Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van de mooiste dag uit ons leven... 20-08-2011

  23-8-2011 21:03:48

Vrijdagavond trek ik de deur thuis achter mij dicht, goed beseffende dat ik niet meer zou terugkeren als ongetrouwde vrouw. Het voelde raar, maar tegelijkertijd voelde het ook goed aan. Eindelijk is het zover, eindelijk word ik Mevr. Claessens... Aangekomen bij mijn ouderlijk huis hebben we nog samen gegeten, onze openingsdans nog eens geoefend en dan was het moment daar, afscheid nemen van elkaar... Ook al was het maar tot de volgende ochtend, het was een emotioneel afscheid... Tijd om te gaan slapen, samen met mijn moeder en de twee kindjes ben ik in bed gekropen. Nog een gezellige moeder en dochter babbel gehad... Om dan heerlijk in slaap te vallen met vlinders in de buik.

04u00, ik kan de slaap niet meer vatten, lig klaarwakker in bed. Ik besluit om toch nog te blijven snoozen tot 05u00 om toch nog iets rust te hebben.

05u00, ben ik opgestaan. Bij mijn ouders in de zetel gaan zitten, lekkere tas koffie gedronken. Nog even gezellig gepraat om me dan te gaan douchen en daarna eten.

06u30, Ding Dong!! De kapster is er, Nancy is onmiddellijk aan de slag gegaan met de haarlak en de krultang.

07u00, Ding Dong!! De visagiste is er, (Rita Jennes - Nymphea). Ook zij schiet onmiddellijk in actie en begint met mijn mama op te maken. Als de kapster klaar is met krullen begint ze met mij op te maken.

08u00, Duik ik in mijn bruidsjurk met wat hulp van mijn mama... Ondertussen krijg ik het nieuws dat mijn bruidegom al aan de deur staat (Veel te vroeg dus!! Zenuwen??) Ook de fotograaf is toegekomen.

08u15, Opsteken van mijn haar, aanbrengen Tiara en Sluier. Dan last but not least, de juwelen van mijn grootmoeder aandoen. Ceremoniemeester is ondertussen ook toegekomen.

08u45, De ceremoniebus komt toe, alle spulletjes worden ingeladen en breekt er even paniek uit als mijn broer nog steeds niet gearriveerd is. (Overslapen!! ) Eindelijk is hij er dan, nu kunnen we eindelijk naar beneden gaan, waar ondertussen mijn bruidegom al bijna 3 kwartier stond te wachten...

09u00, de 3 kwartier dat hij heeft staan wachten kan hij me onmiddellijk vergeven als we elkaar zien... Hij zag er adembenemend uit en hij zelf vond me gewoon prachtig! Zijn principessa... Ik krijg mijn bruidsboeket (zeer mooi boeket met orchideeën en hortensia’s van Mexico Flowers, Aartselaar). Hij krijgt ook zijn huwelijkscadeau, een horloge met onze namen en datum in gegraveerd. Zo nu kunnen we eindelijk vertrekken naar het gemeentehuis.

10u00, Burgerlijk huwelijk vindt plaats in gemeentehuis van Boom. Er stond al heel veel volk aan het gemeentehuis, de zaal zat quasi vol!

10u45, Foto’s voor onze woning in Boom met de familie...

11u00, Vertrek naar Kathedraal in Antwerpen. We waren iets te vroeg en zijn nog even blijven wachten op het steenplein in Antwerpen,waar ook later aan de cruiseterminal onze receptie zou plaatsvinden. Hier kregen we direct de vraag van een aantal toeristen om foto’s te mogen nemen... Voelde wat raar dat er vreemde mensen foto’s kwamen nemen van ons. Maar in ieder geval, zowel in Amerika als in Japan zullen er foto’s van ons te zien zijn.

11u45, De klokken van de Kathedraal luiden over heel Antwerpen... De bus maakt haar entree op De Handschoenmarkt.. Het was fenomenaal hoeveel volk er stond op het plein. Het plein stond op een mum van tijd vol met mensen die we kenden, maar ook met onbekende toeristen en toevallige passanten. Mijn hart bonsde in mijn keel, toen ik als laatste uit de bus stapte begon iedereen zowel klein als groot te applaudiseren voor ons. Er waren mensen bij die vroegen welke BV er trouwde, Japanners die vroegen “Someone Famous??” Het was niet normaal hoe de mensen reageerde op ons entree. Ik kon het gewoon niet geloven. Voor één dag voelde ik mij als de Kate Middleton van Antwerpen.

