Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van een prachtige dag 20/08/2011

  23-8-2011 16:37:54
beste bruidjes,

hier een verslagje van onze dag!! Van het begin tot het einde kunnen genieten.

5u00: Op van de zenuwen, niet mee kunnen slapen en dan maar opgestaan samen met mijn mama (waar ik ben gaan slapen!!)
De tijd wat laten omgaan door TV te kijken en wat te babbelen.

6u30: Ontbijten
7u30: Ik moest bij mijnkapster zijn samen met mijn zusje. het resultaat was prachtig met grote dank aan Exen3 te Maaseik!!
8u30: visagiste bij ons thuis ( ook dit resultaat was helemaal zoal ik het wilde!!)
9u15: ik sta boven klaar in mijn jurk, videagraaf neemt enkele kiekjes, mama doet de finishing touch en dan is het zover, onze ceremoniemeester Valère Peeters (een topper) komt mij roepen, de bel gaat , ik doe de deur open en daar staat mijn prachtig ventje! Zeer mooi, even een moment voor onszelf waar hij fluistert dat ik er prachtig uitzie...(mijn haartjes stonden recht over heel mijn lijf!)

Korte receptie bij mijn mama thuis en om 10u vertrekken we naar het gemeentehuis van Dilsen waar we om 10u30 zouden trouwen. Hier liep het even mis de schepen kwam pas om 11u aan. ( De andere tijd hebben we ingevuld door familiefoto's te trekken.
11u: We geven ons wettelijk JA woord!! zijn officieel getrouwd.
Na deze dienst worden we verwaht bij Brasserie De Buren in Maaseik voor een brunch (op en top georganiseerd)
wij glippen er tussen uit voor de foto's, deze worden getrokken aan de maas ( Het weer zat ons reuze mee de zon was heel de dag van de partij!!)
14u15: Vertrek naar de kerk, een prachtige en emotionele dienst!! Als ik eraan terug denk krijg ik erug de tranen in mijn ogen.

16u30: We worden verwacht in de feestzaal Oppenhof te Kessenich, voor ons diner met de suite... Dit was allemaal georganiseerd tot in detail, totaal geen klachten over! Dan nog een emotionele speech van de schoonmama en we kunnen aan tafel.
20u00: Het begin van ons avondfeest (veel kusjes en handjes schudden)
We werkte met hapjes, taart en frietjes ook dit verliep allemaal perfect! we hebben er van genoten
Onze DJ's had mijn man geregeld en deze waren ook in topvorm (discobar 2 maal fout)
Zij hebben heel de avond voor de nodige ambiance gezorgd en one dansvloer is geen moment leeg geweest!!
Om 03u00 liep onze avond ten einde... We kijken terug op een prachtige dag en avond.
Later volgen de foto's!!
Wij hebben door de dag wel vaak genoeg de tijd genomen om elkaar aan te spreken en te genieten van ieder moment wat zich voordeed ( Een gouden Tip aan alle toekomstige bruidjes!!) En het is zo weer om, Geniet, Geniet, Geniet!!
Wij kijken nu uit naar de volgende stap in ons leven, ons kindje wat we verwachten in januari!!
Veel succes aan iedereen

van een tevreden mevrouw Bagi!!!

caroline
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1849


Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik23-8-2011 17:05:59

Proficiat!!!



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik23-8-2011 19:09:47

gefeliciteerd met jullie trouw en zwanerschap

geniet van jullie getrouwde leven en straks van jullie kleine

veel geluk en gezondheid toe gewenst

mvg francis



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-8-2011 20:37:23

Caroline, wat fijn om je verslag te lezen! Een dikke proficiat en geniet van de komende maanden met bolle buik!



Elke
17-9-2011
 Meld misbruik23-8-2011 21:36:44

Proficiat met jullie huwelijk en natuurlijk ook met het kindje!!

Wij hebben ons feest ook in het Oppenhof, dus het is altijd leuk om van andere te horen dat alles zo vlot verlopen is :-)

Waar zijn jullie de foto's gaan trekken aan de maas? We zijn er nog niet uit waar we de foto's willen nemen.

Groetjes Elke



caroline
20-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 22:23:07

@ Elke: aan de steenberg en aan de jachthaven in Geistingen!! Het was een prachtlocatie voor ons en onze hond was op logement in de buurt (zo konden we ook enkele foto's met hem erbij nemen!!)
Over Oppenhof kan ik geen slecht woord zeggen alleen maar goeds!! Geniet allen nog van de voorbereiding en natuurlijk van D-day!!

groetjes caroline



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik24-8-2011 14:04:05

Hey,

Heel erg proficiat!

Heel veel geluk samen!!

Groetjes Ellen



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-8-2011 16:54:46

proficiat! ook met het kindje dat gaat komen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info