Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verkeerde keuze getuige

  19-6-2006 22:38:41
Hey,

Ik heb vorige week mijn getuige gevraagd. Ik twijfelde tussen 2 personen. Na lang nadenken dacht ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb, maar nu voel ik het net omgekeerd. Ik heb de verkeerde beslissing genomen. Hoe zouden jullie dat oplossen?
Ik kan maar moeilijk zeggen dat ik teruggekomen ben op mijn beslissing of...?
Zou ik die andere vriendin ook vragen als getuige en er gewoon twee nemen?

Het lijkt misschien een onnozel probleem, maar ik loop er toch hele dagen over te piekeren. Zijn er nog bruidjes die zoiets hebben meegemaakt?

Peggy
23/06/07

Peggy
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 389


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik19-6-2006 22:44:16

ik zou er dan 2 nemen .; anders ga je het je later beklagen.

Mieke
13/05/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-6-2006 7:45:01

Hey,

twijfel en onzekerheid is een typische reactie hoor. Ik weet zeker dat je je keuze heel goed hebt afgewogen voor je de stap hebt gezet. Maar als je je er echt niet goed bij voelt, zou ik kiezen voor twee getuigen, eentje voor de kerk en eentje voor de wet.

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Ik had mijn zus gekozen, en nu blijkt al maanden dat zij totaal niet geïnteresseerd is. Nu heb ik spijt dat ik haar heb gekozen, want ik had graag die speciale maanden samen met haar beleefd. Maar het is nu natuurlijk wel te laat hé.

Groetjes,
Lieve



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik20-6-2006 8:54:45

Ik zou sowieso, als je twijfelt tussen twee personen, ze allebei genomen hebben: eentje voor de wet en eentje voor de kerk.



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik20-6-2006 9:58:01

Hoi Peggy,

Dit probleem is perfect op te lossen! Je neemt gewoon 2 getuigen. 1 voor het wettelijk huwelijk en 1 voor het kerkelijk huwelijk. Mijn ventje zat met hetzelfde probleem en we hebben dat ook zo opgelost! Hij kon niet kiezen tss zijn broer en beste vriend! Hij heeft dan z'n broer voor het wettelijk gedeelte asl getuige gekozen en z'n beste vriend voor het kerkelijk huwelijk.

Debra
11/08/06



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik20-6-2006 16:14:52

wij hebben ook elk 2 getuigen, 1 voor de wet en 1 voor de kerk - ben blij want mijn ventje had normaal gezien maar 1 getuige en met die persoon kan ik het helemaal niet vinden en om daar dan de ganse dag mee opgescheept te zitten. Maar nu dus volk genoeg ;-)



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik20-6-2006 16:51:55

Hey

ik heb 't zelfde aan de hand gehad.. Ik twijfelde heel erg tussen 2 hele goede vrienden. Ze zijn gelijk broers voor mij.. dacht ik.. :( Heb ze allebei gevraagd en eentje heeft na een week geweigerd omdat hij vond dat dat niet kon: 2 getuigen.. Hij had daar nog nooit van gehoord. Ik ben daar dus vreselijk slecht van geweest, voel me er nu nog ellendig bij. 't laatste wat ik ervan gehoord heb is dat 'm zelfs twijfelde of 'm naar de trouw zou komen. :S

Ik wil eigenlijk gewoon zeggen: allebei vragen.. Met risico dat er eentje boos is, lijk ik aan de hand heb gehad. Maar dan moet je maar denken: zo'n goede vriend was 't blijkbaar dan toch niet.

Wendy
05/08/06



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik20-6-2006 18:01:17

ik zou in dit geval je hart volgen. ik maakte namelijk de verkeerde keuze en het is zo'n zonde dat die ene getuige nu in ons album staat te pronken. gelukkig had ik ook 2 getuigen genomen: de ene voor de wet, de andere voor de kerk. ik ben blij dat ik die ene vriendin maar voor de wet heb genomen want uiteindelijk is de betrokkenheid daar niet zoals in de kerk vond ik persoonlijk.
denk zeer goed na, want uiteindelijk is het toch iets dat je je later zal beklagen hoor!

groetjes,
sophie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...