12u00 Ik maak mijn intrede in de Kathedraal met mijn vader. Het was adembenemend mooi, het voelde heel overweldigend om door de gang van de kathedraal naar het altaar te lopen. Het werd een hele mooie viering met momenten van blijdschap en momenten van heel veel emoties... Heel veel complimenten gekregen over ons misboekje, de teksten en vooral over onze live-zangeres. Marjolijn Van Sanden. Aangezien het praktisch niet mogelijk is om opgenomen muziek te spelen in de kathedraal hebben we een live zangeres onder de arm genomen. Deze werd begeleidt door de vaste organist van de Kathedraal, Peter Van De Velde. Ze moest zingen zonder microfoon, wat niet zo’n makkelijke opgave is als je boven het orgel wil uitkomen. Voor haar leek het alsof het iets van niets was. Zo mooi en zo puur was haar stem die tot vanachter in de Kathedraal te horen was.

13u Uittrede, we krijgen een warm applaus van alle toeristen die reeds in de kathedraal stonden. Bij buitenkomst kregen we een oorverdovend applaus van alle mensen die op het plein stonden. Veel bloemetjes gekregen!!

13u30 Receptie aan de kaaien in Antwerpen (Cruiseterminal), deze werd gesoigneerd door de traiteur Saillart. Door het stralende weer hadden we een toplocatie aan de scheldekaai, vlak naast het water. De hapjes en drank werden à volenté geserveerd, het was gewoon TOP!! Heel veel complimenten gekregen over de Traiteur!

15u00 We gaan eerst op fotoshoot met de kindjes en dit aan het Steen, botenmuseum, en de kaaien.

15u30 Vertrekken zonder de kindjes op fotoshoot naar de steenbakkerij in Boom en de kaai aan de Rupel – Klein Willebroek

18u00 Aankomst in de feestzaal, Outfort te Hoboken. De zaal was zeer mooi aangekleed en het terras straalde gezelligheid uit. We hebben even tijd om te bekomen, een uurtje dat we even kunnen uitblazen op het terras... De BBQ wordt ondertussen al aangestoken!!

19u00 De eerste gasten komen toe en worden voorzien van hapjes en drankjes... Wanneer iedereen gearriveerd is en iedereen zijn aperitief binnen heeft beginnen we met het diner. BBQ voor iedereen!! Ook weer gesoigneerd door de traiteur Saillart. Ook nu was het eten weer TOP!!! De bediening was SUPER!!

21u30 Kindjes gaan naar huis!! Emotioneel afscheid, maar ze waren allebei doodmoe... Dus het bed riep! Ook nu komen de eerste gasten toe voor het dansfeest... Echter laten heel wat gasten op zich wachten, wat voor de nodige stress zorgde. Het dessertenbuffet stond te wachten!! We kregen te horen dat er een monsterfile stond op de E19 met wachttijden van 1u. Gasten konden er uiteraard niets aan doen, maar toch was onze pret een beetje bederft.

23u00 Onze gasten zijn allemaal gearriveerd!!! Joehoe!!!!! Eindelijk tijd voor onze bruidstaart en buffet...

00u00 Eindelijk is het zover, we mogen onze lang ingeoefende openingsdans doen!! Ons liedje speelde, nl. Jason Mraz met I’m yours... Alles verliep zoals het moest, en iedereen vond onze dans geweldig!!! Nu werd de nacht ingezet met de muziek van onze DJ.

03u00 Het wordt tijd om naar huis te gaan voor het pasgehuwde koppel... Na afscheid te hebben genomen van onze gasten zijn we uitgeteld thuisgekomen waar mijn man me over de drempel heeft gedragen....

Onze dag was gewoon perfect!! Onze dag was zoals ik het al jaren had durven dromen. Het weer zat mee, alles was tot in de kleinste details geregeld. En alles verliep volgens plan (behalve de monsterfile!!) De dag vloog voorbij, het was raar te beseffen dat iets waar je bijna 1,5 jaar mee bezig bent ineens voorbij is... Maar het besef kwam ook al snel dat wij gewoon meer dan gelukkig zijn met elkaar... Gelukkig Getrouwd!!!

