Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even luchten...

  23-8-2011 11:54:42
Hallo mede-bruidjes (en gommetjes),

Ik wil even wat kwijt hoor, niet dat jullie mij er echt bij kunnen helpen maar dan kan ik zelf even luchten ;)
Samen met mijn verloofde hadden wij het idee om een bruiloft te doen zoals wíj zelf willen en niet zoals gebruikelijk is (mijn partner is turks en die bruiloften zijn altijd supergrootst) enfin onze bedoeling was dus, daar wij zelf beide in nederland wonen, onze bruiloft in belgie te doen. Niet voor verblijfsvergunning of dergelijke (aangezien dit vaak gedacht wordt) maar omdat wij helemaal weg zijn van de omgeving van Dinant. Hier in de buurt hadden wij een mooie locatie gevonden waar wij dan samen met enkel de familie en beste vrienden het gehele weekend zouden doorbrengen. Op de zaterdag zouden wij dan het huwelijksgedeelte laten plaatsvinden.
We zijn zelfs heen en weer gereden (vanaf waar wij wonen toch zeker drie uur heen en dan ook weer terug) om de locatie en huizen ect te bekijken.
Deze vonden wij erg mooi en qua indeling zou het ook gaan dat de gezinnen en stelletjes ieder een 'eigen' plekje zouden hebben. Nu moesten wij wel een cateraar zien te vinden die daar (halal) kon leveren, dit heeft vrij veel moeite gekost maar wij wilden de zekerheid hebben dat deze mogelijk er was voordat wij de locatie vast legden.
Nu hebben wij een geweldige cateraar voor ons gevonden...echter horen en krijgen wij geen enkele reactie meer van de locatie...
Ik vind dit vrij lastig, want het is vanuit Nl moeilijk te regelen en ook al zitten we nog een jaar van tevoren.. als dit zou blijft gaan heb ik voor mijn gevoel totaal geen controle over hoe het gaat lopen... ik kan namelijk om iets te checken of bespreken niet eventjes langs gaan....
Hierdoor zijn wij toch weer gaan twijfelen of 't wel een goed idee is...en we niet beter iets anders in Nl kunnen regelen..
Excuus voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt

Shirleyjane
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2122


laura

 Meld misbruik23-8-2011 12:04:35

Hoi Shirleyjane,

Ik heb er zelf niet zo ervaring mee, maar misschien een weddingplanner ofzo inhuren?
Die regelen dit dan voor jou.

Ik hoop dat jullie er een beetje uitkomen!

Groetjes,

Laura Color



Saartje

 Meld misbruik23-8-2011 12:06:50

Hallo,

Niet opgeven! Je moet echt gaan voor je droom. Wij zijn in juli getrouwd in Italië.
Ook niet gemakkelijk wegens de afstand en je geduld wordt soms op de proef gesteld.
Maar toch, het was echt de moeite waard. Ik zou het zo opnieuw doen. Je beleeft het ook veel intenser omdat het langer dan die ene dag duurt, erg leuk voor jou en je gasten!
Succes!



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik23-8-2011 15:08:17

Hoe lang heb je van die mensen niet gehoord? gaat het om twee maan of om twee weken? misschien zijn ze op reis ? :)



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik23-8-2011 21:27:55

oké, het zal niet eenvoudig zijn.
En je zal je vrije weekendjes mss iets moeten over en weer rijden
maar dan kan je dromen van wat er komt.

Als dit jullie droom is zou ik er echt voor gaan!



Shirleyjane
8-9-2012
 Meld misbruik24-8-2011 12:12:08

Mmm, 't is nu ongeveer iets meer als een maand geleden dat ik ze dat mailtje met extra vragen ect had gestuurd...
Ik vind t zelf persoonlijk nogal slordig als je zo een locatie runt..maar goed t gaat mij er voornamelijk om dat ik me zorgen maak als t contact nu al zo stroef verloopt, dat het er niet beter op gaat worden. En we zullen toch wel nog de nodige afspraken moeten maken tot het echt zo ver is. En als t dan zo blijft gaan...
Maar hebben ondertussen al even verder gekeken en misschien toch ook iets anders leuk gevonden



petra

 Meld misbruik24-8-2011 16:17:42

Ik zou geen risico nemen en een andere locatie zoeken.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info