustus
Zal denk ik toch ook eens bellen om te informeren hoe het zit
Maar zie dat er hier idd nog meisjes zitten van een weekje voor ons die ze nog niet hebben dus mss zijn ze nu aan die bezig en komen dan de onze,maja de stress zou je om het hoofd gaan slaan

groetjes



Cindy
10-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 15:27:11

Ook wij trouwen 10/09, heb gisteren gemaild en ze zouden zaterdag af zijn, stuur hen gewoon een mailtje, je krijgt echt wel vrij vlug antwoord van hen, ook hebben ze mij gezegd dat als er nog iets aan de ringen zou moeten gebeuren dat dat binnen 1 dag allemaal in orde is. Geen paniek dus, komt allemaal wel goed

groetjes



Kelly
10-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 18:27:47

Hoi!

Wij trouwen op 10 september en bij ons komen de ringen nu zaterdag. Wij hebben ook contact opgenomen met hen, omdat ik net zoals jou even aan het panikeren was. Je kan hen gerust mailen of bellen, het zijn heel vriendelijke mensen :)

Groetjes!



Sofie
10-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 19:23:17

Nog een bruidje van 10 september die ook haar ringen zaterdagochtend krijgt om 9 uur...ik had ook gepanikeerd en sturen heel snel mailtje terug hoor! Veel succes 10 septemberbruidjes!



AN
10-9-2011
 Meld misbruik26-8-2011 10:10:46

Hey dames,
nogmaals bedankt voor de reacties....heb net gebeld....jullie hebben blijkbaar toch allemaal meer chance dat jullie zaterdag om de ringen mogen gaan....de onze kunnen niet klaar zijn tegen zaterdag wel tegen dinsdag....maar ja in de week is dat toch wel moeilijk voor ons....het is een eind rijden, werken full-time en we hebben een kindje van 19 maanden....dus kunnen we pas zaterdag 3 september er om gaan....
Amai de ringen moeten dan al eind maart besteld zijn om nog zo nipt in handen te krijgen dat vind ik wel een beetje jammer....maar allé we gaan ze dan toch hopelijk volgende zaterdag hebben!! Joepie!!
Nog veel succes met de voorbereidingen dames!
Nu het begint te naderen zal ik nog wel een paar keer hier een vraagske stellen denk ik



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik26-8-2011 22:55:22

Kan je niet vragen om ze te brengen? Bij ons zijn ze 2x naar Antwerpen (!) gekomen om de ringen te brengen. De 2de keer was gewoon op een avond in de week (extra ronde ingelast).



Kim
9-9-2011
 Meld misbruik2-9-2011 13:51:56

Hier ook stress....
Volgende wk vrijdag, 9 sept, is onze dag en nog steeds geen ringen ondanks gerust stellende mailtjes en telefoontjes. Ik maar me grote zorgen, mede omdat het voor ons 3.5 rijden is en ik nog veel te doen heb in de week voor ons trouwen.

Ik krijg het idee dat FDO het een beetje té druk heeft.....




lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik2-9-2011 14:22:48

oei, Kim: ik denk dat je beter eens belt. Wij hebben gisterenavond gebeld want we hadden ook nog steeds niets gehoord. De ringen waren bijna af en dinsdagavond mogen we om de ringen gaan.



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik2-9-2011 16:38:37

Ik ga hier vanavond ook nog eens bellen,had dit gezegd eind vorige week dat ze normaal tegen eind deze week klaar gingen zijn en we dan maar nog eens moesten bellen om concreet af te spreken dus zal dat maar eventjes doen dan :-)ook al hadden we vandaag feitelijk slim moeten zijn toen we naar de krefel in izegem gingen om eens binnen te springen maja moesten tegen 15u terug thuis zijn dus niet aan gedacht

@kim zou idd zeggen nog eens bellen en mss dat die van FDO ze wel langs kunnen komen brengen dat je zelf niet moet rijden bespaart je tijd

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...