Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag van de mooiste dag van ons leven 13 08 2011

  23-8-2011 19:17:35
Hallo dames,


jaja hier ist alweer achter de rug, maar wat heb ik genoten, het was een prachtige dag.
Het wettelijke gedeelte hadden we al enkele maanden achter de rug dus was het voormiddag
lekker rustig opstaan en klaar maken. Els Broux was mn visagiste en die wil ik hartelijk danken
voor de make up, ze heeft dat fantastich gedaan en is een echte aanrader.
Verder ook niets dan lof over Leentje Schoofs onze fotografe, ze is echt tof om mee samen te werken, heel
spontaan, ik kan haast niet wachten tot de fotos klaar zullen zullen zijn.
Ook niet te vergeten onze traiteur raf loos, die voor een heerlijke bbq zorgde, iedereen likte de vingers af.
Als laatste dj Elema ook een aanrader de dansvloer is geen seconde leeg geweest.
Zo dat waren de bedankingen, nu de dag zelf, na al het klaar maken van mezelf en onze dochter was het dan eindelijk zover, mijn ventje arriveerde in ne 50 jaar oude audi, zeer mooi, hij was heel knap in zijn pak,maar ja dat had ik dan ook mee gekozen haha.
Hij vond mn kleed heel mooi, en ook ons mieke was zo knap, 2,5 jaar maar een echte juffrouw in haar princessenkleedje.
Mijn papa leidde me al snikkend naar het altaar en gebaarde aan mn ventje dat ik nu van hem was hihi.
De mis was heel mooi, ik heb wonder bij wonder zonder een traan te laten al mn teksten gelezen en echt genoten van het moment.
Toen we buiten kwamen in de mis zat het weer niet mee, er viel wat regen maar met wat paraplus was dat zo weer vergeten, we zijn dan foto,s gaan maken aan de abdij van herckenrode, de kruidentuin is een aanrader heel mooi.
De eerste 20 foto,s nog met paraplu en erna was het weer droog en ging het super vlot, ook de kids deden flink mee, dan richting zaal, daar nog enekele familiefoto's gemaakt en dan waren de eerste gasten al daar, ze volgden elkaar vlot op en het ontvangen ging dus vlotjes voorbij, even geergerd aan mensen die het echt niet nodig vinden om af te bellen, maar dat was weer vlug weg.
De openingsdans was ook een heerlijk moment ondanks het feit dat we beiden geen dansers zijn, sinds dat moment is de dansvloer niet meer leeg geweest, ook tijdens het dessertbuffet bleven ze dansen echt leuk.
Om 4 uur lagen we content en moe in bed.
Ik wens aan al de bruiden hier een even mooie dag geniet van alles met volle teugen.

liefs joke en bedankt aan iedereen voor alle hulp

joke
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2032


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-8-2011 20:34:24

Joke, fijn dat je zo'n fantastische dag hebt gehad. Geniet nog maar na en vergeet geen fotootjes te posten he



Inge
13-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 20:35:40

Proficiat! Geniet van mekaar!!



isabel
14-7-2012
 Meld misbruik23-8-2011 20:50:23

Hey Joke,

super dat het zo'n leuke dag werd ondanks het weer !
Ik hoop dat ons feest even gezellig wordt :-)
Geniet nog van de mooie momenten die zullen komen

groetjes,



joke
13-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 21:25:35

hoi rebecca,

ik heb geen facebook dus weet ik niet hoe ik hier fotokes moet zetten



frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-8-2011 7:44:44

hey Joke,

Heel spijtig van het weer maar zo te lezen hadden jullie een prachtige dag...

Frida



An
25-5-2012
 Meld misbruik24-8-2011 9:41:49

Proficiat!
En hebben jullie meteen 'het goede nieuws' al meegedeeld? :-D

Ik heb ook Els Broux geregeld voor make-up en haar, doet toch deugd om te lezen dat mensen er tevreden van zijn...

Geniet nog van de wittebroodsweken!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik24-8-2011 14:01:35

Hey,

Op het kleine fototje straal je alvast enorm!

Heel veel geluk samen! En geniet nog enorm na.

