Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf regio Heist-o/d-Berg

  21-8-2011 21:20:00
Hey iedereen,
Over een klein jaar is het onze grote dag !!
We zouden natuurlijk alles op film willen hebben (de ceremonie's toch al zeker) en zijn dus opzoek naar een videograaf.

Liefst een budgetvriendelijke,

Kennen jullie iemand, die goed en graag overweg gaat met een camera?

Laat het me weten,

Bedankt !

Liefs Caroline

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1022


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 21:54:44

Wij wilden eerst Kurt Vermeylen nemen, maar die was op onze dag al bezet. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor Leolex filmstudio uit Berlaar. Die is wel niet zo budget vriendelijk maar wel héél goed. Ons kort filmpje als je het zou willen zien: http://www.vimeo.com/27657422



Jarne

 Meld misbruik21-8-2011 22:35:57

Dag Caroline

Neem gerust eens een kijkje op onze website (http://www.jdes.be ) voor onze tarieven en verschillende (niet bindende) paketten!

Groetjes en proficiat met jullie verloving!

mvg
Jarne



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 22:55:43

Ah ja, onze videograaf liet tijdens het avondfeest dat filmpje zien van onze dag. Wij hebben daar echt héél veel complimentjes over gekregen en we zijn er zelf ook fan van! :)



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik22-8-2011 11:28:43

Hoi caroline,
Wij zijn van Itegem en hebben gekozen voor Freddy Van De Cauter.
Omdat wij nog moeten trouwen hebben wij nog geen beelden van ons maar we mochten bij hem zoveel voorbeelden kiezen en zien als we wilden en hier waren we erg onder de indruk. Ook ivm contact loopt alles heel vlot. Hij antwoord altijd meteen op mail en helpt ook zoeken als je nog een vraag over iets hebt of zo.

In elk geval nog heel veel succes!
Groetjes,
Vicky



Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik22-8-2011 14:49:53

Bedankt Claudia en Vicky !
Ik zal zeker eens gaan horen wat betreft de prijzen enzoo..

Groetjes,

Caroline



vanessa
5-5-2011
 Meld misbruik4-9-2011 9:57:18

Hey Caroline,
Wij hebben philippe moulin genomen. Komt uit gent maar werkt in heel België
Zeer budget vriendelijk. Hij doet dit als hobby maar is zeer proffesioneel!

philip.moulin@gmail.com

Succes!



sofie
13-8-2011
 Meld misbruik6-10-2011 18:23:51

Wij hadden ook Freddy vd Cauter en zijn absoluut NIET tevreden! ongelooflijk veel spijt van gehad dat die man onze film heeft moeten maken, heeft onze dag grotendeels verbrod en we zijn door bijna al onze gasten aangesproken over zijn gedrag. Ik zou die man dus absoluut niet aanraden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al die positieve reacties over hem niet snap, hij is gewoon ronduit arrogant en onprofessioneel op de dag zelf geweest en blijkbaar zijn wij niet de enigen met die ervaring want een koppel dat drie weken voor ons getrouwd is en ook voor hem had gekozen heeft dezelfde ervaring gehad.



vicky
24-5-2008
 Meld misbruik11-10-2011 13:04:18

wij hebben voor onze video ook gekozen voor Freddy vd Cauter en waren er héééééél tevreden over !! Onze kinderen genieten nog vaak van de video en ook wij blijven die echt ontroerend en mooi vinden. Arrogant ??? Onprofessioneel ??? denk dat we het niet over dezelfde videograaf hebben dan. wij hebben een hele mooie video aan de helft van de prijs wat anderen vragen maar de kwaliteit is daarom niet minder. Wij vinden het dan ook heel spijtig dat die man zijn naam hier zomaar wordt besmeurd. Denk eerlijk gezegd niet dat er veel eerlijkheid aan te pas komt. Freddy doe gewoon zo verder en je zal zien dat er maar weinig bruidjes ontevreden zullen zijn !!!!!



veerle
23-7-2011
 Meld misbruik11-10-2011 14:00:21


We willen je alvast feliciteren met jullie huwelijk, maar ivm met Freddy Van De Cauter, daar moet ik je echt in tegen spreken en ik denk velen anderen ook, wij zijn op 23juli 2011 in het huwelijksbootje gestapt en hadden ook Freddy als videograaf en we kunnen enkel met veel lof en respect over deze man praten, hij legde op voorhand via mail al piekfijn uit van hoe en wat zijn werkwijze is en vraagt welke jouw voorkeuren zijn, die man is van 'smorgens 9u30 bij mijn vrouw gestart en die is tot een gat in de nacht blijven filmen, en fotograaf storen, daar was bij ons geen enkel probleem, beiden kenden mekaar totaal niet en konden het prima met elkaar vinden, ok Freddy had heel wat tips, maar daar doe je mee wat je wilt hij dringt zich niet op, hij is mss perfectionistisch maar dat zie je ok op eindresultaat van de film, die man zit ettelijke uren te monteren en te corrigeren, bij ons was er een heel raar moment toen onze ringen aangeschoven werden, beetje fout van onze burgervader, maar dankzij Freddy zijn vakkundigheid en toegewijdheid is dit nog tot een prachtig moment op de film gekomen dankzij zijn gepuzzel laat ons zeggen, dus echt ik vind al die negatieve kritiek er dik over, vind voor zijn prijs nog maar iemand die dit met hart en ziel doet en een prachtig resultaat neerzet.
Vrienden van ons hadden hem trouwens ook op hun grote dag en zijn hier ook heel tevreden over, en onze gasten spreken ook met niets als lof over hem, wij zijn uiterst tevreden over zowel onze fotograag als onze videograaf Freddy Van De Cauter

