Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nu gaat het regenen.....

  20-6-2006 9:26:52
ik heb ongeloofelijk uitgekeken naar onze dag ( 24 ste) en nu zeggen ze dat het gaat regenen.
We hebben een schitterende buitenlocatie gevonden voor de foto's. Alles zou in het water vallen, iedereen nat als je in het vervoer moet ( we hebben een Amerikaanse Bus ). Zou zo knap zijn om foto's te nemen....
pfffff, moest het gewoon even kwijt.

groetjes Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1049


Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik20-6-2006 9:37:20

Hoi Cindy,

Ik ben op 27 mei getrouwd en dat weekend was het ook maar triestig weer. Wij hadden ook een sterke voorkeur voor onze buitenlocatie (foto's) maar zijn toch naar de binnenlocatie moeten gaan (dat bleek een vervallen hangar van drie muren en een dak te zijn... dus onze oldtimerbus kon eronder rijden en zo hebben we toch foto's met de bus buiten)... Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: als het regent, zal je effe teleurgesteld zijn maar geloof mij, dat duurt niet lang... Op de moment zelf is het weer niet echt je grootste aandachtstrekker. En ondanks dat het misschien regent, zal je toch een prachtige dag hebben en zal je er toch enorm van genieten, geloof mij maar.

Wij hebben nu onze proefdruk van de foto's gekregen en uiteindelijk zijn die ook heeel mooi (ook al was die locatie zeker niet onze favoriete locatie).

Veel succes en ik zal duimen dat het toch droog blijft tot 's avonds!!

groetjes,
catherine



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik20-6-2006 11:19:08

Hey Cindy,

ik trouw ook op 24/06 en heb er nog goede moed in dat het wel een goede dag zal zijn hoor. Het hangt ook af van waar in het land, en regenen betekent ook niet altijd en overal he. Laat ons maar duimen dat de regenbuien vallen als we in het gemeentehuis zijn, in de kerk of tijdens het avondfeest. Ik zou het ook jammer vinden, want het zonnetje maakt me altijd goedgeluimd. Maar ja, we kunnen er echt niets aan veranderen. Ik probeer me nu nog niet te veel op het weerbericht te focussen, want dat kan echt nog wel meevallen. En hittegolf is ook niet OK he, zweetplekken op je kleed en zo, al de mannen met lange broek en hemd... Dus nog geen paniek en als het toch verwaterd kunnen we achteraf nog altijd eens uithuilen op dit forum!



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik20-6-2006 11:20:10

hey

wij zijn getrouwd op 13 mei 2006; het weekend ervoor stralend weer .. de week vele minder en voor zaterdags voorspelde ze veel regen en onweer, ...

wij hebben chance gehad te trouwen in provincie antwerpen; wij hebben geen druppel regen gezien en heel mooi weer gehad ... daarna het weerbericht opgevraagd en onder mechelen waren de onweersbuien en waren er zelf overstromingen.

we hebben voor alle zekerheid maar voor onze binnenlocatie gekozen (berchemstation, dadn met trein naar antwerpencentraal en naar de zoo). onze buitenlocatie was planckendael, maar hele grote kans dat het daar gegoten heeft.

voor't weekend gaven ze toch goed weer!! want wij gaan dan naar de ardennen en wij hebben al altijd goed weer gehad!

Mieke
13/05/06



petra
20-5-2006
 Meld misbruik20-6-2006 16:18:23

Ook ik probeer je nog even op te beuren ;)!
Meid, wij zijn getrouwd op 20 mei en het was echt VRESELIJK slecht weer, echt niet te doen! Maar ik heb er echt geen seconde last van gehad, bij de foto's was het even nat ja, maar aan het weer is er nu eenmaal niks te doen : speel gewoon zelf de zon op jullie mooiste dag en geniet van elkaar! Regen of zonneschijn : het word sowieso een onvergetelijke dag en voor alles bestaat er een alternatief! xxx



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik20-6-2006 17:32:32

Dag Cindy

Ik heb gehoord dat het tegen het weekend zou beteren... Moest het toch niet zo mooi weer zijn, geen paniek! Is het niet mogelijk om de foto's een andere dag te nemen? Veel fotografen doen dit!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik21-6-2006 13:08:44

Hey Cindy,

Kalmeer een beetje. Hoe vaak hebben ze in het begin al het weer voor het einde van de week juist voorspeld? Juist ja...
Als ze zeggen regen, zal het gegarandeerd niet regenen. Wacht gewoon af. Op de dag zelf improviseren is ook nog leuk en levert vaak de tofste foto's op!

Groetjes
Fieke
7/07/2007



fien
24-6-2006
 Meld misbruik21-6-2006 14:58:02

hei,

ik trouw ook zaterdag. Nu voorspellen ze toch al iets beter weer dan in het begin van de week. We zullen er maar gewoon het beste van maken zeker.

Begrijp je frustratie wel hoor. Als het regent, kunnen wij onze foto's niet laten nemen. Dan moet dat achteraf gebeuren maar dan is de sfeer toch helemaal anders.

we maken er gewoon een spetterend feest van

groetjes,
f


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...