Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ontevreden over Black and white limo

  20-8-2011 19:13:43
Op 12 augustus hadden twee limo's gehuurd bij black and white limo. Wij waren zeer ontevreden. Gezien wij een zandweggetje moesten passeren om naar de limo's te gaan, hingen onderaan onze schoenen natuurlijk een beetje zand. De bestuurders zijn echt uitgevlogen tegen het bruidspaar en gasten, echt verschrikkelijk op je huwelijksdag. Mijn mama is dan matten gaan halen, geen enkel probleem maar dit konden de chauffeurs toch ook vragen aan ons?! Uiteindelijk had ik platte witte ballerina's en er hing geen zand of dergelijke aan de rand dus zo erg was het niet... Drankenpakket was betaald maar niet voorzien, twee flessen champagne gekocht voor 100 euro en was gewoon een goedkope schuimwijn.. Wisten niet waar ze naartoe moesten en zeiden nog even hoeveel we nog moesten betalen met alle gasten erbij. In de wagen ook zeer onvriendelijk tegen de gasten. Ze waren wel op tijd maar dit was ook het enigste...

an
12-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1162


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik20-8-2011 21:40:33

Spijtig om dit te moeten lezen.
Wij hadden hen ook en ze waren super.
We hebben op onze dag superhard gelachen met de chauffeurs, ze waren heel vriendelijk en de champagne was heel goed. Wij hebben in de regen door Planckendael gelopen voor onze trouwfoto's, schoenen dus wrsl ook vol zand en slijk en niemand die er iets van zei.
Toch die van Herentals he dat je bedoelt?

Groetjes,
Laura



an
12-8-2011
 Meld misbruik20-8-2011 21:55:49

Hoi Laura,

Ja die van Herentals... Ik had ook postieve dingen gelezen maar het sloeg echt hard tegen. Ze waren echt onvriendelijk, uitgevlogen tegen bruid en bruidedom en gasten seg!

Mmja ze hadden waarschijnlijk een slechte dag he :( spijtig genoeg voor ons. Ik heb daarna een mail gestuurd met wat goed was en dan de negatieve dingen... Kreeg helaas geen reactie terug.

Ik hoop voor andere bruidjes dat het gaat meevallen met hun maar ze zijn gewaarschuwd ;)

groetjes



Fairytale Bride
8-6-2013
 Meld misbruik20-8-2011 22:56:38

wij hadden ook contact met black & white, maar vaak slechte communicatie en steeds per mail. Verder hebben we geen ceremonieel vervoer meer kost ook stukken van mensen. Dus we zien nog hoe we t gaan doen.

gr.



Evi
27-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 11:23:34

Wij gingen hun ook eerst nemen maar de communicatie was zo slecht, dat ik het niet meer vertrouwde. Dus hebben we andere gekozen, nog geen moment spijt van gehad!




jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 19:36:26

Goede maar ook slechte commentaren moeten kunnen op dit forum; we zijn hier om evaringen en gedachten uit te wisselen. De goeie zelfstandigen kunnen er maar goed bij varen, de anderen...helaas



an
12-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 20:55:04

Inderdaad Jeff, als je voor service veel moet betalen, wil je ook goede service krijgen natuurlijk :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...