Veel groetjes Ellen



joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-8-2011 15:33:40

Hey An,


jaja het GROTE nieuws is meegedeeld, hihi zo grappig velen hadden ons al een broertje of zusje toegewenst voor onze meid en toen hoorden ze in de speech dat het al in kannen en kruiken was hihi

veel liefs



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-9-2011 14:11:19

Hey Joke,

Wij gaan onze trouw waarschijnlijk ook moeten opsplitsen. We wilden op 21/04/2012 trouwen, omdat we dan exact 11j samen zijn. Maar we zijn net te weten gekomen dat onze oudste dochter dan haar lentefeest heeft. :-(
Om deze dag toch als "huwelijksdag" te behouden, ben ik aan het denken om toch voor de wet te trouwen 's morgens (lentefeest is 's middags), en onze ceremonie + avondfeest op een andere dag te doen.
Jullie dag klinkt zo heerlijk rustig! Zou je jullie dagplanning willen doorgeven? Onze kindjes zijn nu 6j en 4j, en ik wil dat het ook voor hen een leuke dag wordt, die niet volgepropt zit.

Alvast bedankt , en nog eens proficiat met jullie trouw & baby-op-komst. :-)

Groetjes
Katrien



joke
13-8-2011
 Meld misbruik16-9-2011 14:36:39

Hoi Katrien,

ik raad het je met kindjes echt aan om het op te splitsen, niet alleen heb je 2 dagen feest er komt ook nog eens bij dat zowel jullie als de kids veel rustiger zijn omdat je niet met zo een strak tijdschema zit.
Ons wettelijk gedeelte was nu wel niet op een gemeentehuis zoals dat bij jullie zal zijn, maar was in Frankrijk in de kazerne van mijn man,maar dat maakt weinig verschil, wij zijn daar rond de middag getrouwd, dit duurt niet zo lang he, is een 15 a 20 minuutjes, dan kregen wij daar een drankje aangeboden, hebben we wat fotos gemaakt en wij deden daar dan voor de collegas een receptie.
De kerkelijke trouw was een heerlijke dag, uiteraard ben je voormiddag wel bezig met je klaar te maken en zo maar je bent niet gehaast, ik heb lekker mn dochter haar flesje pap gegeven en nog wat met haar gespeeld, dan kwamen ze mn haar doen en de make up, en hebben ze de klein haar haar ook gedaan, ik zei dat ze van haar een princesje gingen maken en ze heeft nog nooit zo stil op een stoel blijven zitten haha en fier dat ze was, dan ben ik in mn kleed geglipt, heb ik ons mieke nog een boterhammetje laten eten en wat soep, zodat ze al zeker geen honger zou hebben, dan haar kleedje aan en dan kwam alles op gang, de fotografe kwam de familie,... we hebben dan samen de papa opgewacht, en dan is ons mieke met mijn vriendin mee naar de kerk gereden haar zoontje was bruidsjongen, om 14 uur was onze mis, de kids gingen hand in hand binnen beide 2,5 jaar zo schattig. In de kerk kregen ze een lekstok want zo een mis duurt wel lang voor hen en zo waren ze even zoet. Na de mis ging de naaste familie al naar de feestzaal voor koffie en taart en wij gingen met de kids fotos maken, denk dat we rond kwart voor 5 weer terug waren en dan hebben we wat gebabbeld in de zaal en vanaf 18.00 waren de eerste gasten er.
Hopelijk helpt dit je wat

veel succes
grtjs joke



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-9-2011 14:57:35

Hallo Joke,

bedankt om zo snel te reageren!
We moeten het allemaal nog eens opnieuw bezien, want ik weet het nog maar sinds gisteren. Gelukkig ligt er nog niets vast. OK, de vrienden en familie hebben die datum al wel doorgekregen, maar qua feestzaal enzo is er nog niets geboekt. Dat is toch al een zorg minder!
Ik ga me eerst eens goed informeren over hoe het lentefeest in elkaar zit, wat er wanneer gedaan wordt. En dan zien of ik het kan combineren met onze wettelijke trouw, hé.
De dag van ceremonie-avondfeest zou er dan waarschijnlijk een beetje hetzelfde uitzien als bij jullie. Maar ik zou tussen ceremonie & avondfeest nog een receptie willen doen voor de mensen die niet blijven voor het feest zelf.

Alvast bedankt om je dagje te delen!

Groetjes
Katrien



joke
13-8-2011
 Meld misbruik16-9-2011 15:07:04

Zal wel lukken meid, wij hadden ook een receptie maar dit was bij ons gewoon de aanvang van het feest daar alle gasten voor het eten bleven bij ons, je moet maar denken dat wettelijk gedeelte duurt echt niet lang dus de combinatie zal zeker wel lukken.
veel geluk

grtjs joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info