Ook wil ik even de tijd nemen om een aantal mensen in de bloemetjes te zetten, zonder hen had onze dag er nooit zo mooit uitgezien.

· Ceremoniemeester Pierre Loncin, een schat van een man die aan de kleinste details denkt. Hij heeft ervoor gezorgd dat onze dag perfect verlopen is. Een man met een groot hart en dit op de juiste plaats.

· Ceremonievervoer Retro - Aartselaar, prachtige witte bus (Guy Special) welke mooi onderhouden wordt, netjes opgeblinkt en onze twee namen straalden bovenaan de bus... De chauffeur was stipt op tijd, heel correct en vriendelijk! Echt super service!!!

· Traiteur Saillart - Ben Van Hoof, zij leveren TOPkwaliteit!!! Super vriendelijke bediening, niemand kwam iets te kort en alles tot in de puntjes georganiseerd. Echte aanrader!!

· Feestzaal Outfort – Hoboken, SUPER locatie met heel speciaal karakter. Heel mooi aangekleed en super gezellig terras. Het is een locatie die gewoon rust uitstraald. Bediening was op en top!!!

· Davy Brocatus, voor het aanleren van onze openingsdans. Geweldige toffe man met heel veel vakkennis. Dikke MERCI!!

· La Tiara, voor mijn prachtige jurk van Justin Alexander en alle bijhorende accesoires. Alles netjes in orde, retouches goed uitgevoerd en niet aan woekerprijzen!! Ik kan iedereen aanraden om zijn jurk in La Tiara te kopen. Echt klasse-zaak!!!

· Fotograaf, Kevin De Borger, voor de geweldig mooie foto’s die weldra in ons bezit zullen zijn...

· Zangeres, Marjolijn Van Sanden, voor haar stem zijn gewoon geen woorden. Zo mooi, zo puur en zo adembenemend!! Zij gaf onze viering net dat ietsje meer. Super veel complimenten gehad over haar!!!

· Visagiste, Rita Jennes - Nymphea, zij heeft zowel mij als mijn moeder omgetoverd tot prinsessen.

· Bieke – Funky Nails, voor mijn nagels te voorzien van een geweldig mooie 3D bloem. Maar hier kon ik niet aan twijfelen aangezien ik hier al bijna 3 jaar kom.

· De Kathedraal van Antwerpen, die ons de mogelijkheid hebben gegeven om in “onze trots” te mogen huwen.

· De weergoden, die ervoor gezorgd hebben dat de zon straalde over ons geluk!!

Ook wil ik de vele bruidjes hier bedanken voor hun goede tips!!!

Foto’s volgen weldra!!! Maar om toch al een klein beeld te geven kan je op vimeo een kort filmpje zien dat mijn vader gemaakt heeft.

http://vimeo.com/28023124

Aan alle bruidjes die nog aan het plannen zijn, geniet van jullie dag! Geniet van elke moment dat jullie samenzijn, want het vliegt voorbij!!

Grtjs
Mevr. Claessens


Sara
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 24 | Gelezen: 3990


Eline
23-6-2012
 Meld misbruik23-8-2011 21:38:21

Super filmpje! Leuk om eens een filmpje met geluid bij te horen :) Ben blij dat het een superdagje was voor jullie! Geniet ervan...



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik23-8-2011 21:39:41

Heylah!! Ten eerste al een super dikke proficiat!!! Als ik jouw dagje hier helemaal na lees dan krijg ik echt de kriebels kan niet wachten dat ons dagje daar is!!!En je zag er prachtig uit!!!! Zo romantisch allemaal!! Echt WAUW!!
Nogmaals een dikke proficiat en geniet van je wittebroodsweken
Patrizia xxx



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik23-8-2011 22:08:09

Dikke proficiat met jullie huwelijk!! Denk dat er al veel bruidjes die deze zomer getrouwd zijn, jaloers zijn op het prachtige weer van zaterdag. Het zag er allemaal prachtig uit



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik23-8-2011 22:18:07

Hoi Sara,


Superleuk verslagje! Dikke proficiat aan jullie tweetjes! Het zag er een leuke dag uit!

Geniet nog van elkaar!

Liefs,


Nathalie



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik23-8-2011 22:42:22

hey

van harte Gefeliciteerd met jullie trouw
wat een pracht van een jurk
ik kan niet wachten wat tot onze dag
geniet er van

francis



Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik23-8-2011 22:45:58

Enn dikke proficiat!!



