Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zenuwen

  20-6-2006 9:16:52
Hallo iedereen,

Binnen een kleine 6 weken (29/7) is het zover voor ons. Ik begin stilaan al zenuwachtig te worden. Hadden/hebben jullie dit ook?
Nu tracht ik mij te concentreren op 8 juli, vrijgezellendag. Het komt allemaal akelig dichtbij.

groetjes,
Guy

Guy
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 882


carin
15-6-2006
 Meld misbruik20-6-2006 9:32:58

dag guy

bij ons is het nog 8 weken te gaan en ik heb het zelfde gevoel hoor bij mij beginnen de zenuwen ook al te komen ,eerts lijkt alles nog ver weg maar dan besef je dat alles dichterbij komt
die dag sta je volledig in de belangstelling,en daar mijn vader vorig jaar overleden is zal het voor mij zeker een emotionele dag worden
ik kan je alleen maar zeggen geniet ermaar van en ik wens jullie nog veel succes op jullie trouwdag

groetjes Carin



lies
12-8-2006
 Meld misbruik20-6-2006 10:17:19

Hey Guy,

Je moet gewoon aan het toffe denken en dan zal da wel lukken, het is tenslotte een dag om zich te amuseren e. Bij mij valt het nog mee maar het is dan ook pas tegen augustus :)

groetjes en nog veel geluk
Lies



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik20-6-2006 12:30:38

Ik had dat ook heel erg. Ik heb toen een periode van 2 weken gehad dat ik echt gestresst rondliep.

Dan beterde het ineens heel hard en vlak na de vrijgezellenavond waren de zenuwen er terug.

Maar troost je: vanaf het moment dat mijn vriend bij ons thuis aankwam, en ik de deur opendeed, viel alle stress zo van mij af. En de rest van de dag was puur genieten!!

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



Elke
8-7-2006
 Meld misbruik20-6-2006 17:14:49

Bij mij begint het ook te gieren! Nog 18 dagen te gaan en ik heb nog anderehalve week school (ben kleuterleidster) en dat is nu echt wel de afsluiting van het schooljaar, hele klas opruimen, (want is volgend jaar mijn klas niet meer), solliciteren voor volgend schooljaar, en dan nog de trouw regelen dus! Ik hoop dat het schooljaar snel gedaan is, dan heb ik nog een weekje om mij volledig op de trouw en de reis te richten.

Elke
08/07/06



Phyllis

 Meld misbruik20-6-2006 18:05:55

Hey Guy,

wij trouwen op 28/07. Het komt inderdaad dichterbij. Volop genieten van de voorbereidingen kan ik niet, want net zoals Elke sta ik in het onderwijs en zit dus nu in één van de drukste periodes: eindtoetsen afnemen, schoolfeest, klas opruimen en grondig poetsen (jaja, dat doen wij zelf), kopiëren voor begin van volgend jaar, e.d.
Ik vind het op dit ogenblik echt niet fijn. Het is té druk. Komt daar nog bij dat men overmorgen mijn invaliditeit gaat bepalen (arbeidsongeval) en dat de voorbereidingen toch wel heel druk beginnen te worden.

Ach ja, 3 juli zal het al héél wat rustiger zijn!

Groetjes,
Phyllis


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...