Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindpas

  22-8-2011 8:53:52
zoals de tittel het wel zegt heb ik binnen bijna 2 uurtjes mijn eindpas ben echt wel eens benieuwd hoe mijn lieve schoonzus mijn toen al mooie jurk nog mooier heeft gemaakt ik popel hier al van ongeduld had mijn wekker om half negen gezet en pling een uurtje voor hij eigenlijk moest aflopen was ik al klaar wakker ongelovelijk is dat. en wat nog leuker is op onze teller staan nu nog 18 dagen met die gedachte begint het nog harder te kriebelen wat gaat dat zijn als die 10 er af is. lekker spannend we fantaseren nu al beide over hoe onze dag er gaat uitzien vanaf de moment dat ik de deur opendoe en wij elkaar gaan zien, is toch wel leuk als je van beide niks weet qua kledij. mede bruidjes geniet van al de voorbereidingen zou ik zeggen want het gaat toch ozo snel vooruit en stress hoort er nu eenmaal bij ben maar heel even een bijna bridezilla geweest maar nu is hier alles rustig

vicky
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 912


Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 12:15:56

Ik begrijp hoe het voelt!
Ik had zaterdag mijn laatste pas, stond daar zo voor de spiegel en wou mijn kleed helemaal niet meer af doen :p
Hier nog 11 dagen op de teller, zo raar als je zo in de 300 bent begonnen, eens die 100 gepasseerd was, heeft de tijd echt gevlogen.
Al moet ik zeggen dat de tijd nu toch mag vliegen tot 3/09 en dan weer eventjes heel traag ;)
Hihi

Heb op een gegeven moment (zo'n maand voor den trouw) enorm veel last gehad van stress (zelfs 2 kg afgevallen in een week), maar ondertussen is alles terug rustig geworden :) eens je met alles op schema zit, valt alles goed mee.
Nog eventjes genieten van de voorbereidingen!

Veel succes!
Ellen



vicky
10-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 15:57:15

ja ik ben dus blijkbaar ook nog een beetje afgevallen want men schoonzus moet men kleed nog een klein beetje innemen en vanaf nu mag ik niks meer afvallen he. maar men kleed is echt wel prachtig geworden wou het daarstraks ook niet meer uit doen en het is me zelfs gelukt van er deftig mee te gaan zitten want dat was ook nog ff afwachten hoe dat ging zijn. wij zitten met onze voorbereidingen ook op schema . geniet van jullie dagje zou ik zeggen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...