Kim
19-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 23:33:15

Proficiat, en nu genieten van de wittebroodsweken.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-8-2011 7:41:41

zeer mooie jurk!!!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-8-2011 8:29:47

Oh, zeer leuk verslag!!
Geniet van elkaar...en geniet vooral nog na van je mooiste dag!!

groetjes!



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik24-8-2011 9:03:18

Proficiat Sara! Geniet van de wittebroodsweken en het getrouwde leven!

Ik ben benieuwd naar jullie fotootjes :-)

groetjes
Joyce



An
9-9-2011
 Meld misbruik24-8-2011 9:23:51

Heel leuk verslagje!
Jullie zagen er trouwens schitterend uit! Ik ben ook al benieuwd naar jullie fotootjes!



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik24-8-2011 10:38:32

Hey Sara en Tom,
heel veel gelukwensen en van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk ! Heb genoten van het filmpje en van "The Rose"... Het zal wel een dag met heel veel emotie geweest zijn, zo te zien. En jullie hadden het geluk in een kathedraal te kunnen trouwen met een gigantisch plein ervoor waar de ceremoniebus alle blikken steelt : dat moet echt fantastisch geweest zijn ! Het kan slechts een meerwaarde aan jullie dag geven. Blijf dus nog maar even op die euforische wolk zitten en geniet inmiddels verder van de wittebroodsweken, mijnheer en mevrouw Claessens ! Nog een leven lang geluk samen. Heel veel liefs. Fredie



renske
12-8-2011
 Meld misbruik24-8-2011 11:01:14

zeer mooi filmtje !
dikke proficiat en geniet van de wittebroodsweken



Kenza
17-9-2011
 Meld misbruik24-8-2011 11:25:29

Prachtig Sara! Een heel dikke proficiat en heel veel geluk in jullie verdere leven !
xxx



Shirleyjane
8-9-2012
 Meld misbruik24-8-2011 12:50:25

Allereerst hartelijke felicitaties aan jullie beide!
En wat een mooi filmpje heeft je vader er van gemaakt! Je voelde echt de emoties van die dag!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik24-8-2011 13:01:57

Hey,

Heel heel erg proficiat!

Veel geluk samen en prachtig in de kathedraal

groetjes



Bianca
11-8-2012
 Meld misbruik24-8-2011 13:28:13

Hey Sara

Een dikke proficiat! Wat een prachtig koppel zijn jullie; jullie straalden echt.
Mooie jurk die je aanhad!
Kan je me aub de gegevens bezorgen van jullie zangeres? Klonk echt prachtig. En kan je me aub een kopie van jullie misboekje bezorgen?
Je mag altijd mailen naar biancamoortgat@hotmail.com.
Alvast bedankt!
groetjes
Bianca



Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik24-8-2011 14:14:06

Hey, ook van mij uit een hele dikke proficiat toegewenst!!! Zo fijn te horen dat je een prachtige dag achter de rug hebt!!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-8-2011 15:12:08

Proficiat en heel fijn filmpje!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik25-8-2011 12:19:03

Hey Sara,

Ik keek al uit naar je verslagje:-)
Een hele dikke proficiat alvast en een hele mooie toekomst wens ik jullie toe!!!!

veel groetjes,

P.S.: check your mailbox:-)



tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik25-8-2011 13:09:29

proficiat geniet van julie verdere leven samen.



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik25-8-2011 13:42:44

Haha, jij bent het dus ;-). Ik las net het verslagje van je man, zo leuk dat hij ook wat heeft neergepend! Jullie hebben blijkbaar een superdag gehad!!

Dikke proficiat!



frederica
19-6-2011
 Meld misbruik26-8-2011 20:50:47

Hartelijk gefeliciteerd Sara! Je was een stijlvolle bruid! Super he, even Kate Middleton mogen zijn zonder paparazzi achteraf Veel geluk verder.



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik13-9-2011 19:17:27

Zijt gij van Boom? Dat wist ik niet! Zo dichtbij en schepen Ceulemans doet jullie huwelijk :)! Leuk!

Dikke proficat!
En je had het voorspeld hé: 20 augustus was de mooiste dag van het jaar!!!

Doei


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info