Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotelletje Rome

  20-8-2011 15:18:59
Hey trouwertjes

Op het laatste moment zijn we toch aan het kijken om na onze dag een paar dagen naar Rome te trekken. Alleen zijn de hotelletjes waar ik ervaring mee heb volgeboekt.
Heeft iemand van jullie ervaring met logies en ontbijt in Rome? Het mag simpel en eenvoudig zijn, als het maar proper is...

Groetjes!
Esther


Esther
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1174


Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik20-8-2011 22:35:25

Hey Esther,

Beldes Boutique Hotel al geprobeerd? Is een soort luxe B&B/hotel met heel vriendelijke eigenaars, een fantastisch ontbijt en heel mooie kamers (vrij ruim voor Rome). Wij hebben er vorig jaar 3 nachten gelogeerd.

Liefs,

Nathalie



Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 1:28:39

Oh wij trouwen op dezelfde dag en gaan ook daarna naar Rome :) Wij gaan naar hotel Santa Chiara, hoop dat dit goed is! :)



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik21-8-2011 17:55:46

Destijds heb ik gelogeerd in het hotel Coronet, midden in het centrum van Rome, gelegen op een vierkant plein waar overdag enkel geparkeerde auto's staan (piazza Grazioli, als ik het goed heb). Is eigenlijk een oud Palazzo (zoals de herenhuizen bij ons) en dat was absoluut niet duur ; ik denk aan ong. 80 €.
Vraag wel een kamer met eigen badkamer en aan de pleinkant. De andere hebben gemeenschappelijke badkamers... Ik had een heel ruime kamer, ruime badkamer en goed ontbijt en het grootste plusplunt is wel dat je van hieruit werkelijk àlles te voet kan doen omdat je zo centraal zit tov het Pantheon, de piazza di Spagna, piazza Navona, via del Corso (de Louizalaan van Rome maar dan veel mooier en volledig verkeersvrij), enz...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...