We willen je alvast feliciteren met jullie huwelijk, maar ivm met Freddy Van De Cauter, daar moet ik je echt in tegen spreken en ik denk velen anderen ook, wij zijn op 23juli 2011 in het huwelijksbootje gestapt en hadden ook Freddy als videograaf en we kunnen enkel met veel lof en respect over deze man praten, hij legde op voorhand via mail al piekfijn uit van hoe en wat zijn werkwijze is en vraagt welke jouw voorkeuren zijn, die man is van 'smorgens 9u30 bij mijn vrouw gestart en die is tot een gat in de nacht blijven filmen, en fotograaf storen, daar was bij ons geen enkel probleem, beiden kenden mekaar totaal niet en konden het prima met elkaar vinden, ok Freddy had heel wat tips, maar daar doe je mee wat je wilt hij dringt zich niet op, hij is mss perfectionistisch maar dat zie je ok op eindresultaat van de film, die man zit ettelijke uren te monteren en te corrigeren, bij ons was er een heel raar moment toen onze ringen aangeschoven werden, beetje fout van onze burgervader, maar dankzij Freddy zijn vakkundigheid en toegewijdheid is dit nog tot een prachtig moment op de film gekomen dankzij zijn gepuzzel laat ons zeggen, dus echt ik vind al die negatieve kritiek er dik over, vind voor zijn prijs nog maar iemand die dit met hart en ziel doet en een prachtig resultaat neerzet.
Vrienden van ons hadden hem trouwens ook op hun grote dag en zijn hier ook heel tevreden over, en onze gasten spreken ook met niets als lof over hem, wij zijn uiterst tevreden over zowel onze fotograag als onze videograaf Freddy Van De Cauter



sofie
13-8-2011
 Meld misbruik11-10-2011 17:03:56

Waarom zou ik hier niet gewoon mogen vertellen hoe die man zich gedragen heeft op onze dag? En overdreven? Ik heb een film van onze ceremonie plus een heeeeele hoop foto's waarop te zien is hoe hij mensen omver of opzij duwt + al de mails met zijn "commentaar" op ons huwelijk. Goed voor jullie dat het bij jullie wel meegevallen is maar ik ben niet de enige waar het niet meegevallen is en dat mag ook wel eens gerust gezegd worden.
@ Veerle: niet veel eerlijkheid? Ik heb hier anders nog wel alle mails van hem met zijn commentaar en kritiek op ons huwelijk en beschuldigingen aan zowel ons als al onze gasten hun adres dat wij leugenaars zijn... Ook voor jullie, goed dat het bij jullie wel meegevallen is maar ik besmeur hier niemands naam, we vertellen enkel hoe het bij ons verlopen is.



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik12-10-2011 21:31:24

Wat een grap zeg!! Als er iemand is waar we op onze trouwdag uiterst tevreden van waren dan was het wel van Freddy. Wat die man kan presteren voor inderdaad de helft van de normale prijs. Chapeau!! Van 's morgens vroeg tot diep in de nacht hard aan het werk met als resultaat een prachtige DVD (waar we trouwens dit weekend opnieuw hebben naar gekeken). Kortom: we konden ons geen betere cameraman wensen.
Iedereen mag zijn eigen mening hebben maar op de berichten van Sofie wou ik heel graag reageren. Bij deze dus...



Karen
20-8-2011
 Meld misbruik16-10-2011 22:23:55

Wij trouwden op 20 augustus 2011 en hebben van Freddy helemaal niet te klagen, integendeel. Wij zijn heel erg tevreden met het resultaat. Tijdens de dag hebben wij ons zelfs een paar keer afgevraagd of hij wel alles mee had, omdat we vaak amper merkten dat hij er bij liep.

Toen we de beelden te zien kregen, bleek het tegendeel echter waar te zijn. Die man heeft een fantastisch oog voor alle mogelijk details. De kindjes aan de kerk, de mensen die ons kwamen groeten, de mensen in de kerk, 's avonds de mensen die op ons feest aanwezig waren, het eten, dansen, de ambiance,... alles heeft hij in beeld gebracht.
Wat ons betreft levert Freddy prachtwerk. Arrogant? In de verste verte niet. Wel geeft hij suggesties om mooi beeldmateriaal te verkrijgen, maar dat lijkt me juist de bedoeling van een videograaf en een fotograaf. Trouwens, je beslist wel zelf of je daar op in gaat of niet toch?

Ook met onze fotograaf (een andere rot in het vak), kon hij het perfect vinden. Zij hebben heel goed samen gewerkt en hebben mekaar zeker niet gehinderd. Ze hebben eerder mekaar nog ideeën bij gebracht.

De film heeft heel wat traantjes bij onze moeders doen vloeien en is waarschijnlijk onze mooiste herinnering aan onze dag. Dat alles aan een zeer lage prijs. Als je weet hoeveel uren filmen en monteren daar in kruipen, chapeau... .

Het feit dat zoveel mensen zo tevreden over hem zijn, trekt daarom de geloofwaardigheid van uw verhaal zo'n beetje in twijfel. Misschien waren uw gasten extreem fijngevoelig, maar ik ben er zeker van dat het probleem niet bij Freddy ligt.



geert

 Meld misbruik14-4-2012 18:49:30



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info