Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar je bent maar An Kindermans uit Zolder maakt heel mooie ringen.
Juweeltjes Kris in Aalst heeft wel mooie juweeltjes. Er zijn tegenwoordig héél veel juweliers (ook WIm Meeussen bvb) die maken wat jij wil...
Mijn verlovingsring is van Daisy Verheyden. We gaan wss ook daar onze trouwringen kopen: http://www.goudwerk.be/
Hallo, Onze ringen komen van bij Diane Pacholski (Wimmertingen, Hasselt), zij maakt de ringen hoe jullie het graag zien en aangepast aan jullie budget.... echt een aanrader, wij zijn super tevreden!GroetjesAnnelies
Beste Léonore,je kan bij ons terecht voor gelijk welk ontwerp, dus ook een "antieke look"neem gerust even contact opmvgEllen AURAwww.aura-online.be
Dag Léonore,Je kan tussen mijn foto's mijn stijl terugvinden en ik denk wel dat het sterk aanleunt op wat jij zoekt.Ik werk in goud en zilver.Een leuk idee is een superfijn klein roosje te verwerken in je trouwring. De trouwring zelf kan bv in plaats van een klassieke rechte band ook een band uit bolletjes zijn.Groetjes,Elke Van Herckwww.elkevanherck.com